Dit systeem nu al vervangen.. slim of niet ??

Pagina: 1
Acties:

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb nu dus het volgende systeem zoals te zien is in m'n sig.. Maar nu wil ik deze computer dus compleet verkopen en een nieuwe pc aanschaffen met alles d'r op en d'r aan.. Maar is dit wel zo slim?
Aan de ene kant denk ik: Als ik nu m'n pc verkoop, dan kan ik er nog redelijk wat voor vragen en moet ik niet zo diep in de buidel tasten voor m'n nieuwe pc..
Maar aan de andere kant: Is het wel zo slim om nu een nieuwe pc aan te schaffen? Vooral met binnekort de komst van de Gforce4 en nieuwe AMD..
De onderdelen die ik een beetje in m'n hoofd had voor dit systeem zijn:
goed oc'baar mobo met ondersteuning voor ddr memory, een athlon xp 1800+ erop, 512mb ddr memory, gforce 3 ti500, waterkoeling haal ik van deze pc, soundblaster audigy, 21" monitor, etc..
Dus wat denken jullie? Nu doen of toch nog maar een maandje of wat wachten en dan pas een compleet nieuw systeem samenstellen?? Ik hoor 't wel... :7

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:43
Neuh..

| I've got permission to color outside the lines |

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

2x256 is beter OC-baar dan 1x512 FYI

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

ik zou niet wachten omdat er iets niews aankomt. Dan kan je blijven wachten, op de Hammer rond december bijvoorbeeld.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:43
Dit is toch onzin, om het nu te gaan vervangen, wacht nog een jaartje.. je kan wel gelf uit blijven geven aan die comp.. :?

| I've got permission to color outside the lines |

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Zonde als je het nu verkoopt..
Volgend jaar kun je net zo goed ff wachten op nieuwe technologie..
Nu kan je nog makkelijk met deze PC dingen doen.

Spaar eens een jaar, en kijk eens wat je dan overhoud..
Meer dan dat je nu terugkrijgt voor je PC.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

ik ga in maart heel de bende weer vervangen. Maar dan heb ik ook al drie jaar gedaan met men PC. Spaar elke keer 3 jaar en koop dan weer het nieuwste van het nieuwste op dat moment. Kan je weer 3 jaar vooruit...laatjes halfjaar duurt wat langer omdat je je steeds meer ergert aan de snelheid/traagheid etc. Maar 1x in de 3 jaar vind ik voldoende. Draai nog steeds met een P3 450, 128MB@100Mhz, TNT2 Ultra, 20Gb schijfie. perfecto..maar zit wel vaak op PC van me broertje :D

Verwijderd

Hoe langer je wacht,hoe meer nieuwe componenten eruit komen,en hoe meer verlangens je krijgt. Opruimen die amd zooi,en een lekkere p4 kopen.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat ik zou doen is kijken of dit systeem nog toereikend is voor wat je nu wilt doen.

Ja, systeem houden.
Nee, verpatsen en een nieuwe kopen.

Ikzelf zit nog steeds op een simpele PIII-450 en een Duron 800 maar alles wat ik wil draaien draait nog goed, dus ga ik nog geen nieuw ssyteem kopen.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik zou geen andere kopen, ik denk niet dat een XP veel sneller is met games, windows, internetten etc. Als je een goeie vdokaart hebt kun je echt nog wel een jaar vooruit! Ik had een p3 1ghz maar ik heb van mijn pa een p4 1.7ghz gehad :) en hij wilde die p3 dan. Anders had ik ook nog steeds die p3 hoor :)

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op zaterdag 19 januari 2002 23:59 schreef flippie.ff het volgende:
Hoe langer je wacht,hoe meer nieuwe componenten eruit komen,en hoe meer verlangens je krijgt. Opruimen die amd zooi,en een lekkere p4 kopen.
Hij kan zelf wel bepalen of hij een AMD of INTEl wil, daarheeft hij jou niet voor nodig.

Verwijderd

O Jee weer zo`n amd sukkelaar die boos word:R

Verwijderd

Hmmmz, ik zou me in heaven prijzen met zo'n pc ;) maarjah, het gaat er natuurlijk helemaal om wat je met je pc wil doen eh...

• geforce5_guy
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 00:10 schreef flippie.ff het volgende:
O Jee weer zo`n amd sukkelaar die boos word:R
Ik word niet boos, het is alleen dat er elke keer weer AMD vs INTEL komt als iemand iets over zijn systeem vraagt.

En waarom is dat nodig :? (in dit topic :? )

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
mijns inziens kan je beter een northwood gaan halen ipv een xp1800+

en nee geen amd intel flame, als je kijkt wat er nu in de schappen ligt en zeker als je de meuk ook gaat overklokken is northwood de beste keus,en dat ie intel duur(der) is maakt volgens mij geen biet uit voor hem want anders had ie nog wel gewacht met upgraden tot het echt nodig is

• Azrael
  • Laatst online: 12-08 16:02
ik zou geen nieuwe kopen, hoogstens een nieuwe monitor als je toch geld wil uitgeven...

(volgens mij heb je deze ook nog maar een paar maanden tot max. een half jaar..)

• geforce5_guy
  • Niet online
Met dit systeem kan je nog een jaar verder komen.

Tenzij je heeeeeel veel spellen speelt of zo, en die je in hoge kwaliteit wil blijven spellen.

En wat dan te kopen :? wat op dat moment het snelste is.

Verwijderd

Ik heb ongeveer hetzelfde systeem (zie specs link) en daar ben ik nog opper happy mee...
Je moet wel geldpest hebben wil je t nu al gaan verpatsen... :{

Verwijderd

monitor kan je wel gaan vervangen, als je dat nodig vindt ;), rest zou ik nog echt niet doen

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
als je hem gaat vervangen mag je hem wel aan mij geven:P

ff serieus: wat doe je ermee waar hij niet snel genoeg meer voor is?

op die punten zou je onderelen kunnen vervangen, maar een nieuwe kopen vind ik wel erg overdreven

ff wachten dus nog

Verwijderd

Ik zou het alleen doen als dat ding te langzaam is voor jou (wat ik best betwijfel) (hoewel ik het ook wel zou doen als ik genoeg geld had (maar ik doe oude pc's nooit weg dus dat duurt nog wel ff)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

Kijk hier eens en wacht tot je lekker zo een ding kan kopen ...
:P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

ik zou idd nog maar even w8en. :7
Pagina: 1