Toon posts:

[xp] auto dialing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

Ik heb natuurlijk eerst gesearched...

Ik heb per ongeluk aangevinkt dat mijn inbelverbinding automatisch moet inbellen. Was niet mijn bedoeling. Ik kan echter nergens die optie om het weer uit te zetten vinden :(. Mijn simpele vraag nu: waar kan dat ?

Verwijderd

Rechtermuisknop op snelkoppeling internetexplorer - eigenschappen - Tabblad verbindingen - bolleke aanvinken bij nooit een verbinding maken...
:Z

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 10:56 schreef Pankoek het volgende:
Rechtermuisknop op snelkoppeling internetexplorer - eigenschappen - Tabblad verbindingen - bolleke aanvinken bij nooit een verbinding maken...
:Z
:z dat heb ik dus al gedaan :)

hmm, ik dacht, ik delete de verbinding ff, probleem weg. OK probleem weg. Alleen nu kan ik geen enkele Inetpagina meer openen :(. Hij zegt dat de pagina niet bestaat of dat er een DNS error is. Maar die is er helemaal niet :(. icq/msn doet het gewoon wel. Dit is met mijn hometime verbinding, noknok doet het gewoon wel. En die gebruik ik nu dus ;). Maar ik zou het wel prettig vinden als jullie nog ff kunnen zeggen hoe ik hier nou weer vanaf kom, want die telefoon tikt door ... ;(

Verwijderd

Topicstarter
hij doet nu alles weer. Dit omdat ik de proxy-server die IE zelf aangezet had, uitgedaan heb. Is dit dom ? (ik weet nix van proxy-servers etc)