Toon posts:

Welk merk/type mobo heb ik?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemend me vertellen hoe ik hierachter kan komen?
Kan het in de faq's niet vinden! :?

Verwijderd

k weet wel dat je moet kunnen zien bij t opstraten en anders mot je ff je kast openschroeven....staat er vast wel ergens op

Verwijderd

in [topic=368076/1/25] staat wel wat info hierover. Geen idee of je er wat aan hebt

Verwijderd

Ik heb een moederbord gekregen uit een oude compaq maar hoe kan ik nu zien uit welke compaq dit bord kwam en wat voor mobo het is???? gaat dit bijv. met het board No.006761-101

Kan het ook niet vinden maar mijn topic werdt gesloten omdat ik maar moest zoeken op wat voor mobo is dit???

Aangezien dit hier niet staat kan ik hier dus weinig mee wie kan me wel helpen???

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Grr...blijf je nu bezig?

Anyway, met alleen dat nummer kom je nergens. Welke chipset is het? Wat voor processor zit/zat er op?
Hoe oud is het ding? etc. etc.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

(jarig!)
Op vrijdag 22 februari 2002 10:42 schreef Regkid het volgende:
Ik heb een moederbord gekregen uit een oude compaq maar hoe kan ik nu zien uit welke compaq dit bord kwam en wat voor mobo het is???? gaat dit bijv. met het board No.006761-101

Kan het ook niet vinden maar mijn topic werdt gesloten omdat ik maar moest zoeken op wat voor mobo is dit???

Aangezien dit hier niet staat kan ik hier dus weinig mee wie kan me wel helpen???
Krijg nou wat... Blijf je nou aan de gang? Lees jij ook wel eens topics die je vind met de search. Ik heb voor de gein nog eens gekeken en ik kon binnen 5 seconde vinden wat jij zocht. Gewoon met de link die ik je gaf...

Verwijderd

Regkid check je mail
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.