Toon posts:

@home heel erg traag (Maastricht)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De laatste dagen is @home hier wel erg traag..... eerst waren de resultaten van Speedtest.nl nog hoger dan het gemiddelde en nu is de download nog maar 80kb/s :(

iemand anders hier nog last van? of kan het aan de computer hier liggen :?

Verwijderd

Tjees, 80Kb..wees blij. Ik zit in Tilburg met @Slome en dat gaat regelmatig onder de 40Kb :( Tis nu weer weekend hey..dus alle peeps hangen weer op de lijnen. Is et altijd wat trager. Als ik me nie vergis is @Slome ook bezig met werkzaamheden. Check de @Slome newsgroup eens..denk dat je daar meer kan vinden

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

[topic=382254/1/500]

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zaterdag 19 januari 2002 23:08 schreef ThuiSSiE het volgende:
Tjees, 80Kb..wees blij. Ik zit in Tilburg met @Slome en dat gaat regelmatig onder de 40Kb :( Tis nu weer weekend hey..dus alle peeps hangen weer op de lijnen. Is et altijd wat trager. Als ik me nie vergis is @Slome ook bezig met werkzaamheden. Check de @Slome newsgroup eens..denk dat je daar meer kan vinden
Ik zit hier op 8 kb/s met isdn, zonder alternatieven....kijk DAT is pas triest

Verwijderd

Topicstarter
Dat komt doordat dat ISDN is,

wij betalen hier ergens voor, en je krijgt niet waar je voor betaalt.

Verwijderd

*zucht* Je betaalt voor een kabelverbinding. Er staat NERGENS in de handleiding of wat dan ook van @Slome dat de snelheden gegarandeerd zijn. Zolang het niet al te gek wordt vindt ik het allemaal prima. Als je nu moest betalen per tik ofzow zou ik ook flippen..maar een keer een paar dagen geen snelheid met downen..tja. das een ramp zeg!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
^^^^^ in ander topic verder please :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.