(Oke ik weet niet of dit soort topics hier toegestaan worden
Maar goed... Na gister via pricewatch op zoek te zijn gegaan naar goedkoop geheugen voor 256 MB SD
belandde ik hier http://www.faroboa.nl/geheugen.htm. En voordat ik m'n zuurverdiende €'tjes hieraan ga besteden wou ik graag jullie mening even over horen
Verwijderd
http://www.tweakers.net/pricewatch/2870
staat ie idd als laagste, misschien een goedkope restpartij of een heel vaag en goedkoop merk?
staat ie idd als laagste, misschien een goedkope restpartij of een heel vaag en goedkoop merk?
Ze geven inderdaad wel weinig info, misschien inderdaad een restpartij. Ok ik zal er nog een nachtje over slapen thx
Verwijderd
Idd dit is niet echt een handig titel jongen.Op zaterdag 19 januari 2002 21:15 schreef MREn het volgende:
ShopSurvey?
verder een lekker duidelijk titel
€55 voor WAT??
Ik vind het wel errug goedkoop, probber anders ff contact met ze te leggen of het een betrouwbare zaak is.
misschien gewoon de prijzen niet geupdate sinds eind november? Ik vond gister een shoppie waar 256 meg DDR nog 139 GULDEN kostte. Natuurlijk besteld, zie wel of ik het ook nog op mag komen halen.
Titel aangepast.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Waar was dat?Op zaterdag 19 januari 2002 21:46 schreef LordLynx het volgende:
misschien gewoon de prijzen niet geupdate sinds eind november? Ik vond gister een shoppie waar 256 meg DDR nog 139 GULDEN kostte. Natuurlijk besteld, zie wel of ik het ook nog op mag komen halen.
De prijs heb ik al gechecked, klopte wel. Er wordt echter alleen gebruik gemaakt van vooruitbetaling, geem rembours of wat dan ook
Oc-shop heeft ook 128mb ddr voor 25€ x2 = 50€ (Mushkin zeker op 133) maar nog niet available...
Ik heb um al een keer verwijderd.. ik heb in principe dus echt een hekel aan bedrijven die dus wel de moeite nemen hun prijzen in de PW de vermelden maar dus te lui zijn om een fatsoenlijk website d'r op na te houden (dus minimaal een prijslijst)..
Verwijderd
Didicom is er nog zoeen.Op zondag 20 januari 2002 14:50 schreef MadBear het volgende:
Ik heb um al een keer verwijderd.. ik heb in principe dus echt een hekel aan bedrijven die dus wel de moeite nemen hun prijzen in de PW de vermelden maar dus te lui zijn om een fatsoenlijk website d'r op na te houden (dus minimaal een prijslijst)..
Pagina: 1