Toon posts:

TVkaart vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb sinds kort een TeraTec TVkaart en ik heb zenders gezocht maar een paar zoals RTL4 en 5 eurosport en nog meer zenders slechte kwaliteit hoe kan ik het verbeteren?

Verwijderd

versterker op je kabel rossen. En dan niet aan het eind, maar aand het begin.

Erg effectief als je een paar tv's en pc's aan één kabel hebt hangen.

Verwijderd

Topicstarter
maar nederland1 is wel goed

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

het signaal van nederland 1 is het sterkst. een versterker zal inderdaad wonderen verrichte, kost wel veel geld en iemand die er verstand van heeft is aan te raden (vriend of kennis)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Of, de antenne eerst naar de video en vanuit de video gaan splitten want soms wil dat signaal al versterkt zijn. Bij mij geeft dat het beste resultaat.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Stop dr zo'n versterker tussen waar je 6 tv's op aan kunt sluiten en sluit je tvkaart dan op alle 6 aansluitingen aan.
Als je dan geen sterk signaal heb :+

Dan kun je zelfs 2 zenders tegelijk kijken :Y)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 19:33
hoezo is een versterker duur???

bij het inderdelenhuis hier in Groningen heb ik er ongeveer 1 maand geleden f 29,95 voor betaald.
Je kon ook nog de versterking instellen.

En als er een paar zenders wel doorkomen en een paar niet, kan dat ook een enkele keer komen door een breuk in de kabel

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de tips en mischien gaat C+ dan ook wat beter heb zo'n progie al om de decoder te kraken ook al is het niet legaal :)

wij hebben al een versterker maar nog niet gebruikt

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 10:40

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op zaterdag 19 januari 2002 19:19 schreef TrehT het volgende:
het signaal van nederland 1 is het sterkst. een versterker zal inderdaad wonderen verrichte, kost wel veel geld en iemand die er verstand van heeft is aan te raden (vriend of kennis)
Dat dacht ik dus ff niet... vooral de commercielen zijn meestal de sterkste frequenties...

Cogito Ergo Credo

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Ligt er aan of je kabelaar standaard en een totaal pakket heeft...
Dan zitten de standaard kanalen volgens mij op de lage frequenties en de andere op de hoge frequenties.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 19:30 schreef Skinkie het volgende:
Ligt er aan of je kabelaar standaard en een totaal pakket heeft...
Dan zitten de standaard kanalen volgens mij op de lage frequenties en de andere op de hoge frequenties.
ik heb weinig verstand van frequenties maar kijk hier eens
http://www.rendo.nl/zenders2.html staan de Freq. van RENDO kabel maatschapij hier

Verwijderd

Topicstarter
niemand die weet of die freq goed zijn

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

volgens mij versterkt een videorecorder ook. Dus je moet je kabel splitsen na de videorecorder, je hoef dan geen extra kabelversterker te kopen.

O jah en bij heel veel zenders moet je ook nog finetunen ze staan meestal niet precies op de frequentie maar meestal een beetje ernaast. Was bij mijn tvkaart ook zo, kon een paar zenders niet vinden en dus maar ff tabel opgezocht en de zenders zaten een beetje ernaast.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 20:32 schreef coramoor het volgende:
volgens mij versterkt een videorecorder ook. Dus je moet je kabel splitsen na de videorecorder, je hoef dan geen extra kabelversterker te kopen.

O jah en bij heel veel zenders moet je ook nog finetunen ze staan meestal niet precies op de frequentie maar meestal een beetje ernaast. Was bij mijn tvkaart ook zo, kon een paar zenders niet vinden en dus maar ff tabel opgezocht en de zenders zaten een beetje ernaast.
een kabel versterker hebben wij al die hoefen wij niet te kopen

En als je canal+ kraakt krijg je dan net zo zelfde beeld helder?

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57
signaalversterker kopen
Pagina: 1