Toon posts:

[Commando's 2] Multplayer, hoe kun je communiceren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey, ik heb net commando's 2. Erg leuk spel, vooral dat je kunt multiplayeren.. :) Ik kan alleen nergens de optie vinden hoe je met elkaar (ingame) kunt chatten... Iemand? :?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27

Heey, ik heb net commando's 2. Erg leuk spel, vooral dat je kunt multiplayeren.. :) Ik kan alleen nergens de optie vinden hoe je met elkaar (ingame) kunt chatten... Iemand? :?
Heb ik ook al naar gezocht, maar kon het ook NIET vinden. Uiteindelijk zijn we maar met Roger Wilco gaan spelen, maar dat was ook niet echt ideaal. Zou in dit spel veel liever tekst-chat willen hebben!

Verwijderd

Zelfde probleem had ik ook :( maar ik zag andere het wel doen , dus moet het wel kunnen op 1 of andere manier ...

Verwijderd

Topicstarter
Das wel erg balen!, er zal toch wel ergens een echte Commando's 2 Bikkel hier zijn die het wel weet???! :'(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Staat vast wel in het boekje })

Verwijderd

ik vin ut veel te lastig multiplayer de ander doet altijd dat wat juist niet moet :)

maar volgens mij chat je met 1 van de Functie knopjes

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou echt niet iemand die een echt antwoord heeft op mijn vraag?? Want het is heel irritant om niet te kunnen communiceren..! :?

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:36

WoutF

Hoofdredacteur
Op zondag 27 januari 2002 18:05 schreef rvanderzijde het volgende:
Is er nou echt niet iemand die een echt antwoord heeft op mijn vraag?? Want het is heel irritant om niet te kunnen communiceren..! :?
Op zondag 20 januari 2002 15:07 schreef Manic het volgende:
Staat vast wel in het boekje })
Op zondag 20 januari 2002 16:06 schreef LooneyD het volgende:
maar volgens mij chat je met 1 van de Functie knopjes
:z

Verwijderd

Topicstarter
Welke knop dan?! Ik heb het niet kunnen vinden bij 'options'... En eh, is het anders mogelijk om bijvoorbeeld via netmeeting tegen elkaar te praten, maar dan met microfoons...Zou dat lukken denk je?! Of hebben jullie betere alternatieven..?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 17 mei 2002 10:48 schreef rvanderzijde het volgende:
Welke knop dan?! Ik heb het niet kunnen vinden bij 'options'... En eh, is het anders mogelijk om bijvoorbeeld via netmeeting tegen elkaar te praten, maar dan met microfoons...Zou dat lukken denk je?! Of hebben jullie betere alternatieven..?
Ik kan vanavond misschien wel ff in het boekje kijken :P

Heb m origineel maar nooit verder gespeeld dan lvl 2 singleplayer..

Verwijderd

Topicstarter
Graag!
Pagina: 1