Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
.
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:44 ]
JA! Vind je 't erg dat er mensen zijn die niet zo technisch zijn. (ik dus, ondanks driekwart jaar electrotechniek)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Maak er dan een en mail die aan een modjeOp zaterdag 19 januari 2002 22:40 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
JA!
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
traag ff goed lezen.
Wil je dan een faq hebben van een n00b op dat gebied

Hij wil dat er 1 gemaakt wordt, omdat hij het niet begrijpt.
* WaarAnders begrijp ook niks van leds, maar dat maakt niet uit
Wil je dan een faq hebben van een n00b op dat gebied
Nee, maar de eerste stap tot het maken van een FAQ is de juiste mod benaderen en niet in LA deze reacties uitlokkenOp zaterdag 19 januari 2002 22:43 schreef WaarAnders het volgende:
traag ff goed lezen.
Wil je dan een faq hebben van een n00b op dat gebied![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Waarom denk je dat er eenOp zaterdag 19 januari 2002 22:43 schreef WaarAnders het volgende:
traag ff goed lezen.
Wil je dan een faq hebben van een n00b op dat gebied![]()
euh... ik had die nog niet gezien, de reply knop was te lekker voor woorden
Op zaterdag 19 januari 2002 22:48 schreef OProg het volgende:
Waarom denk je dat er eenstaat achter Traag zijn post
Jeremy Clarkson
dan moet je eerst ff format C doen, dan gaan die kabels soepeler. format c is een soort olie voor de pc
Nielsz; hdd-> dergelijke reacties zitten we niet op te wachten...
Ik kan me goed voorstellen dat iemand niet goed weet hoe je LED's en dergelijke aansluit; niet iedereen weet alles.
Ik kan me goed voorstellen dat iemand niet goed weet hoe je LED's en dergelijke aansluit; niet iedereen weet alles.
Pagina: 1