Waar plexiglas o.i.d. te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 23:03
Ik wil graag plaatjes plexiglas (of ander PMMA-materiaal) kopen, maar het is overal pest duur :'( Weet iemand een bewerkingsbedrijf in de buurt van Utrecht die wat over heeft of zo...

Thanx anyway.

Verwijderd

bij mij op school LOL :P :P

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02:57

kimjansen

Nu ff niks...

Ik ben zelf ook op zoek naar een goedkoop adresje, ik vrees alleen dat het niet voor minder dan €40 per vierkante meter kan. iig geval voor plexi-glas (Lexan ed), acryl zal wel veel goedkoper wezen denk ik, tjah het is ook bagger

Speed kills, but beauty lives forever...

Verwijderd

ik heb gister een plaatje van 50+100 cm gekocht bij de gamma voor fl. 22,94 (€10,41). dat valt wel mee toch? (het is trouwens 2mm dik)

ook ik kent niet zonder de gamma
kan niet zonder gamma
dat zeg ik......gamma ;)

Verwijderd

maar waar haal je goede raamband weg is de grote vraag ?!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Op zaterdag 19 januari 2002 20:38 schreef 2Shy het volgende:
ik heb gister een plaatje van 50+100 cm gekocht bij de gamma voor fl. 22,94 (€10,41). dat valt wel mee toch? (het is trouwens 2mm dik)

ook ik kent niet zonder de gamma
kan niet zonder gamma
dat zeg ik......gamma ;)
Da's acryl :P

• MGP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

MGP

heb mijne ook op school verkregen 5 mm dik

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 20:24 schreef sjares het volgende:
Ik wil graag plaatjes plexiglas (of ander PMMA-materiaal) kopen, maar het is overal pest duur :'( Weet iemand een bewerkingsbedrijf in de buurt van Utrecht die wat over heeft of zo...

Thanx anyway.
Ga eens bij de Gamma langs en vraag naar stukken afvalplexiglas. Dat hebben ze altijd wel. En vaak de helft goedkoper dan de normale prijs. Plexiglas is erg duur :o

suc6 ermee :)

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Kheb zelf eergisteren bij de gamma een stukkie lexaan van 300x300x5mm gehaald, kosten € 10. Gewoon een kwestie van vragen of ze nog wat restmateriaal hebben :)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• JTW
  • Laatst online: 05-05 22:47

JTW

jaaaaaa
ik heb 5mm 30*60 voor 10 piek B-)

edit niet stoer meer na vorige post trouwens!!! |:(
had ik nog niet gelezen
/edit

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik be gisteren bij een doe het zelf zaakje 60*60 en 1.8mm dik gehaalt voor 8 gulden.

Is toch niet duur? :?

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Op zondag 20 januari 2002 13:45 schreef eppie het volgende:
Ik be gisteren bij een doe het zelf zaakje 60*60 en 1.8mm dik gehaalt voor 8 gulden.

Is toch niet duur? :?
Nah voor 1,8 mm vinnik het niet echt goedkoop hoor. Hoe ga jij trouwens in 1,8 mm ledjes duwen ? Ik neem aan dat het hier ook weer over de Glowpads gaat ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• sjares
Bedankt allemaal, maar bij welke Gamma kopen jullie dit dan goedkoop??? Ik werk zelf nl. bij de Gamma 8-) in Maarssen en daar is het toch echt duur... Restafval :? Misschien dat ze zo dom zijn er overheen te rijden of zo, maar normaal wordt het alleen per plaat verkocht.
Meer info is nogmaals welkom :)

• Bandicoot
  • Laatst online: 21-08 22:38
Ik wil ook wel eens weten waar dat is idd. Ik werk zelf bij Gamma Nieuwegein, maar plexiglas zagen wij zeer zelden dus restafval hebben we niet.

PVOutput: VO18

Verwijderd

Een stanleymes doet wonderen... Gewoon per ongeluk verkeerd het plastic opensnijden ofzo dat je nog wel een flink stuk over hebt voor je pad.

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Hier bij de doe-het-zelf zaak kon ik gewoon laten zagen, dat was geen punt. kostte me nog geen 3gulden destijds voor het kleine stukkie dat ik nodig had... :P

Dat dan weer wel......

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

ik heb 2x 40x40 cm voor niks gekregen..1 mm dik

Verwijderd

Als je lexaan kan vinden zou ik daarvoor gaan. Is wel duurder, maar krasvaster dan plexiglas. Als je er toch wat moois van wil maken...

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 14:54 schreef sjares het volgende:
Bedankt allemaal, maar bij welke Gamma kopen jullie dit dan goedkoop??? Ik werk zelf nl. bij de Gamma 8-) in Maarssen en daar is het toch echt duur... Restafval :? Misschien dat ze zo dom zijn er overheen te rijden of zo, maar normaal wordt het alleen per plaat verkocht.
Meer info is nogmaals welkom :)
Om te beginnen is wat ik heb gekocht acrylglas. ik heb altijd gedacht dat acrylglas en plexiglas hetzelfde was, maar blijkbaar niet (?!) hoe dan ook, het is doorzichtig en je kunt er een raampje mee maken *D

Afbeeldingslocatie: http://2shy.netfirms.com/bonnetje.gif

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Draadje over plexi/acryl/lexan
[topic=382050]

Het is dus meestal Acrylglas wat er gekocht wordt.
Plexiglas is een verbasterde merknaam en is dus
ook gewoon Acryl (ofwel PMMA).

Bij 'mijn' Karwei hebben ze helaas alleen acryl
van 2mm..da's toch net effe te dun... :(

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

maar hoe komt je nu aan raamrubber? kan je dan gewoon naar een autoruitenservicebedrijf oid gaan en vragen of ze wat over hebben? of is dat weer te dik?

Verwijderd

ik ben hier in de buurt bij 8 garages geweest, en ze hebben allemaal veel te dik spul. Sommigen zeggen dat je bij een carosseriebedrijf moet zijn, maar ik heb geen idee waar ik zoiets hier in de buurt kan vinden :(

• RmanX
  • Laatst online: 31-05 19:16

RmanX

Mario pizza!

probeer eens een lokale bouwmarkt zoals de Doeland of hubo, als je mazzel hebt hebben die nog wel kleine stukje staan en kan het op maat gemaakt worden. (ik werk zelf ook in zo'n ent :) )zie voor dichstbijzijnde vestigingen www.doeland.nl of www.hubo.nl

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

• sjares
Op maandag 21 januari 2002 01:08 schreef 2Shy het volgende:

[..]

Om te beginnen is wat ik heb gekocht acrylglas. ik heb altijd gedacht dat acrylglas en plexiglas hetzelfde was, maar blijkbaar niet (?!) hoe dan ook, het is doorzichtig en je kunt er een raampje mee maken *D

[afbeelding]
Mag ik je bon voor personeelskorting >:)

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 01:17 schreef Mujo het volgende:
Draadje over plexi/acryl/lexan
[topic=382050]

Het is dus meestal Acrylglas wat er gekocht wordt.
Plexiglas is een verbasterde merknaam en is dus
ook gewoon Acryl (ofwel PMMA).

Bij 'mijn' Karwei hebben ze helaas alleen acryl
van 2mm..da's toch net effe te dun... :(
wat is nou precies te dun??????
en hoe monteert de tweaker dit? met zo'n randje of gewoon plakken tegen de zijkant van de kast?
who's gonna help me?

Verwijderd

ik kreeg een stuk van 1 meter bij 60 cm ofzo voor niks van een kennis :) Hij werkt bij een bedrijf waar ze allerlei kunststoffen enzo bewerken, en heeft voor mij een (mooi) afvalstukje meegenomen
Pagina: 1