Buffy alleen op XBOX?

Pagina: 1
Acties:

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 00:10
Klopt het dat het spel van Buffy the Vampire Slayer alleen op de Xbox uit gaat komen? Dat zou ik toch wel erg lullig vinden, want een jaartje geleden was het nog gewoon bestemd om op de PC uit te komen.... :'(

Verwijderd

idd... maar het schijnt dat het alleen voor de x-box :'(

Verwijderd

yeey :)
moet je maar even een xbox kopen ;)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

hehe, zie je meteen wat voor mensen de xbox kopen... buffy fans dus. Nu ben ik nog blijer dak geen XBOX heb :P

MechWarrior || Monsters Game

• LordLynx
Weinig kans dat ik een klein fortuin ga neertellen voor een Xbox (moet zo'n ding kosten eigenlijk?) alleen om Buffy te spelen (of ze moeten SMG zelf bij het spelletje leveren :9~)

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 20:53 schreef GambitRS het volgende:
hehe, zie je meteen wat voor mensen de xbox kopen... buffy fans dus. Nu ben ik nog blijer dak geen XBOX heb :P
w00t!!! buffy 0wnz... zowel uiterlijk als innerlijk :)

Verwijderd

Stelletjes geilbokken :P

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:23

Animal_X

Rodin

Afbeeldingslocatie: http://swreg.org/soft_shop/images/257/buffy.gif

:) :P :9~

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ah, we hebben hier weer buffy fans die vooral fan zijn van de persoon SMG, niet de serie :D
j/k, zit al heel lang op dat spel te wachten. en dr waren al een jaar geleden ofzo screenshots van uit. toch vaag dat ze al die development ineens zouden afkappen.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:23

Animal_X

Rodin

http://www.totalxbox.nl/news_display.asp?id=4619

wat zien mijn oogjes nou :)
Afbeeldingslocatie: http://www.dgs-online.nl/images/wulf/buffy/02.jpg
:)

[edit]

Ik ga wel een Xbox kopuh of zo :P

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

479 eurotjes... beetje duur... 39 euro voor controller.. 69 euro voor een game..

• Neejoh
  • Laatst online: 14-01 20:20
Damnit... hij moet ook op PC komen man |:(

Buffy rulez, wil wel ff die game hebben, maar om daar nou een Xbox voor te gaan kope :?

Verwijderd

Hij wordt inderdaad alleen maar voor de X-Box. :r

• Neejoh
:(

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:37

Wimo.

Shake and Bake!

Komt vanzelf wel een emulator hoor.. no way dat ik een gare wannabee pc ga kopen :P

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 17:12 schreef Wimo. het volgende:
Komt vanzelf wel een emulator hoor.. no way dat ik een gare wannabee pc ga kopen :P
emulator? Kijk jij nog eens goed wat voor hardware in de x-box zit? Knappe jongen als jij dat met je PC'tje kunt emuleren... ja over een jaar of 2 misschien, dan zal je PC wel sterk genoeg ervoor zijn misschien :P

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op zondag 03 maart 2002 17:14 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

emulator? Kijk jij nog eens goed wat voor hardware in de x-box zit? Knappe jongen als jij dat met je PC'tje kunt emuleren... ja over een jaar of 2 misschien, dan zal je PC wel sterk genoeg ervoor zijn misschien :P
Uhmz.. ik denk dat dat je nog vies gaat tegenvallen

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 03 maart 2002 17:17 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Uhmz.. ik denk dat dat je nog vies gaat tegenvallen
klinkt als iemand die meer weet :)

vertel, vertel, vertel! :9

• WoutF
  • Laatst online: 21:58

WoutF

Hoofdredacteur
Op zondag 03 maart 2002 17:27 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

klinkt als iemand die meer weet :)

vertel, vertel, vertel! :9
Xbox is gewoon x86 architectuur in tegenstelling tot de PS2 of GC. Processor instructies hoeven dus niet omgezet te worden maar kunnen bijna allemaal doorgestuurd worden naar je CPU. Hetzelfde geld voor de graphics, werkt gewoon met Directx

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 17:55 schreef Wout het volgende:

[..]

Xbox is gewoon x86 architectuur in tegenstelling tot de PS2 of GC. Processor instructies hoeven dus niet omgezet te worden maar kunnen bijna allemaal doorgestuurd worden naar je CPU. Hetzelfde geld voor de graphics, werkt gewoon met Directx
he he iemand die wel nadenkt en niet zomaar post dat je pc'tje dit niet za; trekken.
Ben ook van mening dat die emulator niet zo heel erg lang op zich zal laten wachten

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:08
Welnee, Buffy is niet alleen op de Xbox te spelen!
Het kan ook zo! ;)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 03 maart 2002 18:22 schreef G1itch het volgende:
Welnee, Buffy is niet alleen op de Xbox te spelen!
Het kan ook zo! ;)
OMG, volgens mij is tweakers het enige in de wereld zonder kaartspel :D

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Op zondag 03 maart 2002 17:14 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

lol, in een X-Box zit een Celeron 800 en een leuke videokaart... lijkt me niet heel moeilijk te emuleren met een 1 GHz computer en een GF3 ofzo.

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 01:21 schreef Animal_X het volgende:
http://www.totalxbox.nl/news_display.asp?id=4619

wat zien mijn oogjes nou :)
[afbeelding]
:)

[edit]

Ik ga wel een Xbox kopuh of zo :P
w00t spike krijgt klop! :P

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 20:43

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

*ZUCHT*

willen de mensen die werkelijk denken dat er zeer binnenkort een emulator komt ook ff de andere grote topics over de X-box lezen, want dan zul je zien dat het waarschijnlijk nog wel ff gaat duren.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Zal ik dan meteen ook ff n linkie leggen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/Buffy4.jpg
http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=443

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op zondag 03 maart 2002 19:12 schreef WouteRF het volgende:
Zal ik dan meteen ook ff n linkie leggen ;)

[afbeelding]
http://xboxworld.nwsoft.net/index.php?show=news&id=443
Kan nou niet zeggen dat het er goed uitziet :{

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 19:15 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Het is ook nog niet af :+ |:(

Verwijderd

Zo hoge res vind je ze meestal ook niet.. Meestal verkleinen websites ze 2x ofzo.. dan lijkt het al n stuk beter

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 03 maart 2002 19:15 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Ja, want het is een XboX en dat kan er gewoon niet goed uit zien he..
Ziet er niet goed uit..

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 03 maart 2002 18:48 schreef wacko het volgende:

[..]

lol, in een X-Box zit een Celeron 800 en een leuke videokaart... lijkt me niet heel moeilijk te emuleren met een 1 GHz computer en een GF3 ofzo.
er zat toch een PIII 733 in?

Verwijderd

Gaan we weer. Ja, het is een Intel cpu en nVidia gpu... maar daar houdt elke vergelijking mee op. Geen AGP, geen apart systeem-geheugen en video-geheugen maar alles in 1 brok unified ram, en custom OS. CPU-instructies moeten dus wel degelijk aangepast gaan worden, alleen al voor de andere geheugen-architectuur. Dit nog even los van het feit dat geen van de huidige dvd-drives fysiek Xbox-schijfjes kan lezen.

Kortom, gaat lang duren voordat dat geemuleerd wordt. Leg 1 euro apart voor elke dag dat er nog geen emulator is, en je kunt eerder Xbox-games spelen.

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 21:20 schreef RefriedNoodle het volgende:

Kortom, gaat lang duren voordat dat geemuleerd wordt. Leg 1 euro apart voor elke dag dat er nog geen emulator is, en je kunt eerder Xbox-games spelen.
LOL zo komt Bill ook aan zijn geld :D

Maar ff serieus Buffy sux (het spel bedoel ik :)) Ik heb hem afgelopen zaterdag gespeeld (OK was nog beta) maar het stelt weinig voor.
Ziet er niet echt geweldig uit, speelt wel redelijk maar is gewoon weer meer van hetzelfde :(
Gewoon een nieuwe fighting force :r

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:09

Soullie

Planeshift

Op zondag 03 maart 2002 17:00 schreef Neejoh het volgende:
Damnit... hij moet ook op PC komen man |:(

Buffy rulez, wil wel ff die game hebben, maar om daar nou een Xbox voor te gaan kope :?
Same here, zou het spel graag spelen maar ik ga er geen Xbox voor kopen. Games die gewild zijn single platform uitbrengen doet het spel iig geen goed, misschien de xbox wel.

Mocht er ooit een emulator uitkomen speel ik het dan wel... jammer gemiste kans voor pc gamers... (iig voor mij :+)

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Op zondag 03 maart 2002 21:13 schreef Timpie het volgende:

[..]

Ja, want het is een XboX en dat kan er gewoon niet goed uit zien he..
Ziet er niet goed uit..
:? Wat bedoel je nou met die zin?

• Neejoh
Wat vind ik het ook een gegantische pokkestreek |:( Eerst hadden ze het erover dat hij WEL op de PC uitkwam ;(

Ennneuuuhh, hij komt dus ook niet op de PS2 uit?

Verwijderd

Nope, alleen voor de X-BOX.

Er zijn nu 3 grote spelers op de console markt en alle 3 willen nr1 zijn, dus dan moet je wel wat games exclusief naar je toe trekken.

Verwijderd

Dit is triest, ik zit al een jaar te wachten op dat spel (niet echt actief wachten, maar toch stilletjes hopend dat het snel uitkomt) en nou komt het niet meer op de pc uit.

dit is om te kotsen, ik ga echt niet meer dan 400 euro uitgeven om vervolgens een spelletje te spelen.

bah bah bah bah bah bah, :r :r :r

/me troost zich maar door seizoen 2 van buffy op dvd te bestellen

Verwijderd

Ok dan ga ik (als echte Buffy fan) dan maar een xbox aanschaffen. :'(
Ahja, moet er wel iets voor over hebben he! :D

Verwijderd

wel vaag met die spellen waarop staat only for xbox, dat zegt namelijk niets over een andere release op de PC.

• skullsplitter
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Buffy serie is geweldig, maar spel ben ik sceptisch over. Verder te verwachten op d'xbox: Aliens versus Predator: Natural Selection. Klinkt aardig, maar er is pas vorige week vrij gegeven dat het zo gaat heten. Lange tijd dat we dus iets gaan zien.

Hoe dan ook, ik koop er wel een, maar waarschijnlijk pas in de zomer ofzo...

www.avpnews.com

Verwijderd

Even wat vaags over de Buffy / Angel serie..

Waarom word Angel (coole gast) zowat bij iedere buffy aflevering in elkaar gelelt en mevrouwtje Michelle moet hem weer es redden...leuk maar hoe kan het dan dan in Angel hij hele demonen gangs verrot mept?? beetje scheef IMHO

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 21:15 schreef Terw_Dan het volgende:

[..]

er zat toch een PIII 733 in?
dat is het probleem... ze hadden er een amd in moeten proppen :)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 20:52 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

dat is het probleem... ze hadden er een amd in moeten proppen :)
xp2001+ :P

• Neejoh
Op maandag 11 maart 2002 20:43 schreef ICBM het volgende:

Waarom word Angel (coole gast) zowat bij iedere buffy aflevering in elkaar gelelt en mevrouwtje Michelle moet hem weer es redden...leuk maar hoe kan het dan dan in Angel hij hele demonen gangs verrot mept?? beetje scheef IMHO
Owkeeeyy........ Dus jij hebt liever dat Angel in Buffy ff iedereen in elkaar trapt, zodat Buffy in de serie lekker een avondje tv kan kijken met Joyce :? Beetje saai of niet :?

• skullsplitter
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op woensdag 13 maart 2002 16:44 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Owkeeeyy........ Dus jij hebt liever dat Angel in Buffy ff iedereen in elkaar trapt, zodat Buffy in de serie lekker een avondje tv kan kijken met Joyce :? Beetje saai of niet :?
Je vergeet te zeggen dat vrouwen domweg sterker dan mannen zijn... Ownee, we zijn geen spinnen...

www.avpnews.com

Verwijderd

Hmm als Buffy nou es alla BLADE style vampires ging mollen word het pas echt leuk! Vampires killen met stijl!....alhoewel...dan is het gelijk weer te geweldadig voor TV..hmmzzz..DAMN.

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 20:43 schreef ICBM het volgende:

Ach ik ben al blij dat hij dat nu wel doet :)
Goeie serie trouwens, of zou het iets met de naam te maken hebben!? :)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik zit te hopen dat dit is ala Halo, "Alleen Xbox, alleen Xbox...... oh dachten jullie dat het alleen op de Xbox was? oops, verkeerd begrepen, komt ook op PC"
tis lullig om zo'n marketing stunt uit te halen (mensen een Xbox aansmeren door te roepen dat een aantal hele goeie spellen alleen daarop zullen komen), maar zolang het uiteindelijk maar op de PC komt vind ik het best.

Ik heb wel een vermoeden dat dat ook gaat gebeuren, want van dit spel waren iets van 2 jaar geleden al screenies uit voor de PC versie. (kan me in datum vergissen, maar toch echt al heel ver terug)
dus om al die development weer om te moeten gooien is ook zoiets.

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

oh en BTW, de reden dat Angel in de Buffy serie zwakker was: hij is een vampier, Buffy is een vampire slayer > sterker dan een vampier.
Hij is echter wel bijzonder sterk voor een vampier, vandaar dat ie Buffy redelijk bij kan houden.

De reden dat ie in Angel wel sterker lijkt, is omdat HIJ daar de hoofdpersoon is, en je kan moeilijk je main character elke ep in elkaar laten trimmen, wachtend op een reddende hand van Buffy.

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nogal offtopic, weet ik, maar weet iemand waar de Angel DVD box nog meer wordt verkocht? Bij de Free Record Shop is tie namelijk een stuk duurder dan de buffy boxen.

• LordLynx
Angel is overal een stuk duurder in NL, omdat die een ENGELSE import is (wel met NL ondertitels), Angel season 1 is nooit officiel in nederland uitgebracht.

Amazon.co.uk heeft de box voor een krappe 85 euro, inc verzending, en dat is exact dezelfde box die hier in de winkel ligt.

/on topic
En ook ik weiger een Xbox te kopen, ik heb zelfs door dit geintje met buffy helemaal geen interesse er meer in, als ik ergens een hekel aan heb is het proberen je te dwingen iets te laten kopen, en dat is exact wat deze marketingtechniek probeert :(

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[quote]Op donderdag 14 maart 2002 15:44 schreef LordLynx het volgende:
Angel is overal een stuk duurder in NL, omdat die een ENGELSE import is (wel met NL ondertitels), Angel season 1 is nooit officiel in nederland uitgebracht.

Amazon.co.uk heeft de box voor een krappe 85 euro, inc verzending, en dat is exact dezelfde box die hier in de winkel ligt.

Dank je wel, bij Free Record Shop istie 150 euro :r
Pagina: 1