Bier, Whiskey en Metal!!
vind je het erg als ik je niet vertrouw?Op zaterdag 19 januari 2002 22:03 schreef Scarecrow het volgende:
Start > run > sol.exe
* LordMithril aint stupid, just insane
ik weet niet wat doet maar t zal vast niet veel goeds zijn
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
tis gewoon patiance (of hoe je dat ook schrijft)Op zaterdag 19 januari 2002 22:05 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
vind je het erg als ik je niet vertrouw?
/me aint stupid, just insane
ik weet niet wat doet maar t zal vast niet veel goeds zijn
nee ik zoek een echte GAME... je weet wel met gode graphics een redelijk verhaal enzo
Bier, Whiskey en Metal!!
moeders commentaar "nee dat speel ik al"Op zaterdag 19 januari 2002 22:10 schreef Scarecrow het volgende:
start solitaire op aka patiance aka moeder spel !!!
nee ik zoek iets in de richting van Myst, atlantis, Schizm.
goede games met verhaal en weinig tot geen hak of schiet werk.. RPG's zonder geweld (of met maar dan turn based zodat je kan denken) zijn ook goed
en geen standaard windows shit.
Bier, Whiskey en Metal!!
Als je meer iets zoekt in de trand van Myst:
Myst III is nog niet zo lang uit.
Eventueel andere adventures:
Broken Sword (1 en 2)
Gabriel Knight 2
Ik heb ook net 'Kolonisten van Catan' op de PC gekregen.
Dat is eventueel ook wel iets voor moeders.
Bij mij doet die laatste het overigens niet op Win2k.
Ik krijg wel de intro en het menu, maar als ik dan wil beginnen of een speler wil kiezen, kom ik gewoon terug in Windows.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
- nederlandstalig
- 15 piek ofzo
- niet te moeilijk
- geen geweld
De vos loopt door het bos.
Zitten veel demo's en shareware versie's tussen.
Succes
goh een nuttige replyOp zaterdag 19 januari 2002 22:19 schreef maikel het volgende:
Deze reacties zijn niet echt nuttig !
Als je meer iets zoekt in de trand van Myst:
Myst III is nog niet zo lang uit.
Eventueel andere adventures:
Broken Sword (1 en 2)
Gabriel Knight 2
Ik heb ook net 'Kolonisten van Catan' op de PC gekregen.
Dat is eventueel ook wel iets voor moeders.
Myst 3 hadden we al uitgespeeld toen ie net in amerika uit was
de rest zou ik ff moeten kijken of ik ze kan vinden
nog meer tips?
vraagje, hoe is Fallout met geweld? is t erg veel hak/schiet werk? of kan t ook zonder?
Bier, Whiskey en Metal!!
- nederlandstalig - boeit nietOp zaterdag 19 januari 2002 22:20 schreef WILDEAAP het volgende:
The Longest Journey (adventure)
- nederlandstalig
- 15 piek ofzo
- niet te moeilijk
- geen geweld
- 15 piek ofzo - boeit ook niet
- niet te moeilijk - boeit oo niet
- geen geweld - boeit een beetje
zal eens kijken
Bier, Whiskey en Metal!!
Bij die rest waar jij op doelde stond ook Gabriel Knight 2 tssn. Als ik me niet vergisis dat hetzelfde als Gabriel Knight: The Beast Within. Wel, dat game heb ik hier nog staan (origineel, 6 CD's)Op zaterdag 19 januari 2002 22:22 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
...de rest zou ik ff moeten kijken of ik ze kan vinden
nog meer tips? ...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
dat klinkt in mijn oren(leest in mijn ogen) alsof je em kwijt wilt.. zo ja mail me er ff over (zie profile)Op zaterdag 19 januari 2002 22:30 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Bij die rest waar jij op doelde stond ook Gabriel Knight 2 tssn. Als ik me niet vergisis dat hetzelfde als Gabriel Knight: The Beast Within. Wel, dat game heb ik hier nog staan (origineel, 6 CD's)
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
hmz is mischien wel een idee... alhoewel FF wel veel actie heeft... ach ik wou em toch nog eens kopen...Op zondag 20 januari 2002 00:45 schreef real_raichu70 het volgende:
Daar moeders nogal sucky gamers zijn zullen ze hier wel even mee bezig zijn : F-I-N-A-L F-A-N-T-A-S-Y . Had je zelf wel mogen uitvissen , daz de moeder van turn-based combat RPG ...
verder nog tips?
Bier, Whiskey en Metal!!
Damn, ik wou dat ik zo'n moeder had, multiplayer RPG, mijn moeder doet meer de simpele arcade spellen, arcanoid clones enz.
Verwijderd
of elastomania, speelt mijn moeder ook wel eens!!!
LOLOp zondag 20 januari 2002 11:44 schreef Soccubus het volgende:
Kings Quest spellen moeten het wel goed doen bij vrouwen, en de Gabriël Knight spellen ook, GK3 is echt heel erg goed, kben nog niet echt met GK1 en 2 bezig geweest. en wat RPG betreft, kweet niet of je moeder van het Die Hard RPG houd of meer wat simpeler, de Lands of Lore spellen zijn erg goed, mischien ook The Elder Scrolls spellen (Arena en Daggerfall, en dan komt binnenkort Morrowind), en Baldur's Gate spellen zijn ook goed (PlaneScape: Torment is een aanrader, veel praten met anderen veel puzels oplossen en zulke dingen, PS: T heeft een erg goed verhaal, IceWind Dale is meer Hack & Slash).
Damn, ik wou dat ik zo'n moeder had, multiplayer RPG, mijn moeder doet meer de simpele arcade spellen, arcanoid clones enz.
Kingquest 7 hadden we bijna uitgespeeld een paar jaar geleden.. maar er zat een Bug in
Torment zal ik ook ff naar kijken....
Thnx allen.. nu kan mn moeder er weer een tijd tegen aan
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
altijd wel lachuhh voor meiden ( vrouwen )
anders the sims ! is ook wel funny
en alle tycoon gevallen
Het is gratis, verslavend en ook leuk voor de moeder onder ons..
Soort online pictionary. En er zijn ook nederlandse kamers..
Ik ben laatst weer eens begonnen aan Gabriel Knight 1.Op zondag 20 januari 2002 11:44 schreef Soccubus het volgende:
Kings Quest spellen moeten het wel goed doen bij vrouwen, en de Gabriël Knight spellen ook, GK3 is echt heel erg goed, kben nog niet echt met GK1 en 2 bezig geweest. en wat RPG betreft, kweet niet of je moeder van het Die Hard RPG houd of meer wat simpeler, de Lands of Lore spellen zijn erg goed, mischien ook The Elder Scrolls spellen (Arena en Daggerfall, en dan komt binnenkort Morrowind), en Baldur's Gate spellen zijn ook goed (PlaneScape: Torment is een aanrader, veel praten met anderen veel puzels oplossen en zulke dingen, PS: T heeft een erg goed verhaal, IceWind Dale is meer Hack & Slash).
Ik heb toen daarvoor op m'n oude 486 nog even DOS geinstalleerd.
Dat spel draait namelijk niet echt onder Win2k.
GK2 is wel erg goed. Die heb ik hier ook origineel staan.
GK3 zoek ik nog.
1 ding... ER KOMT HIER GEEN DAVILEX IN HUIS!!!!!Op zondag 20 januari 2002 13:47 schreef SilverBolt het volgende:
Alles wat waar davilex op staat zal wel goed zijn
tycoon games huh? zal ook ens kijken, mn lijstje groeit gestaag
Bier, Whiskey en Metal!!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
heheheheheheheheheheOp zondag 20 januari 2002 13:54 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
1 ding... ER KOMT HIER GEEN DAVILEX IN HUIS!!!!!
![]()
tycoon games huh? zal ook ens kijken, mn lijstje groeit gestaag
Verwijderd
Reah
Grim fandango
Black&White
En de monkey island games zoals al genoemd.
Verwijderd
btw ik ben dus de moeder van Lord_Mithril
En voor de mensen die patience en mah jong hebben voorgesteld dat soort spelletjes doe ik op me werk wel als er nix te doen is
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Zo hier is mn vriendin ook helemaal lijp van jaOp zondag 20 januari 2002 13:17 schreef DeX het volgende:
No problem: Isketch
Het is gratis, verslavend en ook leuk voor de moeder onder ons..
Soort online pictionary. En er zijn ook nederlandse kamers..
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Verwijderd
Verwijderd
Yie Ar Kung Fu 2 voor de Commodore 64 was een groots inslaand succes destijds voor mijn mams.Op zaterdag 19 januari 2002 22:01 schreef Lord_Mithril het volgende:
zoals je al raad zoek ik een beetje leuke game voor mn moeder aangezien zij niet echt verstand heeft van games.
Ik zoek iets als Myst of andere puzzel games / RPG's
liefst zo min mogelijk hak/schiet werk want ze is niet zo snel
oud of nieuw boeit niet.. zolang t maar leuk is...
Ze versloeg me zelfs vaak met Fan.
GVD me ouders raken nooit computers aan dus ik zit zelf een keer te mahyongen ziet me pa dat, even uitleggen, blijft ie 2 uur zitten.
Om een langverhaal kort te maken, ze hebben gelukkig nu een eigen computer...
Verwijderd
Rollercoaster tycoon of 1 van de vele tycoon series.....
Daar heeft mijn moeder ook zo'n last vanOp maandag 21 januari 2002 08:52 schreef it0 het volgende:
MAH - YONG
GVD me ouders raken nooit computers aan dus ik zit zelf een keer te mahyongen ziet me pa dat, even uitleggen, blijft ie 2 uur zitten.
Om een langverhaal kort te maken, ze hebben gelukkig nu een eigen computer...
Alleen nog es zo fixen daut ook op dur snelle pentium werkt ...
Die was ook kewl inderdaadOp maandag 21 januari 2002 10:12 schreef JiveDAF het volgende:
Mijn ma was verslaafd aan SUPAPLEX ...
Alleen nog es zo fixen daut ook op dur snelle pentium werkt ...
Mijn moeder speelt nooit games. Maar Zoo tycoon vond ze nog wel geinig, althans, ze had wel steeds commentaar dat ik de pinguins niet bij de olifanten kon zetten ed.
ook FFX zag ze wel zitten tot ik vroeg of ze een ps2 wou kopen
Bier, Whiskey en Metal!!
LOLOp maandag 21 januari 2002 21:39 schreef Lord_Mithril het volgende:
ah mn moeder is er uit.. ze heeft ff gekeken en The longest journey lijkt haar wel leuk...
ook FFX zag ze wel zitten tot ik vroeg of ze een ps2 wou kopen
ach jah Myst3 Exile is een aanrader me pa en ma zijn gehooked aan et spel ze moeten en zullen steeds verder komen.
Diepe nacht uren zijn hier dan ook geen toeval
lees ff 1 a 2 pagina's terugOp maandag 21 januari 2002 22:11 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
LOL
ach jah Myst3 Exile is een aanrader me pa en ma zijn gehooked aan et spel ze moeten en zullen steeds verder komen.
Diepe nacht uren zijn hier dan ook geen toeval
Myst 3 hebben we vorrig jaar zomer al uitgespeeld
Import rulez
Bier, Whiskey en Metal!!
Helaas zijn er weinig goeie adventures de laatste tijd
De little big adventure serie is erg goed.
Tetris
Grim fandango
Alle goeie ouwe adventures van sierra
Uhmm dat was het zo'n beetje
BTW Yie ar Kung fu ownde
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
wedden dat ze geniet
Verwijderd
Verder is Titanic erg leuk.
Zou iets als Baldur's Gate in de smaak vallen? Zo'n spel rolt
Kun altijd nog de savegame hacken en het wat makkelijker maken