En hij word steeds langzamer... het kost tegenwoordig al 10 minuten om windows op te starten. Divx hapert, mp3 afspelen ook al als je bijvoorbeeld een nieuw IE venstertje opent. Het spelen van Red Alert 2 was zonet al ongeveer onmogelijk omdat hij er 2 seconden voor nodig heeft om een nieuwe unit/gebouw te laden... en dit is allemaal binnen een weekje gebeurt! Ik heb totaal niks aan het systeem verandert ofzo 
Het probleem is dat dit nogal vage klachten zijn, dus ik weet niet of IBM me weer een nieuwe gaat geven als ik deze weer terugstuur. Want ik heb het vermoeden dat deze IBM dus ook weer kapot is. Zonet hoorde ik alweer ff dat beruchte kggg...kggg...kggg geluid en eergisteren wilde hij bij het aanzetten van de computer ook niet in 1x detecteren. Maarja, dat klote diagnostische proggie kan ik niet draaien omdat ik geen diskettedrive heb. En een scandisk van windows liet geen bad sectors zien ofzo.
Hebben meer mensen hetzelfde wel eens gehad? Issie dan idd kapot?
En hoe hebben ze het dan opgelost met het opsturen naar IBM?
Het probleem is dat dit nogal vage klachten zijn, dus ik weet niet of IBM me weer een nieuwe gaat geven als ik deze weer terugstuur. Want ik heb het vermoeden dat deze IBM dus ook weer kapot is. Zonet hoorde ik alweer ff dat beruchte kggg...kggg...kggg geluid en eergisteren wilde hij bij het aanzetten van de computer ook niet in 1x detecteren. Maarja, dat klote diagnostische proggie kan ik niet draaien omdat ik geen diskettedrive heb. En een scandisk van windows liet geen bad sectors zien ofzo.
Hebben meer mensen hetzelfde wel eens gehad? Issie dan idd kapot?
En hoe hebben ze het dan opgelost met het opsturen naar IBM?