Na OC'n TB1200 hangt pc bij 3dMark, Helluuuup

Pagina: 1
Acties:

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 16:57
Ik heb hier ook problemen mee, ik heb ook een TB1200 AXIA (was al geunlocked) MP staat op 10.5 en FSB op 140 en VCORE spanning op 1,80v. Kloksneldheid word dan 1448 ofzoiets. Alles draait lekker enzo.

Ook het proggramma hot cpu tester geeft hem stabiel aan. Als ik nu 3dmark2001 draai hangt die vast bij het eerste spel al. Wat kan dit wezen. De vcore omlaag gooien??????

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

misschien heb je je proc wel te ver overgeclockt,of iets anders en moet je terugclocken, wat zijn je temps? als die laag zijn moet je vCore juist omhoog, als die te hoog zijn moet je je vCore omlaag en lager clocken, lees ook de FAQ ff, daar staat alles in wat je moet weten

Specs

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Doordat je je fsb omhoog gezet hebt is je agp poort ook sneller gaan draaien, misschien te snel voor je videokaart.

Bij mij hielp het door agp4× uit te zetten, moet je ff kijken of je minder 3d marks haalt, bij mij maakte het nix uit :D

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• GAEvakYD
Mijn geheugen is 29 graden en Processor is 56 Graden.

Mischien kan die videokaart het inderdaad niet aan, het is al een oudje.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Op zaterdag 19 januari 2002 18:32 schreef GAEvakYD het volgende:
Mijn geheugen is 29 graden en Processor is 56 Graden.

Mischien kan die videokaart het inderdaad niet aan, het is al een oudje.
56°C?!!,stressed,mag ik hopen? = HOT! (my opinion)

Verwijderd

hey ik heb ook een 1200 axia als je bordje op 133mhz fsb kan doe dat dan en multiplier omlaag (is al geunlocked volgens mij)
dn draait ie bij mij wel door maar als ik de fsb omhoog gooi gaat ie raar doen....

en ik heb mijn voltage op 1,8v en draait super geen problemen en super stabiel !

edit:

Had beter moeten levzen met een fsb van 140 had je dat al :)

• GAEvakYD
Ja die 56 is inderdaag stressed (gelukkig wel). Volgens mij is mijn geheugen echt rot hoor. Als ik de FSB maar iets omhoog gooi en ik draai een 3d test dan hangt die gelijk. Terwijl ik hem gewoon op 142 kan zetten,dan draait die gewoon goed maar ik moe dan alleen geen test draaien. Dus blijkbaar toch niet goed die 140

• Titanium
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 11:48

Titanium

Android rules

Je AGP bus is hoogst waaschijnlijk de bottleneck
met 3 verschillende videokaarten had ik verschillende resultaten.
myn asus geforce kon tot 152 mhz
met een asus geforce2 kwam ik niet hoger als 138 mhz
mijn leadlek geforce2 pro kan tot 142 mhz

fastwrite, agp 2*/4* en sidebanding hebben ook enige invloed. !

sinds ik ben overgeschakeld naar XP haal ik 145 mhz
helaas ondesteund mijn a7m266 geen multiplier tweak zodat ik blijf steken op 1304 mhz, axia core
:*

Samsung S23 Ultra

Pagina: 1