Op mijn werk hebben we goedkope sitecom kaartjes a 139 gulden per stuk met 3 firewire/iee1394 aansluitingen, probleem is de software die erbij zit, maar veel mensen hebben natuurlijk tegenwoordig al Adobe Premiere enzo, dus dat is dan een leuke oplossing, anders kom je op een Miro kaart uit die vaak al betere software bijgeleverd heeft en rond de 549-599 Gulden zit.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Wat is er dan mis met de software die er bij zit bij die kaart van 139 gulden? En wat is nou precies het verschil tussen die kaart van 139 piek en die van 549-599? Alleen de software?Op zondag 20 januari 2002 04:54 schreef Taro het volgende:
Op mijn werk hebben we goedkope sitecom kaartjes a 139 gulden per stuk met 3 firewire/iee1394 aansluitingen, probleem is de software die erbij zit, maar veel mensen hebben natuurlijk tegenwoordig al Adobe Premiere enzo, dus dat is dan een leuke oplossing, anders kom je op een Miro kaart uit die vaak al betere software bijgeleverd heeft en rond de 549-599 Gulden zit.
Wat wil je doen met zo'n kaart? Videobewerken, waar doe je dat mee? Software......
Oftewel daar zit simpele software bij, kan je alleen knippen en plakken en thats it, maar als je dan zelf Adobe Premiere of Pinnacle Studio 7 ofzo hebt is dat een leuke goedkope oplossing
Zo'n Miro kaart is een stuk duurder door de software die erbij zit en evt door een analoge uitgang naar bijv. een videorecorder die er extra op zit.
Oftewel daar zit simpele software bij, kan je alleen knippen en plakken en thats it, maar als je dan zelf Adobe Premiere of Pinnacle Studio 7 ofzo hebt is dat een leuke goedkope oplossing
Zo'n Miro kaart is een stuk duurder door de software die erbij zit en evt door een analoge uitgang naar bijv. een videorecorder die er extra op zit.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Aha, maar als ik die kaart van 139 heb, en premiere (koop ik dan welOp zondag 20 januari 2002 13:10 schreef Taro het volgende:
Wat wil je doen met zo'n kaart? Videobewerken, waar doe je dat mee? Software......
Dit kan met de standaard software dat met WinXP komt. DivX-jes maken natuurlijk niet, maar dat is allemaal freeware. Eerst je film dus knippen/plakken en dan DivX jes maken; zie search GoT.Eigenlijk alleen de film opslaan als divx en op cd branden, das het voornaamste doel. Misschien een klein beetje aanpassen, maar geen hele rare dingen er mee doen iig.
Sjonge jonge.. is net een topic over geweest, het is zo ontzettend simpel, en staat overal te lezen..
Firewirekaart kan gewoon DV kopieeren..
Dan kan je dus met software wat monteren...
en mits je camera het kan, terug schrijven naar je cam.
Firewirekaart kan gewoon DV kopieeren..
Dan kan je dus met software wat monteren...
en mits je camera het kan, terug schrijven naar je cam.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Pagina: 1