Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Is dat die ene die ook in de kijk stond?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
jaOp zaterdag 19 januari 2002 22:44 schreef bobo1on1 het volgende:
En misschien een LCD schermpje in de zijkant.
* P1-133MHz
* 32Mb ram
* Mobo onbekend
* 3Gb Quantum hdd
* 2x Realtek Ethernetkaart 10/100Mbit
* ATi Videokaart 1/2Mb
* Sound onboard mobo
* 8 speed cd-rom
* Floppy drive
* 12 cm Panaflo fan
2x realtek wordt misschien nog 2x 3com kheb er namelijk nog 7 liggen ofzow
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Goed idee ook, ik zal eens zien of ik wat gaatjes in mijn vaders koffer kan zagen
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
alleen die floppy had iets netter gekund, niet als ik het had gedaan maar toch. gebruik je m trouwens ook om mee te nemen naar party's e.d. ? of gewoon leuk in de huiskamer koffer.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
BTW ik heb er een vette Athlon600 in zitten
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Verwijderd
in exact dezelfde koffer als resettim.
Alleen ik heb geen backplate en bracket. Daarvoor heb ik een stukje betontriplex en een stuk aluminium gebruikt.
Ik moet alleen nog een Floppy en een CDrom komen en in monteren
(owja en een start en reset knop ook makkelijk in te bouwen)
( heb geen webcam of digitale camera om foto's te maken...
de spec's zijn:
-Pentium 3 Slot 1 500 Mhz (met actic cooler (BTW vet lomp!!!))
-Qdi Advance 5 133 (apollo pro plus chippie)
-Creative TnT2 Ultra (150/175 --> 170/210)
-Ouwe lompe ISA geluidskaart
(nog in te bouwen 3com netwerkkaart)
-Vaag merk 56k modem
Owja zonder die 192 MB Oem/infenion geheugen doet ie niets
cd-rom speler is niet noodzakelijk ivm ik hem alleen gebruik voor windoos of linux te installen. want deze pc draait alleen als server voor inet te delen en DHCP serverOp zaterdag 19 januari 2002 22:46 schreef Flexx het volgende:
Nu nog een CD-Rom player.
En misschien een LCD schermpje in de zijkant.
in me andere 2 pc'z komen al LCD displayz en deze draait gewoon
jepz en ook die in de PCM stondOp zaterdag 19 januari 2002 22:44 schreef bobo1on1 het volgende:
Hij is zeker wel vet
gamma/praxisOp zaterdag 19 januari 2002 23:28 schreef SONiCB00M het volgende:
Is dat toevallig zo'n Deja koffer (aan de voering te zien)? Waar kun je die kopen?
meet wel ff je mobo op want het kan zijn dat er nieuwe koffers nu zijn waardoor de ATX mobo net niet past..
Ik zal wel ff kijken of ik daar morgen tijd voor heb.
spec's zijn amd duron 700mhz 265mb sdram 30 GB ibm en aopen 12x DVD maar deze ziet er ook VET uit hoor
Verwijderd
Woord vooraf: Inhoud is niet te koop
Plus die koffer was er te duur voor.
Maar zoals je aan de voering kan zien is dat ding bijna hetzelfde

PS zijn leeg hoor de cd's !!!
Altijd leukOp zaterdag 19 januari 2002 23:57 schreef maartenst het volgende:
Maar dat kan ik ook hoor
[afbeelding]
Mijne is net nieuw, fikker heeft net de geest gegeven (nieuwe is al onderweg) dus tot die tijd kan ik 'm niet aanvullen
uhm sorry, dat doe ik NIET!!Op zaterdag 19 januari 2002 23:49 schreef NightHawk506 het volgende:
resettim ik vind het een beetje kinderachtig hoor als je je casemod elke 4 weken gaat posten
hoe duur was ie dan??Op zaterdag 19 januari 2002 23:50 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik heb namelijk sinds deze week ook zo'n koffer, maar die ga ik niet modden want daar zitten mijn cd's in
[afbeelding]
[afbeelding]
volgende week effe voor een mooi maar goedkoop koffertje kijken.
Laat maar maartenst - ik zet jou koffer wel ff online voor jeOp zaterdag 19 januari 2002 23:47 schreef maartenst het volgende:
Hmm wordt tijd dat ik mij koffer mod ook maar ff post
Ik zal wel ff kijken of ik daar morgen tijd voor heb.
spec's zijn amd duron 700mhz 265mb sdram 30 GB ibm en aopen 12x DVD maar deze ziet er ook VET uit hoor

In times of war the law falls silent
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
* Chakotay heeft veel te veel plannen
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
die koffers komen met HEEL errug bekend voor.. wacht eens dat tapijt ookOp zaterdag 19 januari 2002 23:57 schreef maartenst het volgende:
Maar dat kan ik ook hoor
[afbeelding]
PS zijn leeg hoor de cd's !!!
en die koffermod ook van je maartenst
maar reseTTim hij ziet er errug gelikt uit man
Verwijderd
Tim weet wel ik het over heb, maar ik mocht dus de gaatjes maken!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Ik was toch wel het meest onder de indruk van die gaatjesOp zondag 20 januari 2002 01:11 schreef 01V het volgende:
Mooie kast hoor Tim, goed gemaakt,vooral die gaten....
Tim weet wel ik het over heb, maar ik mocht dus de gaatjes maken!
Blijft kewl om te zien, die koffer
OEI die's netjes gelukt!Op zondag 20 januari 2002 00:21 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Laat maar maartenst - ik zet jou koffer wel ff online voor je
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die omvang, is het een microATX bordje ofzo?
nu heb ik wel al van verschillende mensen gehoord dat de gamma/praxis nieuwe koffertjes hebben waarbij de moederboard op 3mm net niet past
owja kheb ook een guide gemaakt voor mensen die graag willen weten hoe je het kan doen en hoe ik het heb gedaan.
How to make een koffermod
yup geloof het wel .. is een boardje met T-bird chipset, zit alles al op.. videokaart, netwerk etc etcOp zondag 20 januari 2002 10:41 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
OEI die's netjes gelukt!
Maar die omvang, is het een microATX bordje ofzo?
ik weet niet precies hoe hij het in elkaar heeft gezet, maar het zijn kleine plaatjes(reepjes) metaal (unknow
geloof enkel dat de HD eruug heet wordt
[edit]
we waren er ook achter gekomen, dat hij het nog gewoon doet als je er boekjes in doet
Verwijderd

:-)

keep on modding !
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Jammer ook dat de koffers nooit een goede maat hebben. Alleen die piloten koffer , maar ook daat moet je wat prutsen met de aluminium rand
Koffer duur? 20 gulden bij de Gamma!! k heb hem namelijk ook en ik ben hem aan het moddenOp zaterdag 19 januari 2002 23:50 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik heb namelijk sinds deze week ook zo'n koffer, maar die ga ik niet modden want daar zitten mijn cd's in
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
ene je kan je je p4 nog verder overclocken hoor, zie mijn specs onder... ga zo ff op 17x118 proberen
lolzOp zondag 20 januari 2002 17:42 schreef maartenst het volgende:
Ja het is dat ik zo veel moet werken anders had ik hem ik hem zelf wel ff gepost maar ik heb veel vrienden
en ook neefjes
[edit]
die GoT snappen
Die blouwe koffer mod ziet er ook niet verkeerd uit.
Wel handig zo'n moderbord met alle der op.
Vooral die blauwe koffermod en die van aluminium die gedragen wordt.
Ik vindt dat die van rode iets nettere gaten zou kunnen hebben maar het is toch een tof idee!
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Verwijderd
kun je mij de tread geven met de nieuwere pic's van de casemod waar je nu mee bezig bent plz
Verwijderd
[search=we zijn begonnen met een nieuwe casemod]Op maandag 06 mei 2002 00:48 schreef Ussie het volgende:
ResTTim,
kun je mij de tread geven met de nieuwere pic's van de casemod waar je nu mee bezig bent plz
maare ReseTTim: digiskin is waarschijnlijk morgen weer online
dus dan kan ik jou weer hosten.
moet alleen nog domain transferren.
Verwijderd
Als dat zo is komt mijn koffermodje zeker op de voorpagina over een paar maandjesOp zaterdag 19 januari 2002 23:22 schreef ReseTTim het volgende:
...de fotoz zag van de KIJK
jepz en ook die in de PCM stond![]()
van de fotograaf die toen langs kwam heb ik deze fotoz van
Verwijderd
lol luie fl***** zoek ff zelf =]Op maandag 06 mei 2002 00:48 schreef Ussie het volgende:
ResTTim,
DoeD ur Suppaplex logo roelt! hehe goeie ouwe DOS tijdOp maandag 06 mei 2002 00:55 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
[search=we zijn begonnen met een nieuwe casemod]hoezo lui.
maare ReseTTim: digiskin is waarschijnlijk morgen weer online
dus dan kan ik jou weer hosten.
moet alleen nog domain transferren.
Bears and Bulls
Nofi maar ik ben like echt geen Realtek fan
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Over het algemeen zijn 3com en Intel i.d.d beter MAAR, als je niet continu 100mbit over je lijn gaat trekken kan je best voor de Realtek oplossing gaan. Realtek's zijn in principe goede chips, alleen de kaarten zijn vaak bagger (hetzelfde fenomeen zien we met de geforce2 mx serie, prima chip, slechte beeldkwaliteit)Op maandag 06 mei 2002 07:27 schreef Mary Wana het volgende:
OMG waarom realtek NiC`s in zou een oude bak, je had toen een teringzooi van die 3com 10/100mbits over
druk die erin wedden dat het like way beter presteert
Nofi maar ik ben like echt geen Realtek fan
Verwijderd
tnxOp maandag 06 mei 2002 07:23 schreef mindcre8r het volgende:
[..]
DoeD ur Suppaplex logo roelt! hehe goeie ouwe DOS tijd
enne waarom heet ik toch KingOfDos, dos rulez gewoon. heb ik op dualboot staan met linux en win me
Verwijderd
[mierenneukermode]da's een triple boot ofzoOp maandag 06 mei 2002 11:11 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
tnx
enne waarom heet ik toch KingOfDos, dos rulez gewoon. heb ik op dualboot staan met linux en win me
coole mod, mooi afgewerkt ook (behalve aan de floppy)
misschien nog een ijzeren randje aan de uitsnijdingen maken?