off-topic en dan ineens een flamebait?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=443836

Mijn vraag over de werking van de patch wordt als off-topic gemodereerd. Dat begreep ik niet en dus edit ik de reactie voor een uitleg en vervolgens ontvang ik een flamebait :?

Dat ie off-topic was... Nou ja, daar valt over te discussieren, maar een flamebait is dit imo toch echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Je edit (allereerst) is nogal een beetje overbodig (direct hier een topic was beter geweest :))

Over het off-topic zijn valt idd enigszins te discussieren, hoewel ik het wel een redelijke vraag vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:20

botoo

💀 too old to die young

imho niet off-topic, ook niet direct bijzonder zinvol, maar een standaard 1 is wel afdoende.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Wat * KeX betreft eenvoudig te modden. Men neme de funkelnagelneue modfaq:

Een ontopic redelijk eenvoudige vraag:
+1: Het niveau voor de opmerkingen die niet per sé gemaakt hoeven te worden, maar die geen zonde van jouw leestijd zijn. Een redelijk eenvoudige vraag, een opmerking die enige informatie draagt etc.
* KeX inserts +1: interessant

/edit: De reactie heeft last van de tijdsfactor en gaat maar mondjesmaat omhoog. Stand: -0.02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nog een klein zetje omhoog gegeven, maar door de tijd is het maar +0.19 geworden,
dan komt je totaal op 0.17

U gaat door naar de wasmachine :+
(of was het nu de +1?? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Dank-jullie-wel allemaal. Geeft me in ieder geval het idee dat er naar je geluisterd wordt :)
Pagina: 1