[RTCW+patch 1.1] Reageert trager

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Hallo mede-tweakers

Ik heb sinds eergisteren patch 1.1 geinstalleerd voor RTCW, alleen ik ben er tot nu toe niet tevreden over. Probleem is dat het spel trager reageert. Ik merk gewoon dat er een vertraging zit als ik wil lopen, dat is vooral irritant als je wilt rennen.
Het is alleen bij het lopen in het spel, de muis werkt wel gewoon snel.

Weet iemand hoe ik dit probleem op moet lossen ? Ik heb dit probleem sinds de intallatie van de update. Specs staan in signature, detonator drivers 23.11

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 22:40 schreef CyberTijn_ het volgende:
Hallo mede-tweakers

Ik heb sinds eergisteren patch 1.1 geinstalleerd voor RTCW, alleen ik ben er tot nu toe niet tevreden over. Probleem is dat het spel trager reageert. Ik merk gewoon dat er een vertraging zit als ik wil lopen, dat is vooral irritant als je wilt rennen.
Het is alleen bij het lopen in het spel, de muis werkt wel gewoon snel.

Weet iemand hoe ik dit probleem op moet lossen ? Ik heb dit probleem sinds de intallatie van de update. Specs staan in signature, detonator drivers 23.11
ik heb hem der nog niet op staan , vele servers draaien nog 1.0

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vind die patch nou ook niet echt super. Ik kan nog voice flooden en die granaat bug doen. En het ergste is dat ik nu opeens minder fps heb ;(

• CyberTijn
ik ben dus niet de enige die er niet over te spreken is.
kzal hem er maar weer vanaf gooien dan ;(

dan weet ik in ieder geval dat ie het weer lekker gaat doen.

Verwijderd

Die *pk3 files zijn wel kewl , speelde toenet in een unpure sever (ik heb wel de orginele :) ) en daar speelde de moffen met andere skins (kleding) :D

• CyberTijn
Op zaterdag 19 januari 2002 22:57 schreef arko19 het volgende:
De onofficele patches zijn wel kewl , speelde toenet in een unpure sever (ik heb wel de orginele :) ) en daar speelde de moffen met andere skins (kleding) :D
hehe da's wel grappig

(btw, wil je een echt FTP alternatief voor die link in je signature ? ;))

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op zaterdag 19 januari 2002 22:57 schreef arko19 het volgende:
De onofficele patches zijn wel kewl , speelde toenet in een unpure sever (ik heb wel de orginele :) ) en daar speelde de moffen met andere skins (kleding) :D
Dat is geen patch, dat zijn gewoon *.pk3 files die je in je main dir pleurt. Die *pk3 kunnen dan van alles zijn zoals een skinpak.
Die skinpak die jij noemt heb ik zelf ook en hij werkt idd maar op een paar servers

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 23:01 schreef Revision het volgende:

[..]

Dat is geen patch, dat zijn gewoon *.pk3 files die je in je main dir pleurt. Die *pk3 kunnen dan van alles zijn zoals een skinpak.
Die skinpak die jij noemt heb ik zelf ook en hij werkt idd maar op een paar servers
zei ik toch :+ >:) ;)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:27
Op zaterdag 19 januari 2002 22:40 schreef arko19 het volgende:

[..]

ik heb hem der nog niet op staan , vele servers draaien nog 1.0
de patch was toch niet server side, duzz niet verplichte kost, ook wel backwards compitable, of heb ik dat nu vaut?

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Vreemd... ik ben wel tevreden over de patch...

Die anti voice flood werkt bij mij bijvoorbeeld wel, net als de anti grenade-bug.

Ik merk ook niets over minder fps.

Overigens is de patch backwards compatible. Met 1.1 kan je gewoon op 1.0 servers spelen :)

• CyberTijn
Op zondag 20 januari 2002 02:18 schreef RedTop het volgende:
Vreemd... ik ben wel tevreden over de patch...

Die anti voice flood werkt bij mij bijvoorbeeld wel, net als de anti grenade-bug.

Ik merk ook niets over minder fps.

Overigens is de patch backwards compatible. Met 1.1 kan je gewoon op 1.0 servers spelen :)
en kan ik ook met 1.0 op 1.1 servers spelen ?

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10 20:09
ik vermoed dat sinds ik de patch geinstalleerd heb er een vertraging in het geluid zit.
dit is allen in single player zo, in multiplayer is tie wel goed.

anderen ook dit probleem?

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

nog een bugje:

als je met 1.1 op 1.0 speel (ik iig)

dan zie ik soms mannetjes scheef lopen of zelfs rollen (lol)

das wel vaag en irritant. Op 1.1 servers heb ik er nooit last van :?

Some things can not happen until they happen...

Pagina: 1