Toon posts:

¤ 55 verdacht goedkoop voor 256MB SDRAM?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Oke ik weet niet of dit soort topics hier toegestaan worden :) Maar goed... Na gister via pricewatch op zoek te zijn gegaan naar goedkoop geheugen voor 256 MB SD :) belandde ik hier http://www.faroboa.nl/geheugen.htm. En voordat ik m'n zuurverdiende €'tjes hieraan ga besteden wou ik graag jullie mening even over horen :)

Verwijderd

ShopSurvey?

verder een lekker duidelijk titel

€55 voor WAT??

Verwijderd

http://www.tweakers.net/pricewatch/2870

staat ie idd als laagste, misschien een goedkope restpartij of een heel vaag en goedkoop merk?

Verwijderd

Topicstarter
Ze geven inderdaad wel weinig info, misschien inderdaad een restpartij. Ok ik zal er nog een nachtje over slapen thx :)

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 21:15 schreef MREn het volgende:
ShopSurvey?

verder een lekker duidelijk titel

€55 voor WAT??
Idd dit is niet echt een handig titel jongen.
Ik vind het wel errug goedkoop, probber anders ff contact met ze te leggen of het een betrouwbare zaak is.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 10:36
misschien gewoon de prijzen niet geupdate sinds eind november? Ik vond gister een shoppie waar 256 meg DDR nog 139 GULDEN kostte. Natuurlijk besteld, zie wel of ik het ook nog op mag komen halen. ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Titel aangepast.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 21:46 schreef LordLynx het volgende:
misschien gewoon de prijzen niet geupdate sinds eind november? Ik vond gister een shoppie waar 256 meg DDR nog 139 GULDEN kostte. Natuurlijk besteld, zie wel of ik het ook nog op mag komen halen. ;)
Waar was dat?

Verwijderd

Topicstarter
De prijs heb ik al gechecked, klopte wel. Er wordt echter alleen gebruik gemaakt van vooruitbetaling, geem rembours of wat dan ook

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Oc-shop heeft ook 128mb ddr voor 25€ x2 = 50€ (Mushkin zeker op 133) maar nog niet available...

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 17:53
Ik heb um al een keer verwijderd.. ik heb in principe dus echt een hekel aan bedrijven die dus wel de moeite nemen hun prijzen in de PW de vermelden maar dus te lui zijn om een fatsoenlijk website d'r op na te houden (dus minimaal een prijslijst)..

Verwijderd

Topicstarter
:) Yup die site zette mij ook aan het denken :P

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 14:50 schreef MadBear het volgende:
Ik heb um al een keer verwijderd.. ik heb in principe dus echt een hekel aan bedrijven die dus wel de moeite nemen hun prijzen in de PW de vermelden maar dus te lui zijn om een fatsoenlijk website d'r op na te houden (dus minimaal een prijslijst)..
Didicom is er nog zoeen.
Pagina: 1