Girotel Online

Pagina: 1
Acties:

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik krijg bij girotel online de foutmelding "code 5205". De verbinding met de Postbank is verbroken. Ik heb met / zonder firewall geprobeerd. Temp inet files / cookies verwijderd. (in ie 6.0). De postbank in de "trusted sites" gezet. Alle java opties aangezet. Zelfs Opera 6.0 geprobeerd maaar steeds hetzelfde ... Iemand een idee ?

Verwijderd

Er is een fout opgetreden:
Ten gevolge van een fout is de verbinding met de Postbank verbroken. Probeer het nogmaals.

Neem bij herhaling contact op met de Girotel Online helpdesk:
telefoonnummer 058 - 2958008 Code: 5202
===========================================================
Ik ga niet eens proberen met andere instellin gen want het heeft altijd gewerkt, ligt dus aan hun ... {:(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Dit heb ik een week geleden ook constant gehad.. bellen met de helpdesk.. nee hoor.. hier op GoT had niemand er last van. Uiteindelijk werkte het de dag erna wél met Opera (en niet met IE)... vaag hoor..

DIT IS MIJN WEBSITE

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Girotel online is net zo onvoorspelbaar als het weer. Tijdens kantoordagen tussen 9.00 en 23.00 werkt het meestal wel; daarbuiten krijg ik de vreemdste foutmeldingen. Bellen met die helpdesk heeft geen zin; het enige wat ze melden is dat er een storing is...

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• PolarBear
  • Niet online
Ok thanx

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:42

Crusader

Arc Nature

Op zondag 20 januari 2002 11:38 schreef pven het volgende:
Girotel online is net zo onvoorspelbaar als het weer. Tijdens kantoordagen tussen 9.00 en 23.00 werkt het meestal wel; daarbuiten krijg ik de vreemdste foutmeldingen. Bellen met die helpdesk heeft geen zin; het enige wat ze melden is dat er een storing is...
Girotel is ook maar tot 23:00 uur beschikbaar :Z

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:00
Ik was het gemekker ook meer dan zat. Heb ze heel vaak gemaild. Vaak "Non secure items" enzo. En de java applet voor de TAN-code weigert ook nog wel eens dienst.

Het blijkt dat ze de boel ondersteunen tm IE 4.01. IE6 werkt wel (die gebruik ik dan) maar niet in combinatie met XP.

Ik ga denk ik maar weer gewoon met girotel en me modem bankieren. Dat werkt altijd

Stay safe

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 22:18 schreef Crusader het volgende:

[..]

I know; ik bedoel met mijn opmerking dat het tijdens de tijden dat het beschikbaar zou moeten zijn ook niet altijd beschikbaar is.
Op maandag 21 januari 2002 11:33 schreef Master FX het volgende:
Ik ga denk ik maar weer gewoon met girotel en me modem bankieren. Dat werkt altijd
Als je internet via kabel/ADSL hebt, is dat juist weer zonde van die telefoonkosten. :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Als je vorige week naar de helpdesk belde (toen ik dus ook constant foutmeldingen kreeg) hoorde je al direct via een tapie dat er een storing was....
zal nog steeds wel een beetje storing zijn daar..

Wees consequent, maar niet altijd

• havana
Op zondag 20 januari 2002 22:18 schreef Crusader het volgende:

[..]

En dan ook nog adverteren met 'waar u maar wilt en wanneer u maar wilt'.

Jaja :Z

DIT IS MIJN WEBSITE

• PolarBear
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 13:29 schreef havana het volgende:

[..]

En dan ook nog adverteren met 'waar u maar wilt en wanneer u maar wilt'.

Jaja :Z
Girotel inbel is tot 23.00 net als girofoon maar Girotel online niet toch ?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op maandag 21 januari 2002 13:40 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Girotel inbel is tot 23.00 net als girofoon maar Girotel online niet toch ?
Girotel online heeft gewoon dezelfde openingstijden als Girotel...

Beetje |:( dat de postbank nog steeds zo'n verouderd systeem heeft dat blijkbaar niet orders kan verwerken en nieuwe orders kan binnenkrijgen tegelijkertijd... :(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 14:25 schreef Moartn het volgende:

[..]

Beetje |:( dat de postbank nog steeds zo'n verouderd systeem heeft dat blijkbaar niet orders kan verwerken en nieuwe orders kan binnenkrijgen tegelijkertijd... :(
OW ik d8 het aan te gaan schaffen zodat ik makkelijk altijd even kan bankieren, maar als het maar tot 11 uur is kan ik het net zo goed niet doen |:(
Postbank heeft altijd van die leuke acties :(

• PolarBear
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 14:25 schreef Moartn het volgende:

[..]

Wat een zuig systeem...

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:19

Wokschotel

Op 6 wielen

De Postbank-site doet het niet eens meer: Internal Server Error. Wat een prutsers daar :(

• PolarBear
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
Er is een fout opgetreden: 
Ten gevolge van een fout is de verbinding met de Postbank verbroken. Probeer het nogmaals. 

Neem bij herhaling contact op met de Girotel Online helpdesk: 
telefoonnummer 058 - 2958008 Code: 5202

• Crusader
  • Laatst online: 13:42

Crusader

Arc Nature

Geinig...
Bij mij werkt het gewoon.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

fout 5202 betekend normaal gesproken datje je nog niet aangemeld hebt voor GT online.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING

Netscape 6.2

Simple as that. werkt perfect.

bye bye

• PolarBear
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 23:56 schreef Chaoss het volgende:
fout 5202 betekend normaal gesproken datje je nog niet aangemeld hebt voor GT online.
Tja en daarom heb ik TAN codes etc

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 01:00 schreef 2ndReality het volgende:
OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING OPLOSSING

Netscape 6.2

Simple as that. werkt perfect.

bye bye
Volgens mij zei havana ook al dat het met opera wel werkte, alleen het hoort ook gewoon met ie te werken. :+

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 09:29 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Die zitten ook bij Girotel nietonline. Dat zegt dus nix :)

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 12:02 schreef pven het volgende:

[..]

I know; ik bedoel met mijn opmerking dat het tijdens de tijden dat het beschikbaar zou moeten zijn ook niet altijd beschikbaar is.
[..]

Als je internet via kabel/ADSL hebt, is dat juist weer zonde van die telefoonkosten. :?
zoveel telefoonkosten heb je nou ook weer niet. Ben altijd binnen een minuut klaar Plus dat ik ook nog via een lokaal nr. kan bellen
Dit is ook de enige reden dat we nog een modem in de pc hebben zitten Verder gaat t hier ook met ADSL

• havana
Het is natuurlijk van de gekken dat je moet gaan inbellen omdat de Postbank te laks is haar software in orde te maken |:(

Ik heb sinds kort Rabox van de de Rabobank en dat werkt een stuk beter. Daar kan de Postbank nog een puntje aan zuigen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Chaoss
  • Laatst online: 15:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op dinsdag 22 januari 2002 09:29 schreef PolarBear het volgende:

[..]

ALs jij een girotel OFFLINE abbo hebt. betekent dat nog niet dat je toegang tot online hebt. daar heb je een COMBI of ONLINE abbo voor nodig...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• jomme
  • Laatst online: 26-08-2021

jomme

oh my GOT

hier IE 6.0.2600 en werkt gewoon hoor...
niet speciaals aan instellingen ofsoh,
eigenlijk heeft het altijd al gewerkt!

succes ermee

Don't end up like al lousy Member Server !

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 11:53 schreef havana het volgende:
Het is natuurlijk van de gekken dat je moet gaan inbellen omdat de Postbank te laks is haar software in orde te maken |:(

Ik heb sinds kort Rabox van de de Rabobank en dat werkt een stuk beter. Daar kan de Postbank nog een puntje aan zuigen.
Ik snap het echt niet, ik heb hier niet echt problemen met Girotel Online. Ik moet toegeven dat er wel eens een storing is, maar dat is over het algemeen zo weer opgelost. Ik denk echt niet dat het aan de postbank ligt dat jij er veel problemen mee hebt en ik eigenlijk nooit. Die bak van jou is gewoon gaar.

En dan kan je wel beginnen met Rabobank is beter maar onlangs is gebleken dat de postbank zijn zaakjes qua internetbankieren het beste op orde heeft (zie http://www.metrixlab.nl). Try again.

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 19:25 schreef jomme het volgende:
hier IE 6.0.2600 en werkt gewoon hoor...
niet speciaals aan instellingen ofsoh,
eigenlijk heeft het altijd al gewerkt!

succes ermee
Hier ook geen enkel probleem met diezelfde versie.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:54
Op vrijdag 25 januari 2002 15:09 schreef JohnnieBG het volgende:

[..]

Ik snap het echt niet, ik heb hier niet echt problemen met Girotel Online. Ik moet toegeven dat er wel eens een storing is, maar dat is over het algemeen zo weer opgelost. Ik denk echt niet dat het aan de postbank ligt dat jij er veel problemen mee hebt en ik eigenlijk nooit. Die bak van jou is gewoon gaar.

En dan kan je wel beginnen met Rabobank is beter maar onlangs is gebleken dat de postbank zijn zaakjes qua internetbankieren het beste op orde heeft (zie http://www.metrixlab.nl). Try again.
LOL Rabobank. Zat laatst bij een kennis: 'Javascript errors'
Helpdesk zei dat proxy server maar ingesteld moest worden. En ja hoor het werkt :? :? :? :? |:(|:(|:(|:(

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Bij mij is het WEER niet vooruit te branden. Ik begin zo langzamerhand goed de @#$%^&*(! te krijgen van dat Girotel Online :(

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
idd..gisteren kwam ik er zelfs niet in..

En tja bellen en klagen helpt ook niet echt volgens mj want ze zijn nog gaar na 2mnd..

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

GVD, ik begin nu echt pissed te worden. Weer dat smoesje van onderhoud. Zeg dan gewoon dat GTO de load niet aankan :(

• Neophyte
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Ken iemand die dit probleem ook had.
Bleek bij hem iets te zijn dat hij rekening-nummers of punten in ze omschrijving zette ofzo ipv een vakje wat er voor was
(nee ik weet het niet precies, maar zou zeggen experimenteer er eens mee, bij hem deed het het alleen zonder die tekens erin. )

Senri no michi mo ippo kara

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

*schop*

En alweer de hele ochtend de melding dat er "technisch onderhoud" is... :(

Begin toch zwaar te overwegen om naar een andere bank over te stappen...

• PolarBear
  • Niet online
Werkt nu wel en nog geen storingen meer gehad gelukkig >:)

Verwijderd

Dat is helemaal correct, maar om even ontopic te blijven.
Ik heb ruim 5 weken terug ook girotell online bij de postbank voor studenten aangevraagd. Na ongeveer een week netjes me spullen ontvangen.

Alleen kreeg ik dus ook die foutmelding, nou contact opgenomen met de helpdesk. Het bleek een fout tussen twee partij'en te zijn. Administratief bestond me account al alleen technisch was het nog niet in orde gemaakt.

Donderdag krijg ik netjes een brief met exuus hiervoor, het werkt nu weer helemaal top. Nou weet ik niet of dit er iets mee te maken heeft.

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

En maar weer een schop...

En weer ligt de hele boel eruit... Hoe moet ik nu m'n bankzaken regelen? Met afschrijvingen die eens per 14 dagen komen zeker? :(

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 04 maart 2002 19:47 schreef Moartn het volgende:
En maar weer een schop...

En weer ligt de hele boel eruit... Hoe moet ik nu m'n bankzaken regelen? Met afschrijvingen die eens per 14 dagen komen zeker? :(
Wat een stel prutsers daar :( Gvd, ik begin nu echt kwaad te worden. Dit is toch geen manier van werken?
Pagina: 1