Op zondag 20 januari 2002 02:28 schreef DasHMauL het volgende:
Ik ben al lang van plan om een thuisbioscoop te halen. Maar sparen is niet mijn sterkste kant... Heb wel al een mooie TV maar b.v. nog geen vervanger voor m'n sony pro logic versterker of boekenplank speakers.
Zijn er hier gasten die ooit een lening hebben afgesloten puur voor dit doel?
Sparen voor een
Yamaha AX1
of
Pioneer VSA AX10
lukt (mij kennende) toch niet!
Moet ik anders genoegen nemen met betaalbare apparatuur?

Onderste regel!! Dat zou ik doen als ik jou was! Er zijn namelijk ook wel betaalbare apparaten die ook mooi klinken.
Vreemd dat je voor apparaten gaat die jij NIET kan betalen.
Neem dan genoegen met een voor jou wel betaalbaar en toch goed klinkend apparaat.
Een versterker van 4000/5000 euro is natuurlijk wel erg aanlokkelijk.
Maar stel als je werkelijk dat bedrag in je handen hebt, door heel hard werken, bijbaantjes en overuren, heel veel dingen niet kunnen doen (uitgaan hobbie's enz), en elke Euro moeizaam bij elkaar gespaard, laten we zeggen twee lange jaren .
Zou jij zo'n geval dan nog steeds kopen? Met dit geld zou je ook een auto kunnen aanschaffen, en een leuke ook.
Wat ik wil zeggen is: als je geen geld hebt, moet je geen apparaten kopen van duizenden Euro's, Dat kan het NOOIT waard zijn....toch??
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com