openemen minidisc ook via speaker uitgang ?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
Kun je ook opnemen naar een minidisc door een kabel in de line in in je MD te doen, en aan de andere kant de kabel in je geluidskaart waar normaal je kabel inzit voor je speakers.. dus NIET in je line out

ik heb namelijk een simpele creative soundsblaster PCI 128 met 3 uitgangen MIC lin-in en speakers out

ik wilde dus weten of die speakers out uitgang ook een mooie kwaliteit op je MD levert

ik wil namelijk deze week een MD halen maar dan moet ik natuurlijk wel op kunnen nemen van de pc naar MD :)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 10:58 schreef jos_zwa het volgende:
Kun je ook opnemen naar een minidisc door een kabel in de line in in je MD te doen, en aan de andere kant de kabel in je geluidskaart waar normaal je kabel inzit voor je speakers.. dus NIET in je line out

ik heb namelijk een simpele creative soundsblaster PCI 128 met 3 uitgangen MIC lin-in en speakers out

ik wilde dus weten of die speakers out uitgang ook een mooie kwaliteit op je MD levert

ik wil namelijk deze week een MD halen maar dan moet ik natuurlijk wel op kunnen nemen van de pc naar MD :)

of is er helemaal geen verschil tussen line out en speakers out.. ik dacht dat line out 1 constant signaal geeft en dat speakers out anders is.. volgens mij moet het niet veel uitmaken want ik heb ook een knake stereo die via de koptelefoonuitgang is aangesloten op een versterker en dat werkt ook gewoon goed.. en dat is ook geen line-out

wee iemand of het zal werken ??

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Dit is spielerij :)

Verwijderd

ja...werkt prina...

ik heb onboard sound, maar ik steek die kabel (dus niet diegene met die 2 stekkertjes aan de ene kant, voor in je boxies) altijd in mn speaker-uitgang...

gaat prima...

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-02 19:31
eh... ff move to audio forumpje daggik zo??

maar goed, het kan wel gewoon, en dan op de line in van je minidisc, en kwaliteit is goed voor zover ik weet, een maat van me had zon ding, ik hoorde geen verschil met cd's maja, wie ben ik, je zou het ff een audiofiel moeten vragen :P

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 17:49
ja gaat prima hoor , zo neem ik meestal ook (analoog) op

Verwijderd

moven deze handel :)

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Topicstarter
oke jongens bedankt :) sorry dat ik het in spielerij plaatste

Verwijderd

zitten de mods te slapen ofzo :?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dit hoort hier niet en het antwoord is al gegeven. Dan kan ie dicht.

WouteRF, als een topic dicht moet post je dat in SU. Je gaat niet de topic lopen roepen "Slapen de mods soms?"

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.