Loewe Xelos prijzen & samen kopen

Pagina: 1
Acties:

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bij http://www.miepkniep.nl/ lopen op dit moment een aantal zgn. 'samenkniepjes'. Ik heb zelf inmiddels diverse winkels gechecked en het blijkt dat zmiepkniep meestal behoorlijk voordeliger is. Echter, hoe meer belangstellenden, hoe lager vaak hun prijzen zijn. Doe er je voordeel mee. (Ik wil zelf een Xelos gaan kopen, dus ja, het is ook in mijn eigen belang :) ).
Overigens verplicht het je tot niks als je je belangstelling toont via het 'samenkniepen'.
Technische specs en reviews zijn o.m. te vinden op http://www.loewe.de/ en http://www.dvdforum.nl/ .

Verwijderd

Ik denk dat ze vooral massa-spul leveren, iets waar bij de meeste AV-bezoekers niet echt belangstelling voor is :)

Verwijderd

Het scheelt trouwens veel met de opgegeven prijzen, maar dat JVC recievertje staat er voor €410 ofzo, terwijl dat ding bij onze oosterburen voor DM399 te koop is.

• Leon O.
  • Niet online
De Loewe Aconda die ze anders aanbieden voor € 3635 i.p.v. € 4084 zou ik nou niet een 'doorsnee teeveetje' willen noemen. Of wat dacht je van een Panasonic TH 42 PW 3E/B, plasmascherm voor € 11253 i.p.v. € 13887 ?
Zijn toch behoorlijke bedragen dacht ik zo :)

Verwijderd

Ja, er staan één 5.1 receivertje, moet met net toevallig zijn wil je die nodig hebben.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

De prijzen zijn wel aardig, maar waarom moet je voor een DVD speler van 2 kilo evenveel bezorgingskosten betalen als voor een wasmachine of 32" breedbeeld van 60 kilo?

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Even iets algemener, ik zou zelf op dit moment geen reguliere TV kopen van een kleine 10.000 (piek)...

Als je ziet wat de plasma's aan het doen zijn de laatste tijd, binnen een jaar kun je voor hetzelfde bedrag een goed scherm kopen. Lijkt mij toch wel wat fijner :)
Trouwens, een fujitsu plasmascherm is nu al onder de 10K Piek...

Verwijderd

die prijzen bij miepkniep zijn niet laag. laag zijn de prijzen pas in duitsland. en in de winkel kun je die loewe voor dezelfde prijs als miepkniep krijgen. miepkniep onderhandeld met bijvoorbeeld de expert. jij krijgt hem dus niet van miepkniep maar van expert. miepkniep is een tussenpersoon. miepkniep doet dat ook niet voor de kat z'n kut, dus pakt er ook een paar honderd piek van. jij kan dat onderhandelen dus ook zelf doen, maar dat moet je wel durven, willen en kunnen.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op zaterdag 19 januari 2002 21:30 schreef LeonO het volgende:
De Loewe Aconda die ze anders aanbieden voor € 3635 i.p.v. € 4084 zou ik nou niet een 'doorsnee teeveetje' willen noemen. Of wat dacht je van een Panasonic TH 42 PW 3E/B, plasmascherm voor € 11253 i.p.v. € 13887 ?
Zijn toch behoorlijke bedragen dacht ik zo :)
Zou me niets verbazen als de prijzen die als "voorheen" opgegeven worden gewoon winkel-advies-prijzen zijn.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Leon O.
  • Niet online
Loewe hanteert normaal vaste prijzen. Ik heb bij diverse winkels gechecked, en het is in het algemeen niet of nauwelijks mogelijk om een korting te bedingen. Of weet iemand een adres in Nederland waar de Loewe 5981 voor een goeie prijs te koop is (incl. normale garantie)?

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week een Loewe Xelos 5270... Ben erg tevreden over het toestel..
Maar uit de luidspreker eronder is continu een brom geluid. Dit irriteert enorm. Als je het geluid hard zet hoor je het niet maar het toestel was duur zat..
Zijn er meer mensen die dit ervaren of zit er bij mij iets niet goed in het toestel (Ik hoop het laatste!)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
miepkniep zuigt echt zo zwaar. Veel plezier met de service, maar dat merken de kopers nog wel.........
Pagina: 1