CounterStrike server list updaten??!?

Pagina: 1
Acties:

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01 15:52
hey guys,
hopelijk kunnnen jullie me effe helpen
ik draai CS via HL retail, en als ik mijn server list wil updaten dan krijgt ie eerst netjes iets van 25000 received [onderin, naast je active filters], en dan gaat hij scannen ofzow
dan is het spontaan 8000 tot ongeveer 7600 en spontaan schiet hij dan naar de 50 ofzow, ondertussen de rest overslaand, en dan issie klaar
dan staat er onderin het aantal servers
vaak iets van 300 ofzow...
dit hoort natuurlijk NOOIT! de enige filter die ik aan heb staan op het moment is "is running game : CounterStrike"

kan iemand me please helpen?
heb ondertussen ook al van iemand een andere favserver.dat ofzow, maar dat helpt dus ook niet
ADD IP werkt ook al niet, want die pakt hij gewoon helemaal niet...
zou iemand hier een oplossing voor weten? heb de search hier al gebruikt, ook op counterstrike.net forum geweest, maar daar ook niets te vinden
plz help!!

thanks!

pr0mpt - It never hurts to help!

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:20
als je add ip doet, filter dan ook op favorites only.
Tussen 1000 server is die ene van jezelf namelijk moeilijk terug te vinden... Als je knappe servers zoekt kijk dan
bij strikerz.net of xs4all.nl of wanadoo.nl of gamepoint.net schrijf de ip's op en voer ze handmatig in. Op die manier heb je na een tijdje een servertjes of 20-30 waar er altijd wel een gaatje over is :)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01 15:52
het gaat niet om mijn eigen server oid
het punt is dat ik net gewoon 60000 servers received had staan en dat ik uiteindelijk maar 176!!! servers in me lijstje had staan
en als je gelezen had, staat er ook bij dat ADD IP dus ook niet werkt...
ben ik dus errug blij mee, want ik kan dus maar keuze maken uit een paar servertjes, waarvan 3 kwart gelocked is, en die andere kwart ook niet super is :(

anyone else?

pr0mpt - It never hurts to help!

Verwijderd

download gewoon hlsw ( http://hlsw.de )
dan kun je ook meteen zie wat je ping is en je hij connect automatisch als er een slot vrij (als de server dus vol was) echt superfijn progje