Toon posts:

Game publisher lijst..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een site of pagina of what ever..
met een hele zooi game publishers, nee geen developers maar uitgevers/publishers..

Weet iemand waar ik die kan vinden.
(zeg geen google of iets dergelijks, want daar help je me niet mee)

Verwijderd

Bedoel je zoiets :? http://www.gamerplanet.com/linkpages/Game_Publishers/

Hij was wel _enorm_ simpel te googlen, dus probeer het anders de volgende keer zelf ff.

Verwijderd

Topicstarter
ik had google al geprobeerd hoor..
Maar daar kreeg ik maar weinig relsultaten (met een goede flinke lijst)

Verwijderd

wij als tweakers weten het toch wel? :P

ff denken

Microsoft
EA (hele meut)
Cyro
Mattel
Novalogic
Activision
Sierra
Matrix
Ubisoft
Westwood

en nog vast wel een hele hoop

Verwijderd

aklaim
nintendo
rareware

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

http://www.pcgameplay.com/publish.htm

Staan ook developers bij

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46

Wom

Davilex !!

Verwijderd

:D LOL :D zelf even publishers opdreunen!

Zag al een foutje staat hierboven, Westwood is geen publisher meer namelijk...eigenlijk al heel lang niet meer, maar developer pur sang. Nou goed, daar gaan we:

Activision
Activision UK (aparte BV, dus ook apart noemen maar)
Acclaim
Capcom
Cryo Interactive
Davilex
Eidos
Electronic Arts
Enix
Infogrames
Interplay
Jowood
Kemco
Koei
Konami
Mattel Interactive
Microsoft
Midway
Multimedia International
Nintendo
Sierra
Sega
Sony Computer Entertainment
TDK Mediactive
THQ
Titus
Ubisoft
Virgin Interactive
Vivendi Universal

En das uit het hoofd! (dus nog heel wat vergeten :D)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
uit je hoofd op alfabetische volgorde? zozo :P

dunno

Verwijderd

Ben niet nieuwsgierig of zo... MAAR waarvoor heb je die nodig ?

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 17:48 schreef Piet_S het volgende:
Davilex !!
Die kun je binnenkort uit het lijstje schrappen had ik uit betrouwbare bron begrepen.

*D

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 00:30 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Die kun je binnenkort uit het lijstje schrappen had ik uit betrouwbare bron begrepen.

*D
Lijkt me stug... maar wat weet ik er ook van.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het nodig voor een project dat ik ga draaien..

maar bedankt voor de moeite..

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
SEGA geeft ook aardig wat goede spellen uit.

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 11:14 schreef ilyc het volgende:
Lost Boys, een van de beste NL developers.
goede morgen daar hebben we het helemaal niet over :Z

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 00:42 schreef mgfun het volgende:
Lijkt me stug... maar wat weet ik er ook van.
Heb geruchten gehoord uit heel erg betrouwbare bron (Zal er verder niet te diep op ingaan en zeggen wie.)
Op maandag 21 januari 2002 11:14 schreef ilyc het volgende:
Lost Boys, een van de beste NL developers.
En van hen begrepen dat we hen dus ook van het lijstje kunnen schappen binnenkort.

Meestal als ik dus zoiets hoor blijkt het ook waar te zijn, maargoed het zijn idd maar woorden.

Dus je hoeft het niet van me aan te nemen. Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb. En dat is dat zowel Davilex als Lost Boys liggen te stuiptrekken en binnenkort op de fles gaan.

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Davilex kan mij eerlijk gezegd niet bijster veel boeien, Lost Boys is zonde.

Verwijderd

Ik zou eerder gloven dat Lost Boys op de fles gaat dan Davilex.

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 00:00 schreef RoVe het volgende:
uit je hoofd op alfabetische volgorde? zozo :P
Ja waarom niet? Is dat moeilijker dan? Als je ze uit het hoofd moet opnoemen wel...als je een berichtje aan het typen bent stelt het geen donder voor hoor.

Ennuh...Lost Boys is dus ook alleen developer, geen publisher, en ze zijn overgenomen, dus ik verwacht niet dat ze binnenkort failliet gaan. Davilex heeft het heel moeilijk gehad, en ongeveer 50% van het personeel ontslagen geloof ik. ze zullen het nog wel moeilijk hebben maar ik *denk* dat ze het voorlopig nog wel redden. Bepaalde takken hebben ze verkocht en ze zijn eindelijk tot de conclusie gekomen dat er ook nog een buitenland is waar je software kan verkopen.

Zou wel zonde zijn als een of beide bedrijven op zouden moeten houden. We zijn Mind Multimedia, Project 2 Interactive en Witan Entertainment al kwijt ;(

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:46

Wom

Op maandag 21 januari 2002 12:27 schreef Commodore64 het volgende:

[..]

Heb geruchten gehoord uit heel erg betrouwbare bron (Zal er verder niet te diep op ingaan en zeggen wie.)
[..]

En van hen begrepen dat we hen dus ook van het lijstje kunnen schappen binnenkort.

Meestal als ik dus zoiets hoor blijkt het ook waar te zijn, maargoed het zijn idd maar woorden.

Dus je hoeft het niet van me aan te nemen. Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb. En dat is dat zowel Davilex als Lost Boys liggen te stuiptrekken en binnenkort op de fles gaan.
Davilex weet ik niet, maar Lost Boys is twee maanden geleden ( ongeveer , kan ook meer zijn ) overgenomen door een Zweedse developer. Precieze namen weet ik even niet , maar er zal vast wel een persbericht op de lostboys site staan.

Verwijderd

ik haat davilex k heb vooral een hekel aan die honderden a2 spellen ; hoor ik laatst dat er nu weer een a2 racer spel in amerika is :r

Verwijderd

Ja ze willen ook de amerikaanse markt veroveren, dude dta gaat dus flink mislukken :) Wat zullen ze uitgelachenw orden..

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 23:59 schreef MrRudi het volgende:
:D LOL :D zelf even publishers opdreunen!

Lange lijst met veel namen

En das uit het hoofd! (dus nog heel wat vergeten :D)
Imposant lijstje naar niet helemaal goed
Want Acclaim , Interplay, Sega en Jowood vallen onder Infogrames (iig in NL)

Verwijderd

ben alleen benieuwd in Sierra

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 13:58 schreef Gamegod het volgende:

[..]

Imposant lijstje naar niet helemaal goed
Want Acclaim , Interplay, Sega en Jowood vallen onder Infogrames (iig in NL)
Veel uitgevers hebben een deal met een Europese partij voor de distributie. In het geval van Acclaim, Interplay en Sega is dit ook zo. Jowood weet ik niet helemaal zeker, zou kunnen dat ze inderdaad alles via Infogrames uitgeven, ik ken het bedrijf niet zo heel goed moet ik eerlijk bekennen.

Maar goed, de andere drie zijn zelf iig uitgever en gebruiken Inforgrames voor Europese (of deelmarkt) distributie. Anders zou je ook Atoll Soft tot uitgever moeten rekenen die in Europa de distributie van THQ titels doet...dat vind ik toch weer te ver gaan :)

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 16:30 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Veel uitgevers hebben een deal met een Europese partij voor de distributie. In het geval van Acclaim, Interplay en Sega is dit ook zo. Jowood weet ik niet helemaal zeker, zou kunnen dat ze inderdaad alles via Infogrames uitgeven, ik ken het bedrijf niet zo heel goed moet ik eerlijk bekennen.

Maar goed, de andere drie zijn zelf iig uitgever en gebruiken Inforgrames voor Europese (of deelmarkt) distributie. Anders zou je ook Atoll Soft tot uitgever moeten rekenen die in Europa de distributie van THQ titels doet...dat vind ik toch weer te ver gaan :)
OK als je het zo bekijkt dan geef ik je gelijk

Je wil gewoon zelf niet onder Atoll Soft vallen omdat jullie een spel voor THQ gemaakt hebben :)

Jowood is een twijfel gevoel ze hebben idd een aantal spellen bij ons (ja ik werk bij Infogrames >:))uitgebracht maar of de samenwerking doorgaat is niet zeker.

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 17:37 schreef Gamegod het volgende:

[..]

OK als je het zo bekijkt dan geef ik je gelijk

Je wil gewoon zelf niet onder Atoll Soft vallen omdat jullie een spel voor THQ gemaakt hebben :)

Jowood is een twijfel gevoel ze hebben idd een aantal spellen bij ons (ja ik werk bij Infogrames >:))uitgebracht maar of de samenwerking doorgaat is niet zeker.
We hebben ook indirect een spel voor Infogrames gemaakt hoor ;) tenminste, de graphics...voor een groep die nog nooit een GBC spel gemaakt hebben (wat te merken was), magoe, eindresultaat was beter dan ik gedacht had.

En ach, voordat je het weet valt alles in Europa onder Infogrames, ze hadden toch ook Ocean opgeslokt?

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 19:23 schreef MrRudi het volgende:

[..]

We hebben ook indirect een spel voor Infogrames gemaakt hoor ;) tenminste, de graphics...voor een groep die nog nooit een GBC spel gemaakt hebben (wat te merken was), magoe, eindresultaat was beter dan ik gedacht had.

En ach, voordat je het weet valt alles in Europa onder Infogrames, ze hadden toch ook Ocean opgeslokt?
Yep klopt Ocean is niet meer (weet niet of ik nu :) of :( moet doen)
Maar we hebben een aardig aantal labels onder ons :)

Welk spel heb je/jullie gemaakt ?
Suske en Wiske en de tijdtemmers ?
Pagina: 1