Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Geen idee wat je allemaal hebt kunnen proberen in een paar minuten, maar heb je een volledige degauss gedaan? (kan wel ergens in t monitor menu). Zet m anders eens een half uur uit bijvoorbeeld, dan degausst ie zeker wel weer als ie aangezet wordt. Heb je niet toevallig twee niet-afgeschermde luidsprekers naast de monitor staan? Die kunnen voor magnetische storing zorgen.
Moet je eventjes met je moire instellingen knoeien, zit op je beeldscherm zelf.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Heb em met dat degauss knopje ff gedaan... hij heeft net 5 minuten uitgestaan ofzo, maar hij staat wel sinds 14:00 aan
er staan verder geen dingen naast die magnetische storing kunnen veroorzaken
er staan verder geen dingen naast die magnetische storing kunnen veroorzaken
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dingen komen en dingen gaan,
Hij is van july '97 zei je, dus dan zou die al bijna 5 jaar bestaan, volgens mij.
Ik weet niet hoelang een monitor meekan gaan, maar das behoorlijk lang al.
Zou best eens zo kunnen zijn, dat ie het een keer niet doet, maar zet em uit als je weg bent, hij zou misch, (denk ik) kunnen ontploffen door teveel hitte, en als je er voor zit heb je glas splinter over je heen.
Beste is om em gewoon uit het stopcontact te trekken, voor het ongelukken maakt.
Hij is van july '97 zei je, dus dan zou die al bijna 5 jaar bestaan, volgens mij.
Zou best eens zo kunnen zijn, dat ie het een keer niet doet, maar zet em uit als je weg bent, hij zou misch, (denk ik) kunnen ontploffen door teveel hitte, en als je er voor zit heb je glas splinter over je heen.
Beste is om em gewoon uit het stopcontact te trekken, voor het ongelukken maakt.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
eeuuh, heel lang. ik heb er nog een die achter een 486 zat. Hij's al 12 jaar oud ofzo, maar werkt nog perfect.Op zaterdag 19 januari 2002 23:23 schreef DaNCe2k het volgende:
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Kan niet gebeuren dat een monitor uit zichzelf ineens ontploft, zou dan de eerste zijn waar dat bij gebeurd. En verder, monitoren gaan best lang mee, die van mij is ook jaartje of 8 oud, dus daar kan het niet aan liggen.Op zaterdag 19 januari 2002 23:23 schreef DaNCe2k het volgende:
Heb je dat ding alles opengeschroefd om te kijken of er eventueel losse soldeerverbindingen inzitten. Ik heb het probleem wel eens eerder gezien, heb de soldeerbout erop gezet en hij werkte weer
Pagina: 1