Hey mede computer liefhebbers 
K heb 2 probleempjes met mijn amd kurontje>:) 800
1. mijn 1x 512mb SDram (pc133) wil maar op 100 lopen..
op 133 wil windows niet meer werken en krijg ik de gekste errors 
2. k zou graag (mits mogelijk) mijn amdtjuh wat sneller laten hollen. je ziet hier wel is topics van ene 800tju op 1.1 ghz enzo maar dat lukt mji nooit.
ik kan alleen mijn FSB opschroeven naar 112mhz x 8 maar dan wil die niet meer booten..
dit alles zit op mijn altijd trouwe ( bij normaal gebruik) trouwe ECS k7vza met bios versie 3.3
3.4 wil die ook niet doen
Wie help mij met mijn probleempjes?
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
btw: kan ik met mijn versie 3.3 ook de Amd Atlhon XP aan ?
bij de pc boer zijden ze van wel maarja die weten meestal ook niet waar ze over kletsen ( vin ik dan
)
K heb 2 probleempjes met mijn amd kurontje>:) 800
1. mijn 1x 512mb SDram (pc133) wil maar op 100 lopen..
2. k zou graag (mits mogelijk) mijn amdtjuh wat sneller laten hollen. je ziet hier wel is topics van ene 800tju op 1.1 ghz enzo maar dat lukt mji nooit.
ik kan alleen mijn FSB opschroeven naar 112mhz x 8 maar dan wil die niet meer booten..
dit alles zit op mijn altijd trouwe ( bij normaal gebruik) trouwe ECS k7vza met bios versie 3.3
Wie help mij met mijn probleempjes?
<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>
btw: kan ik met mijn versie 3.3 ook de Amd Atlhon XP aan ?
bij de pc boer zijden ze van wel maarja die weten meestal ook niet waar ze over kletsen ( vin ik dan