Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&B] topic dualhead onterecht dicht?

Pagina: 1
Acties:

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Hmm, Sinterklaas heeft net deze van slotje voorzien:

[topic=385428/1/50]

met een verwijzing naar de FAQ. Maar goed, de vraag van de topicstarter was welke dualhead kaart te kopen (met bepaalde eisen- sneller dan GF2MX). En laat daar nou geen enkel woord over gerept worden in de FAQ. Dus als het dicht moet met verwijzing ergens anders heen, liefst wel ergens heen waar de vraag beantwoord wordt.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Meer iets voor LA dit ;)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

• Welke videokaart moet ik kopen?

Dit is zo ongeveer de meest gestelde vraag in V&B. Er wordt een bedrag genoemd en daar moet een videokaart bijkomen. Wat ook veel gebeurt is dat er 2 of 3 kaarten genoemd worden en verder wordt er geen informatie gegeven.
denk dat er dat bedoeld wordt heh :P

Verwijderd

Nou, hij zit ook dicht omdat de topicstarter niets heeft uitgezocht. Met een beetje zoekwerk ben je er zo achter welke kaarten dualhead bieden.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het lijkt er steeds meer op dat het FAQ-argument verdraaid wordt.

Moet het antwoord er tegenwoordig letterlijk instaan ofzo dat iedereen gelijk "het staat niet (letterlijk) in de FAQ dus mijn slotje is onterecht" roept?

WTF happened to eigen initiatief tonen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device