Chello + win2k ??

Pagina: 1
Acties:

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
Vorige week heb ik win2k prof. geinstalleerd op mn server. Nou heb ik het volgende probleem: steeds geeft windows de melding dat de netwerkkabel eruit ligt :? maar als ik mn modem reset (stroom eraf)doet ie het wel weer normaal.Dus een goede downstream en geen package loss ofzo. Waar ligt dit aan ?!?! aan mij of aan chello

Specs

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

En als je rammelt aan je kabel? Helpt dat ook? Waar je even naar moet kijken is je link-lampje op je modem. Bij een Com21 zit dat op de voorkant. CD staat erbij. Bij een Terayonmodem zit het op de achterkant tussen de snoertjes. Kijk in dat geval even recht tegen je modem aan want 't lampje zit een beetje naar binnen gepropt.

Affijn, dat linklampje geeft aan of de verbinding tussen je modem en je pjoeter in orde is. Als dat brandt is er geen vuiltje aan de lucht. Als je aan je UTP kabel rammelt en het lampje aan en uit gaat zou ik denken aan een brakke kabel (draadjes los in 't stekkertje) of een brakke aansluiting op je modem. Dan zou je ff een ander kabeltje moeten proberen om daar achter te komen :P Suc7

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
heb nou maar weer zinloos 98 geinstalleerd en geen problemen meer :(

Specs

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Op zaterdag 19 januari 2002 21:37 schreef 4STROKELONGLEGG het volgende:
Vorige week heb ik win2k prof. geinstalleerd op mn server. Nou heb ik het volgende probleem: steeds geeft windows de melding dat de netwerkkabel eruit ligt :?
Ik heb ook win2k pro en soms krijg ik ineens ook die melding, terwijl ik het voorheen niet had. Het lijkt me aan Chello of de modem te liggen, want op dat moment heb ik dus geen internetverbinding, en vaak als ik 'ipconfig /renew' intik krijg ik gewoon weer een IP en is de verbinding terug. Vaag :Y).

Verwijderd

Een vriend van mij had dit probleem ook maar dan met @home + win2k. Maar toen hij de nieuwste 3com drivers er had opgezet nergens problemen meer mee.

• Longlegg

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Topicstarter
Op zondag 20 januari 2002 16:20 schreef Mattes het volgende:
Een vriend van mij had dit probleem ook maar dan met @home + win2k. Maar toen hij de nieuwste 3com drivers er had opgezet nergens problemen meer mee.
fok vergeten om nieuwe drivers te halen :( ach vanavond 2000 er weer op. houd je van de straat 8-)

Specs

Pagina: 1