Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen
Zet search anders op everything.
Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen
Ik heb het progje geinstalleerd en daarna het origineel weggegooid, dom dom dom...
Verwijderd
Als je em wilt Mail/ICQ/MSN me dan regelen we het even
als dit warez is ?? gooi deze reactie dan maar weg
Ik heb je een mailtje gestuurd, hoop dat je het progje naar me wilt mailen.Op zaterdag 19 januari 2002 21:44 schreef pvdfeer het volgende:
'k heb em wel :-)
Als je em wilt Mail/ICQ/MSN me dan regelen we het even
als dit warez is ?? gooi deze reactie dan maar weg
Bedankt!
Verwijderd
http://download.cnet.com/downloads/0-3291790-100-8121081.html
asseblieft
Als je op downloaden drukt wordt je doorverwezen naar de site van de maker, en die ligt al een tijdje plat, werkt dus niet....Op zaterdag 19 januari 2002 21:51 schreef - het volgende:
CNET heeft eem ook gewoon ter download hoor
http://download.cnet.com/downloads/0-3291790-100-8121081.html
asseblieft
Dat IS het ookOp zaterdag 19 januari 2002 22:07 schreef grhmpf het volgende:
ziet er uit als een gehackte morpheus versie ...
They made me do it.
Verwijderd
maar dan NO spyware, NO adware, NO banners, and absolutely NO popups
YepOp zaterdag 19 januari 2002 23:22 schreef roy-2001 het volgende:
dus ik kan morpheus enzo delete ?
Verwijderd
met pron
en warez als namen enzo
lachuhh
maar zijn er ook verbeteringen in gebracht, zoals beter gebruik maken van het netwerk enzo
een beter fasttrack enzo ?
[edit]
Hmm, ik heb het zelf maar even geprobeerd, maar heb morpheus er nog opstaan... Als ik Refo dan opstart, doet hij het gewoon in het scherm van morpheus
Hmm, ben benieuwd, want ik heb geen banner linksonderaan
De bitrate limit is eraf o.aOp zaterdag 19 januari 2002 23:33 schreef roy-2001 het volgende:
leuke gehackte versie van morpheus zeg
met pron
en warez als namen enzo
lachuhh
maar zijn er ook verbeteringen in gebracht, zoals beter gebruik maken van het netwerk enzo
een beter fasttrack enzo ?
En de reclame isweg
Bedankt! Eindelijk...Op zaterdag 19 januari 2002 22:47 schreef Reind het volgende:
Asjeblieft -> http://members1.chello.nl/r.dooyeweerd/refosearch.zip
Geen dankOp zondag 20 januari 2002 00:42 schreef topper het volgende:
[..]
Bedankt! Eindelijk...
Zolang er maar geshared word hé
Verwijderd
ik dank u hartelijkOp zaterdag 19 januari 2002 22:47 schreef Reind het volgende:
Asjeblieft -> http://members1.chello.nl/r.dooyeweerd/refosearch.zip
Verwijderd
Zit wel goed....Op zondag 20 januari 2002 18:54 schreef freaky1983 het volgende:
[..]
ik dank u hartelijk
http://www.geocities.com/vingervreugd/refosearch.html
Das mooi en als je goed zoekt kun je hem zelfs met kazza/morpheus vinden
Verwijderd
Refosearch trapt gewoon enorme aars.Op zondag 20 januari 2002 23:22 schreef Reind het volgende:
Iedereen tevreden dus met refosearch
Das mooi en als je goed zoekt kun je hem zelfs met kazza/morpheus vinden
Nou daar wordt je ook niet echt vrolijk van
na 5 minuten heeft ie nog niet geconnect en ja ik heb alle instellingen goed staan
Dus RefoSearch er weer af en Kazaa mag weer van de reservenbank komen opdraven
p.s. let niet op de zoekaktie
Verwijderd
RTFM dude.... er staat in de installer dat je je share directory aan moet geven na installeren anders connect ie niet.Op maandag 21 januari 2002 21:30 schreef MarcyDarcy het volgende:
Kay...me ook nieuwsgierig geworden dus ff Kazaa geuninstalled, AdAware eroverheen en hoppa clean RefoSearch geinstalled.
[onnodige screencapture]
na 5 minuten heeft ie nog niet geconnect en ja ik heb alle instellingen goed staan
Om het in refosferen te houden: Christ....
Daarnaast moet je niet daar zoeken maar op je search knoppie bovenin drukken, nog
Verwijderd
volgens mij mogen ze op scholen wel weer cursussen refosearch geven.Op maandag 21 januari 2002 21:30 schreef MarcyDarcy het volgende:
Kay...me ook nieuwsgierig geworden dus ff Kazaa geuninstalled, AdAware eroverheen en hoppa clean RefoSearch geinstalled.
[afbeelding]
En begrijpend lezen
Verwijderd
En die licenties zijn gratis! (unlike Micro$oft, die juist de prijzen voor scholen omhoog hebben gegooid!) Ze moeten op die scholen alleen accepteren dan Mirrorman fucking rules!Op maandag 21 januari 2002 21:47 schreef Beathoven het volgende:
volgens mij mogen ze op scholen wel weer cursussen refosearch geven.
En begrijpend lezen
eerste keer wou hij helemaal niet opstarten, 2de keer gaf hij alleen maar errors en crashde.
knaken. Iemand nog een alternatief, want kazaa en morpheus komen er bij mij niet op..
-
Verwijderd
WELKE heb je 2 x erop gezet? Refosearch, Morpheus of KaZaa?Op maandag 21 januari 2002 21:57 schreef gladiool het volgende:
ik heb het 2 keer erop gezet..
eerste keer wou hij helemaal niet opstarten, 2de keer gaf hij alleen maar errors en crashde.
knaken. Iemand nog een alternatief, want kazaa en morpheus komen er bij mij niet op..
-
Want Refosearch crasht hier dus echt helemaal nooit. Misschien had je de oudere versie? Huidige is 1.65.
Normaal antwoord kunnen geven is ook niet meer zoals het geweest isOp maandag 21 januari 2002 21:41 schreef Commodore64 het volgende:
[..]
RTFM dude.... er staat in de installer dat je je share directory aan moet geven na installeren anders connect ie niet.
had ik allang gedaan (was m'n 1e stap) en ook de supernode functe uitgezet
Om het in refosferen te houden: Christ....
edit:
Daarnaast moet je niet daar zoeken maar op je search knoppie bovenin drukken, nog'er!!!!
kijk nog maar eens goed naar het plaatje en merk op dat de search button niet aanklikbaar is
versie 1.6.7 trouwens
bleh
Wh000p, en ik grokster maar weer verder
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Sorry, wou je niet afzeiken. Ik denk toch echt dat je wat fout doet want als je die share dir goed aangeeft dan MOET ie inloggen.Op maandag 21 januari 2002 22:25 schreef MarcyDarcy het volgende:
Normaal antwoord kunnen geven is ook niet meer zoals het geweest is
Misschien staat er nog wat oude geinstalleerde zooi op dat bijt?
Zelfde geld voor jou. GroksterOp maandag 21 januari 2002 22:25 schreef RaZ het volgende:
Ok, dit is butt. Ding staat niet in me try, kan ook niet afsluiten. alles ingesteld. houd de instellingen niet vast
versie 1.6.7 trouwens
bleh
edit:
Wh000p, en ik grokster maar weer verder
Verwijderd
als je heeeeeeeel snel bent als je het opstart kan je de search button wel indrukkenOp maandag 21 januari 2002 22:25 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Normaal antwoord kunnen geven is ook niet meer zoals het geweest is
Alsof mij die hele spy-ware meuk kan rotten.. haha.. zolang die software het maar doet..Op maandag 21 januari 2002 23:07 schreef Commodore64 het volgende:
[..]
Sorry, wou je niet afzeiken. Ik denk toch echt dat je wat fout doet want als je die share dir goed aangeeft dan MOET ie inloggen.
Misschien staat er nog wat oude geinstalleerde zooi op dat bijt?
[..]
Zelfde geld voor jou. Groksterkun je nog beter Kazaa installeren, bespaar je nog een trojan of 2.
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Hoewel RaZ wel gelijk heeft...
ook bij mij blijft 'ie een tijd lang op Connecting... staan tho'. En ik heb me wel ingeschreven / user account ingevuld...
Ow en mensen -> nieuwste versie gebruiken onder XP anders vraag je om problemen
Verwijderd
Ik denk dat dat komt omdat refosearch nu ook gewoon ontzettend veel users heeft, 18000 zag ik op de nieuwe site (www.mirrorman.nl)Op dinsdag 22 januari 2002 03:12 schreef Reind het volgende:
Bij mij is ie de laatste dagen inderdaad ook wat langer bezig met connecten als normaal maar dat boeit niet want ik start m'n pc maar 1 keer per dag op + refosearch
l337-Griff0!!!!Op dinsdag 22 januari 2002 03:12 schreef Reind het volgende:
Ow en mensen -> nieuwste versie gebruiken onder XP anders vraag je om problemen(ik heb er al zat gezeik mee gehad maar deze versie werkt perfect
)
sinds een tijdje is dat er ineens gekomen, reinstall helpt niet.
🌞🍃
Verwijderd
Dan is er iets niet goed op je systeem.Op dinsdag 22 januari 2002 14:13 schreef DataBeest het volgende:
MOrpheus en refosearch chrashen allebij hier na een aantal seconden.
sinds een tijdje is dat er ineens gekomen, reinstall helpt niet.
Inderdaad en dat probleem heb ik hier ook wel is en weet je wat dan helpt..................Op dinsdag 22 januari 2002 14:20 schreef Commodore64 het volgende:
[..]
Dan is er iets niet goed op je systeem.
Format c:/u
En daarna een image terug zetten
Maar het refosearch niet meer
Verwijderd
Nog iemand een mirror? Kzoek me suf... ICQ me anders ff ofso
http://www.geocities.com/kutpakket/refosearch.zip
Komt dit wal vaker voor ??
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
Doe ik hier megavaak. Ik installeer de boel hier zelfs gewoon iedere keer opnieuw. Vind het trouwens ook leuk om mn windows iedere keer weer anders op te zetten en te tweaken.Op woensdag 23 januari 2002 01:55 schreef Reind het volgende:
Inderdaad en dat probleem heb ik hier ook wel is en weet je wat dan helpt..................
Format c:/u
En daarna een image terug zetten
Zoals momenteel zit ik dus gewoon lekker zonder explorer en zo.
Verwijderd
Die lui weten ook niet waar de grens zit hè
Verwijderd
ik heb ook 1.6.5 maar kan nog prima downloaden hoor ?Op dinsdag 26 februari 2002 10:58 schreef Braincrunch het volgende:
Goed, vandaag kreeg ik dus de melding dat mijn Refosearch versie te oud was om te downloaden en dat ik op www.thefeiglingcrew.cjb.net een nieuwere versie kon downloaden. Die kan ik daar dus niet vinden, weet iemand anders een site waar deze staat? Ik heb versie 1.6.5
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Of kan ik beter ff deze zooi binnenhalen voor ik overstap?
Verwijderd
Sorry, maar ik dus echt niet. Hij doet niets meer en geeft die melding. Iemand dus een nieuwere versie?Op dinsdag 26 februari 2002 11:32 schreef Reefer het volgende:
[..]
ik heb ook 1.6.5 maar kan nog prima downloaden hoor ?
ik heb sindsvandaag pecies het zelfdeOp dinsdag 26 februari 2002 12:20 schreef Braincrunch het volgende:
[..]
Sorry, maar ik dus echt niet. Hij doet niets meer en geeft die melding. Iemand dus een nieuwere versie?
dit heb ik met refosearch en met morpheus
ik heb al geprobeerd de nieuwste morpheus te installen maar dat helpt niet
Verwijderd
Kan niet connecten. Ja ik heb een downloaddir aangegeven.
Ook kan ik geen nieuwe user aanmaken. Dan gaat ie blaten, dat ie niet kan verbinden ensow.
Wie kan mij helpen?
Verwijderd
Refosearch geïnstalleerd, die neemt dus niet de oude downloads over, dacht de eerste keer connecten dat er 94 refo's online waren.. En doet het nu helemaal niet meer.
Ik ga nu maar grokster 1.5 proberen, dan maar spyware.. (voorlopig)
[..]
Ik zit nu dus met Cydoor opgescheept..
Maar het werkt iig wel.
[/..]
hoop op een nieuwe versie!
De mijne geeft ook dat mijn 1.6.4 te oud is.
En dat terwijl ik hem nog wel zo had zitten promoten!
(ook hier)
Iemand die de makers kent? Volgens mij zitten die ook wel eens hier (ik weet even niet meer waarom, maar ik had ergens een keer een "connectie" gevonden.)
http://www.refosearch.tk/ versie 1.67
De problemen met het connecten staan daar ook uitgelegd
Verwijderd
Volgens mij wordt er dus niks gezegd over het niet kunnen connecten op het gewijzigde Fasttrack netwerk en over een manier om dat pobleem te verhelpen.Q Refosearch can't connect, what's wrong?
A You probably didn't follow the instructions that were given during installation correctly.
You first have to set the download/shared directory. Otherwise RefoSearch can't connect.
In RefoSearch go to Tools > Options > Traffic and set the shared directory.
Verwijderd
Verwijderd
als je naar die link van jou gaat, kom je dat stukje tekst wat ik gequote heb tegen op die pagina.
Sterker nog, daar komt het vandaan
Kortom, wat wil je nou zeggen met die link naar refosearch?
Precies. Ik installeer 1.67 maar ik blijf gewoon op 1.65 steken met dezelfde foutmelding.Op woensdag 27 februari 2002 10:49 schreef Braincrunch het volgende:
Onzin, want als ik die installeer doet hij het net zo goed niet. Krijg trouwens na volledige deinstallatie en de nieuwe insstallatie gewoon dezelfde versienummer aangeduid.
AMD Duron 800@800, 640MB, MSI 6340, 40GB Maxtor@5400rpm, 4.3GB Quantum Fireball, Lite-On 32x12x40, Noname 32x, MSI GeForce 4 MX440, Realtek 8029.
Dat probleem heb ik ook! Iemand die wel een werkende versie heeft? (vraag ook gepost in bovengenoemd topic).Op donderdag 28 februari 2002 00:10 schreef wmvink het volgende:
[..]
Precies. Ik installeer 1.67 maar ik blijf gewoon op 1.65 steken met dezelfde foutmelding.
Verwijderd
http://www.zeropaid.com/news/articles/auto/02152005k.php
Ik vond het iig wel leuk om te vermelden dat RefoSearch weer terug is, maar nu voor de Bittorent servers.
Proggie werkt weer als vanouds, en is een waardig opvolger voor de originele RefoSearch.
(en nee, dit is geen spam, proggie is nl public domain
Verwijderd
Hij heerscht inderdaad vrij zwaarVerwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:49:
Ok, ik weet het, dit is een heel oud topic wat ik weer omhoog schop, maar onderstaande kwam ik tegen.
http://www.zeropaid.com/news/articles/auto/02152005k.php
Ik vond het iig wel leuk om te vermelden dat RefoSearch weer terug is, maar nu voor de Bittorent servers.
Proggie werkt weer als vanouds, en is een waardig opvolger voor de originele RefoSearch.
(en nee, dit is geen spam, proggie is nl public domain)
Verwijderd
"I made it in funny style, with jesus in the installer and weed etc and the name RefoSearch was inspired by the dutch word "Refo" which stands for a reformed christian person. (note though I have nothing against christians, I believe myself.)" -> http://www.zeropaid.com/bbs/showthread.php?t=26683
Kennelijk ook ja!