Toon posts:

een makkelijk manier om in dreamweaver een menu...

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een paar uur op het web aan het zoeken naar een goede manier om een horizontale menubalk aan mijn site toe te voegen, gewoon simpele box die uit slide, dus bij webstart.tk moet er bij nieuws en boten en zo bovenaan de site een menu naar benenden ontstaan als je met mouse over het vakje/box nieuws komt. Ik heb al veel dhtml en java files bekeken maar nog niets erg handig en simpels gevonden, ik kan door de bomen het bos niet meer zien, en zo moeilijk kan het niet zijn...

edit:

Dat is gewoon een layer die bij rollover visible wordt.
[/quote]

mijn site is relatief opgebouwd [%] in tabellen, hoe krijg i k de juiste positie vd layers gedefinieerd, ik heb namelijk vaak het probleem dat mijn layers op andere computers als een chaos uitzien, staan niet op de juiste plaats gedefinieerd.

Verwijderd

F1 knop, moet je eens proberen. Krijg je een instant dhtml menu :)

Maar eigenlijk moet je met layers werken die op een onMouseover showen, en onmouseout hiden.
Kan je allemaal in dreamweaver doen, maar Fireworks (ook van macromedia) heeft er standaard functionaliteit voor.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

[topic=83219/1/25]

:?:?:?:? Hier zal toch wel iets tussen staan of anders in de 101 andere topics die erover gegaan zijn...... brata is een van de betere..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 09:05 schreef cutter het volgende:
[topic=83219/1/25]

:?:?:?:? Hier zal toch wel iets tussen staan of anders in de 101 andere topics die erover gegaan zijn...... brata is een van de betere..
deze ken ik al, wat ik zoek is het volgende:

Ik heb een table van 6 kolommen en 1 regel diep.
Ik wil gewoon een standaard button met bv roze achtergrond, met mouse over slide hij naar beneden en daar komt een rij met links, zie bv ook www.tweakers.net

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Op zondag 20 januari 2002 12:00 schreef ttkdesign het volgende:

[..]

deze ken ik al, wat ik zoek is het volgende:

Ik heb een table van 6 kolommen en 1 regel diep.
Ik wil gewoon een standaard button met bv roze achtergrond, met mouse over slide hij naar beneden en daar komt een rij met links, zie bv ook www.tweakers.net

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

www.projectseven.com : Allerlei DW Extensions, wo ook menuutjes...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 12:56 schreef p_m het volgende:

[..]

mijn site is relatief opgebouwd [%] in tabellen, hoe krijg i k de juiste positie vd layers gedefinieerd, ik heb namelijk vaak het probleem dat mijn layers op andere computers als een chaos uitzien, staan niet op de juiste plaats gedefinieerd.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ga je die vraag elke dag stellen? Graag zelfde topic gebruiken voor idem onderwerpen like: [topic=386809/1/25]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.