Toon posts:

dvds werken soms niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik he een lite-on 16*48 dvd player en een hloywood h+ mpegkaart.
Ik heb vandaag 2 dvdtje gehuurd: ticker en hitman. ticker werkt perfect. mar bij hitman kom ik wel in het menu maar als ik de film wil afspelen spelt ie 2 sec geluid af en dan krijg ik groen beeld met strepen erdoorheen. weet iemand wat dit kan zijn.

dit komt alleen voor als ik via dvd station via mijn mpegkaart speel met power dvd werkt het wel alleen krijg ik het dan niet op de tv. De regiocode is ook goed want mijn dvd is regiovrij en de mpegkaart is regio2 en dat is de dvd ook.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

(jarig!)
De Mpegkaart heeft iig geen regio beveiliging als het goed is.
Het ziet er naar uit dat de DVD beschadigd is en daardoor blijft hangen.

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 09:58

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

De Hollywood+ is niet regio vrij maar dat maakt niet je kan de H+ 5 keer de regio verwislen dan is het op. maar er zijn tools voor die er voor zorgen dat je DVD/MPEG kaart regio vrij is. en als je groen beeld met strepen erdoorheen heb dan staat de regio niet goed. wat voor een OS heb je?

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Verwijderd

Topicstarter
de dvd is neit beschadigdt want het is me al vaker voorgekomen met dvdtjes en mijn os in windows xp.
en als ik met mijn met de software de regiocode wil veranderen krijg ik een error. maar andere regio 2 dvdtjes speelt ie gewoon af