Toon posts:

CD schrijver doet niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort windows XP. Na een hoop gedonder, deed de computer het na verloop van tijd goed. De schrijver heeft het echter maar 1 keer gedaan en toen na opnieuw opstarten heeft ie het begeven. In verkenner ziet ie de schrijver ook niet meer. Alle stekkertjes zitten er goed in en bij het opstarten herkent ie de schrijver wel. Hij heeft het al gedaan, dus daar zal het niet aan liggen. De schrijver is een Socrates Atapi o.i.d.

Hulp is welkom!

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

(jarig!)
1. verkeerde forum
2. [topic=309815/1/100]

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-04 17:58
Move > [forum=21]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus geen hardware probleem? Als dat inderdaad zo is, dan zit ik hier niet goed! Bedankt voor de uitgebreide hulp, ahum!

• havana
ASPI drivers geïnstalleerd? Staat ie in de device manager aangegeven? Drivers fabrikant geprobeerd?

[edit]
Of het een hardwareprobleem is of niet: dat boeit niet zoveel. Het gaat over een opslagmedium en hoort daartoe thuis in [forum=21]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Probeer er eens win 98se ofzo naast te installen... misschien helpt dat :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 11:21 schreef havana het volgende:
ASPI drivers geïnstalleerd? Staat ie in de device manager aangegeven? Drivers fabrikant geprobeerd?
Hij staat niet in de device manager. Ik kan geen drivers vinden van socrates atapi. En ik weet eigenlijk niet hoe ik de ASPI drivers moet installeren?

• havana
Hmzzzzz als ie niet in de device manager staat...

es denken.. kun je 'm wel benaderen onder DOS ? Via een bootfloppy met MSCDEX?

En werkte hij wel onder 98?

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1