Toon posts:

probs met jpgraph

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met jpgrahp (1.4).

Ik heb net alle bestanden geupload. Hij gaf eerst een error dat hij geen rechten had om in de tmp directory te komen.
Toen heb ik alle files en alle mappen die met jpgraph te maken hebben 777 gegeven, maar nu geeft ie een error 500.

Betekent dat, dat ik op de server waarop ik werk geen rechten heb om jpgraph uit te voeren, of moet ik gewoon iets in de instellingen veranderen?

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

in de jpgraph.php kun/moet je heel veel constante instellen inclusief de temp dir.. bekijk dat maar is goed, want ik had dat eerst ook

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 19:48 schreef GDOG het volgende:
in de jpgraph.php kun/moet je heel veel constante instellen inclusief de temp dir.. bekijk dat maar is goed, want ik had dat eerst ook
Dat van die temp dir dat begrijp ik dus niet goed, moet je daar de temp dir van PHP instellen of moet jezelf een temp dir maken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even in m'n phpinfo gekeken, maar daar zie ik nergens iets dat duidt op de locatie van de tempdir van PHP, hoe kan ik die vinden? Waar moet ik op letten? Of hoef ik daar niet op te letten en moet ik er zelf één aanmaken?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

weet je heel zeker dat de tmp dir de fout is??

De laatste keer dat ik met jpgraph gewerkt heb, was de tmp dir echt niet nodig. Er is wel een instelling waarmeer je de plaatjes kan laten cachen, misschien dat dat de fout veroorzaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 22:49 schreef HGM het volgende:
weet je heel zeker dat de tmp dir de fout is??

De laatste keer dat ik met jpgraph gewerkt heb, was de tmp dir echt niet nodig. Er is wel een instelling waarmeer je de plaatjes kan laten cachen, misschien dat dat de fout veroorzaakt?
Die heb ik ook uitgezet, maar de error bleef, ik zal er zo nog es naar kijken..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de rechten ipv 777 op 755 gezet en nu werkt alles, vaag...

Allemaal bedankt!
Pagina: 1