Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Verwijderd
De verbinding tussen je Com21 en je NIC is 100mbit (als je een 100mbit nic hebt
), maar dat wil niet zeggen dat die snelheden gehaald gaan worden.
Dat is nu wel duidelijk, omdat die com21 af is gesloten, en dus geen IP krijgt, en dus niet werkt.
Dat is nu wel duidelijk, omdat die com21 af is gesloten, en dus geen IP krijgt, en dus niet werkt.
Denk dat MREn gelijk heeft.
Als jij meent hoger te komen mag je eens wat testen posten
Als jij meent hoger te komen mag je eens wat testen posten
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
lol
je logt eigenlijk in op je netwerk kaart voor internet, en die netwerk kaar geeft 100mbit door. dat wil dus inderdaad niet zeggen dat de netwerk kaart datzelfde signaal van de isp krijgt
je logt eigenlijk in op je netwerk kaart voor internet, en die netwerk kaar geeft 100mbit door. dat wil dus inderdaad niet zeggen dat de netwerk kaart datzelfde signaal van de isp krijgt
Inderdaad... de verbinding tussen je Com21 en je NIC is dan wel 100mbit, de verbinding zelf naar het Internet is nog steeds gewoon maximaal die 3,8 megabit/sec...
hmz...'k had toch altijd het idee dat een com21 modem een 10mbit interface had... 
es ff wat documentatie doorspitten
es ff wat documentatie doorspitten
Verwijderd
mijn com21 (casema bband premium) doet toch echt niet meer dan 10mbit op z'n ethernet interface
De nieuwe Docsis modellen hebben een 100 mbit interface, de oudere niet-docsis modellen hebben een 10 mbit interface.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Ik heb hem dus aangesloten op de kabel.
Dus dan zou ik toch niet alleen de signaal krijgen van de COm21??
ik weet wel en ben er pas achter gekomen dat als je een ip adres 10.32.x.x krijgt te zien in je ip config dan wil dat zeggen dat je afgesloten bent. Waarschijnlijk stuurt een of ander server je gelijk door naar een ander server.
En als ik dan 192.168.100.1 intypt krijg ik na verloop van tijd een inlogschermpje te zien!
Ik heb dus mijn naam en wachtwoord ingetypt die je krijgt en op het contract staat van je chello abbo.
Ik moest ook de Lancity (??????) macadres invullen en locatiecode....locatiecode????? Na het invullen en op okee klikken kwam ik helaas niet verder..waarom weet ik niet.
Dus dan zou ik toch niet alleen de signaal krijgen van de COm21??
ik weet wel en ben er pas achter gekomen dat als je een ip adres 10.32.x.x krijgt te zien in je ip config dan wil dat zeggen dat je afgesloten bent. Waarschijnlijk stuurt een of ander server je gelijk door naar een ander server.
En als ik dan 192.168.100.1 intypt krijg ik na verloop van tijd een inlogschermpje te zien!
Ik heb dus mijn naam en wachtwoord ingetypt die je krijgt en op het contract staat van je chello abbo.
Ik moest ook de Lancity (??????) macadres invullen en locatiecode....locatiecode????? Na het invullen en op okee klikken kwam ik helaas niet verder..waarom weet ik niet.
Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Verwijderd
Volgens mij ben je hiero iets op het spoor gekomen, wat wij eigenlijk niet zouden mogen weten.Op zondag 20 januari 2002 20:59 schreef ZuzZoo het volgende:
Aanmelden/configuren nieuwe kabelmodems?
Nee, je bent helaas niks speciaals gevonden, als je geen ip krijgt omdat je de netwerkkaartvervangen hebt moet je in veel regio's inderdaad je gegevens opnieuw invullen. Niks geheims ofzo.
Je zal waarschijnlijk geen verschil merken!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Pagina: 1