Interne DVD speler vraag..

Pagina: 1
Acties:

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-04 23:55
Ik heb een oude pc staan met een celeron 300 processor en 256 mb intern geheugen en een 4 mb videokaartje .

Ik wil er een dvd speler in gaan zetten , maar ik vraag me af of dit wel goed beeld zal geven .

Gaat dit zonder problemen werken ja of nee ??

Alvast bedankt :)

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Op zondag 20 januari 2002 09:49 schreef KunDun het volgende:
Ik heb een oude pc staan met een celeron 300 processor en 256 mb intern geheugen en een 4 mb videokaartje .

Ik wil er een dvd speler in gaan zetten , maar ik vraag me af of dit wel goed beeld zal geven .

Gaat dit zonder problemen werken ja of nee ??

Alvast bedankt :)
Volgens mij wordt het vrij lastig om daar films mee te kijken. Je hebt aardig wat rekenkracht nodig om de data te decoderen. Daarnaast moet je pc'tje de dataflow goed kunnen verwerken. Volgens mij is dat met een 4 MB kaartje en die processor vrij lastig.

DVD-ROM als data-opslag lijkt me geen probleem.

:)

Verwijderd

kijk effe bij de site van de codex van dvd daar staan de specs voor de software. Ben hem effe kwijt uit mijn hoofd. Met mijn oude P133 en 64 MB hoefde ik er niet eens aan te beginnen. De start zit meen ik ongeveer bij jouw config maar check het effe. Supersnel zal het dan idd niet zijn.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

HA->OM

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 17:33

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Met een mpeg kaart erbij moet het wel kunnen.
Lekker hardware matig dvd kijken. B-)

Verwijderd

Dat verschilt sterk per merk. Ik heb een K6-450 met een 4MB Trident Cyberblade i7 die perfect DVD's en DIVX kan draaien. En ik heb een Pentium III 600 die het niet kan met een 4MB HP OEM kaart (ATI geloof ik).
Pagina: 1