Hoi, eindelijk heb ik deze kast thuis.
Maar zit nu met een paar brandende vragen:
1.
Is die deur ook echt wel een deur?
Ik bedoel, bij mij is dat helemaal niet het geval, het is gewoon een zijklap met een handvat. En als je dat handvat naar achteren schuift dan gaat de zijklap los. Ik dacht dat het een deur was met scharnieren. Als ik het fout heb moeten jullie het maar zeggen. Zou dit wel te maken zijn?
2.
Hoe werkt dat railsysteem?
Ik probeer en probeer maar, en ik er maar niet achter.
Ik weet ook helemaal niet hoe alles werkt, want er zit helemaal geen handleiding ofzo bij.
En ik verwachtte dat eigenlijk wel, omdat dit systeem vrij uniek is.
3. Ik heb in de kast zelf nog iets gevonden.
Ik zal proberen het te omschrijven. Het zat onderin de voorkant van de kast.
Voorin heb je dus 2 boxen waar je casefans in kan doen. En daaronder op de bodem zat een plastic 'ding' . Waarvoor het is weet ik niet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik had dit niet verwacht, als je een kast koopt van €159,- verwacht je wel dat er een beschrijving bij zit, die uitlegt waar alle aparte onderdelen voor zijn.
Kunnen jullie mij helpen?
Maar zit nu met een paar brandende vragen:
1.
Ik bedoel, bij mij is dat helemaal niet het geval, het is gewoon een zijklap met een handvat. En als je dat handvat naar achteren schuift dan gaat de zijklap los. Ik dacht dat het een deur was met scharnieren. Als ik het fout heb moeten jullie het maar zeggen. Zou dit wel te maken zijn?
2.
Ik probeer en probeer maar, en ik er maar niet achter.
Ik weet ook helemaal niet hoe alles werkt, want er zit helemaal geen handleiding ofzo bij.
En ik verwachtte dat eigenlijk wel, omdat dit systeem vrij uniek is.
3. Ik heb in de kast zelf nog iets gevonden.
Ik zal proberen het te omschrijven. Het zat onderin de voorkant van de kast.
Voorin heb je dus 2 boxen waar je casefans in kan doen. En daaronder op de bodem zat een plastic 'ding' . Waarvoor het is weet ik niet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik had dit niet verwacht, als je een kast koopt van €159,- verwacht je wel dat er een beschrijving bij zit, die uitlegt waar alle aparte onderdelen voor zijn.
Kunnen jullie mij helpen?
w00t

.