inktsetjes om patronen te hervullen?

Pagina: 1
Acties:

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:55
ik heb laatst van iemand gehoord dat hij zijn inktpatronen
hervulde, hij heeft (net zoals ik) een HP printer (deskjet 720) wie weet waar ik zo'n setje met inkt en injectie naalden kan krijgen?

Verwijderd

Stond op de HCC dagen zon kraampje. Ben de naam alleen ff kwijt..........

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:26

Klippy

Still Game

Ik heb ze zelf van van www.refillink.nl

Had ik vrij snel in huis en werkt goed. Merk bijna gen kwaliteitsverschil. Met die kleinste potjes kan je 2-3 keer hervullen.
Alleen daarna zou ik nieuwe patronen kopen omdat de oude dan meestal wat uitgedroogd of vies zijn en je strepen krijgt.

Bijvullen is trouwens best goed te doen, zit alles bijgeleverd, zelfs handschoenen en een duidelijke handleiding.

Trouwens je mag maximaal 5 ml per keer doe staat er, maar dat had ik dus niet gelzen, had er 20 ml in gedaan :P
Liep onder dus net zo hard er weer uit :( Maar is toch nog goed gekomen gelukkig, kan nu wel 2x zoveel printen met een cartridge als eerst :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:55
is dat de enige die van die sets verkoopt?
of zijn er meerdere bedrijven?

Verwijderd

binnenkort (volgend week-end) in Eindhoven staat ook zo'n kraampje... voor 100 piek heb je dan 10x bijvullen zwart EN 10x bijvullen kleuren, zitten dus 4 inktpotjes bij, zo'n spuit om alles over te 'pompen' en handschoenen enzo, voor 100 piek, echt niet duur dus!!

Tja, ik heb laser, dus........ >:)

Maarre, als je naar de beurs gaat zie je zeker en vast die man wel weer zitten met z'n spul, zijn er zelfs meerdere, 2 of 3 geloof ik.... Succes met het spul :)

/edit/ even nagevraagd aan een vriend, er staan dus 4 van die kraampjes met bijvul-spul, de goedkoopste is 10xkleur&10xz/w bijvullen voor 100 piek
*D succes ermee *D

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op zaterdag 19 januari 2002 20:09 schreef LiquidSilver het volgende:
Ik heb ze zelf van van www.refillink.nl

Had ik vrij snel in huis en werkt goed. Merk bijna gen kwaliteitsverschil. Met die kleinste potjes kan je 2-3 keer hervullen.
Alleen daarna zou ik nieuwe patronen kopen omdat de oude dan meestal wat uitgedroogd of vies zijn en je strepen krijgt.

Bijvullen is trouwens best goed te doen, zit alles bijgeleverd, zelfs handschoenen en een duidelijke handleiding.

Trouwens je mag maximaal 5 ml per keer doe staat er, maar dat had ik dus niet gelzen, had er 20 ml in gedaan :P
Liep onder dus net zo hard er weer uit :( Maar is toch nog goed gekomen gelukkig, kan nu wel 2x zoveel printen met een cartridge als eerst :)
5ml per keer maar? Damn, waar moet dat heen met de 12ml volgens Start.
Heb er zelf overigens 35ml per kleur ingedrukt, past perfect >:)
gescheiden 40ml inktpatronen roeleren >:)

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 22:08 schreef _JGC_ het volgende:

[..]

5ml per keer maar? Damn, waar moet dat heen met de 12ml volgens Start.
Heb er zelf overigens 35ml per kleur ingedrukt, past perfect >:)
gescheiden 40ml inktpatronen roeleren >:)
:D ik denk maar niet dat ik ga beginnen aan hervullen want zoveel kleur print ik nou ook weer niet :P

ik weet zeker dat als ik het wel probeer dat er dan een heleboel spullen onder de inkt komt te zitten :D

• smukky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08-2007
kijk eens op www.123inkt.nl
hebben ze alles op printergebied (goedkoop en levering met acceptgiro)
Pagina: 1