Ik wil graag plaatjes plexiglas (of ander PMMA-materiaal) kopen, maar het is overal pest duur
Weet iemand een bewerkingsbedrijf in de buurt van Utrecht die wat over heeft of zo...
Thanx anyway.
Thanx anyway.
Speed kills, but beauty lives forever...
Verwijderd
Da's acrylOp zaterdag 19 januari 2002 20:38 schreef 2Shy het volgende:
ik heb gister een plaatje van 50+100 cm gekocht bij de gamma voor fl. 22,94 (€10,41). dat valt wel mee toch? (het is trouwens 2mm dik)
ook ik kent niet zonder de gamma
kan niet zonder gamma
dat zeg ik......gamma
Verwijderd
Ga eens bij de Gamma langs en vraag naar stukken afvalplexiglas. Dat hebben ze altijd wel. En vaak de helft goedkoper dan de normale prijs. Plexiglas is erg duurOp zaterdag 19 januari 2002 20:24 schreef sjares het volgende:
Ik wil graag plaatjes plexiglas (of ander PMMA-materiaal) kopen, maar het is overal pest duurWeet iemand een bewerkingsbedrijf in de buurt van Utrecht die wat over heeft of zo...
Thanx anyway.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Nah voor 1,8 mm vinnik het niet echt goedkoop hoor. Hoe ga jij trouwens in 1,8 mm ledjes duwen ? Ik neem aan dat het hier ook weer over de Glowpads gaatOp zondag 20 januari 2002 13:45 schreef eppie het volgende:
Ik be gisteren bij een doe het zelf zaakje 60*60 en 1.8mm dik gehaalt voor 8 gulden.
Is toch niet duur?
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Verwijderd
Dat dan weer wel......
Verwijderd
Verwijderd
Om te beginnen is wat ik heb gekocht acrylglas. ik heb altijd gedacht dat acrylglas en plexiglas hetzelfde was, maar blijkbaar niet (?!) hoe dan ook, het is doorzichtig en je kunt er een raampje mee makenOp zondag 20 januari 2002 14:54 schreef sjares het volgende:
Bedankt allemaal, maar bij welke Gamma kopen jullie dit dan goedkoop??? Ik werk zelf nl. bij de Gammain Maarssen en daar is het toch echt duur... Restafval
Misschien dat ze zo dom zijn er overheen te rijden of zo, maar normaal wordt het alleen per plaat verkocht.
Meer info is nogmaals welkom
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Verwijderd
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
Mag ik je bon voor personeelskortingOp maandag 21 januari 2002 01:08 schreef 2Shy het volgende:
[..]
Om te beginnen is wat ik heb gekocht acrylglas. ik heb altijd gedacht dat acrylglas en plexiglas hetzelfde was, maar blijkbaar niet (?!) hoe dan ook, het is doorzichtig en je kunt er een raampje mee maken
[afbeelding]
Verwijderd
wat is nou precies te dun??????Op maandag 21 januari 2002 01:17 schreef Mujo het volgende:
Draadje over plexi/acryl/lexan
[topic=382050]
Het is dus meestal Acrylglas wat er gekocht wordt.
Plexiglas is een verbasterde merknaam en is dus
ook gewoon Acryl (ofwel PMMA).
Bij 'mijn' Karwei hebben ze helaas alleen acryl
van 2mm..da's toch net effe te dun...
Verwijderd