Nintendo GameCube; lol is eraf...

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe langer ik wacht op de Nintendo GameCube, hoe minder zin ik krijg om er een te kopen.

In het begin (bij launch in Japan en VS) was ik er nog helemaal weg van; goede graphics, leuke spellen. Maar dat is alweer een hele tijd terug. Het begint voor mijn gevoel steeds "gewoner" te worden, dus het is eigenlijk niks bijzonders meer.

En de spellen die er nu voor zijn lijken me wel aardig, maar als ik kritisch kijk dan zijn er eigenlijk (nog) geen spellen die ik echt per se moet hebben (Mario Kart en F-Zero bijvoorbeeld).

Zijn er meer mensen die er zo over denken, of is iedereen nog steeds enthousiast?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
enige spel wat ik MOET hebben is die Resident Evil remake......de rest van die spellen boeit me niet echt :{

denk dat ik de GC dus ga kopen enkelt en alleen voor RE

PIII 800@804 Mhz

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik ga er nog steeds voor. Ik kan gewoon nog steeds niet w8en. Metroid, Zelda... Hemels moet het worden.

Bij de launch koop ik Smash Bros en Rogue Leader 2, lijken mij echt de leukste spellen.

Ik denk dat het nog hoogstens 2 maanden w8en word, dan gaat het beginnen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Nope. Sinds FFVI heb ik nooit meer spel gezien dat de aanschaf van een Nintendo console de moeite waard maakt...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
M`n nieuwe PC kan meer, en dat doet ie nog beter ook. Consoles vind ik maar onzin eigenlijk :)

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 01:55 schreef Blue-eagle het volgende:
M`n nieuwe PC kan meer, en dat doet ie nog beter ook. Consoles vind ik maar onzin eigenlijk :)
Lekker origineel weer een quake-achtige cloon :Z

De console is een hele andere wereld, met gameplay en originalitijd.

Maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een ga kopen (8>
Ik wacht tot straks de dreamcast geen fuck meer waard is dan koop ik dr 2e hands een met een bak spellen, zijn genoeg goede spellen en de graphics vallen me 100% mee :)

Verwijderd

ik denk dat ik de gamecube wel ga kopuh

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

misschien niet gelijk bij de release, maar voor het begin van volgend school jaar staat er hier zeker een. En dan vooral voor Wave Race, heb ik altijd al gave spellen gevonden maar op de GC ziet het er ook nog es zo :9~ uit, niet normaal.

En dan hebben natuurlijk ok nog spellen als Mario Kart, Zelda :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Soullie
  • Laatst online: 23:09

Soullie

Planeshift

Op zondag 20 januari 2002 01:55 schreef Blue-eagle het volgende:
Tja zow gevoel heb ik ook... maar dat is alleen maar omdat ik houd van online multiplayer rpg's en shooters en daar heb je (nog) geen console die mij in dat gebied aanspreekt :)

ach iedereen zun gaming machine :)

offtopic:
Ikroelz ken ik jou niet ergens van ? :)

• Blue-eagle
  • Niet online
Mja, het is wel een stukje extra vermaak. Dat moet ik toegeven. Maar mijn pc kan gewoon meer :{ en zo`n Gamecube of Xbox levert me alleen een paar spellen, die soms niet op de pc komen.. dat vind ik geen reden om er een te kopen.

Verwijderd

k hoor er ook niet zoveel meer van en k vraag me eigenlijk af of het het hier nog iets word, ivm ps2 eb xbox

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 14:14 schreef Blue-eagle het volgende:
Mja, het is wel een stukje extra vermaak. Dat moet ik toegeven. Maar mijn pc kan gewoon meer :{ en zo`n Gamecube of Xbox levert me alleen een paar spellen, die soms niet op de pc komen.. dat vind ik geen reden om er een te kopen.
Zo'n console is eigenlijk wel een luxe jah. Maar ik beschouw gamen op een console net als DVD's kijken op een (standalone) DVD speler die op de TV is aangesloten. Die ervaring is (voor mij) gewoon heel anders (en leuker).

Maar waar het mij om ging is dat ik langzamerhand steeds minder enthousiast word over de GameCube... Het lijkt me veel minder leuk dan eerst. Misschien moet ik gewoon eens een andere hobby zoeken ofzo ;).

Verwijderd

In het begin (bij launch in Japan en VS) was ik er nog helemaal weg van; goede graphics, leuke spellen. Maar dat is alweer een hele tijd terug. Het begint voor mijn gevoel steeds "gewoner" te worden, dus het is eigenlijk niks bijzonders meer.
Lees jij misschien veel over de GameCube op het internet? Dan kan het idd zo zijn dat de gamecube 'gewoner' is geworden voor jou. Op 5 februari begint de hype, dan worden alle details bekendgemaakt en word je wel weer lekker gemaakt met nieuwe filmpjes. Iig, ik kan niet wachten totdat de GameCube hier arriveert.
M`n nieuwe PC kan meer, en dat doet ie nog beter ook. Consoles vind ik maar onzin eigenlijk.
Wanneer gaan mensen nou eens beseffen dat dat je een console niet kan vergelijken met een PC. Een console is bedoeld voor fun en niet meer! Ik heb zelf ook een krachtige PC hier staan maar als ik een paar kameraden op bezoek krijg dan ga ik toch echt niet achter de PC spelletjes doen |:( . Nee, je gaat met z'n allen lekker lui op de bank zitten met wat bier ernaast en gamen maar.

kortom: een PC en een console gaan prima naast elkaar. Mensen die alleen maar een PC hebben en toch graag spelletjes doen moeten hun ogen eens opendoen. De console-wereld heeft VEEL meer te bieden qua games dan de PC-wereld. Daarnaast komt 90% van alle games die op een Nintendo verschijnen niet uit op de PC.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 14:44 schreef ds het volgende:

[..]
Lees jij misschien veel over de GameCube op het internet? Dan kan het idd zo zijn dat de gamecube 'gewoner' is geworden voor jou. Op 5 februari begint de hype, dan worden alle details bekendgemaakt en word je wel weer lekker gemaakt met nieuwe filmpjes. Iig, ik kan niet wachten totdat de GameCube hier arriveert.

...
Klopt, ik lees er best veel over op internet. Ik surf in ieder geval dagelijks langs cube.ign.com...

Misschien dat ik er straks wel weer helemaal voor ga :).

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:51

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
bij de games 'r fun in Amstelveen heb ik trouwens die panasonic versie gezien van de GC

OMFG :9~ ik kan alleen maar hopen dat de spellen net zo geweldig zijn als dat kastje eruit ziet

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

k ben net op vakantie geweest naar florida maarre zo veel games zijn daar ook nie nog van de xbox e.d. valt tegen!Net als de prijzen voor games e.d. daar overigens, scheelt misschien 10 gulden tov ned. :(

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Verwijderd

we hebben het hier over de gamecube |:(

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10-2025

Da_RoNiN

Oclama?

Ik koop die gamecube enkel en alleen maar voor Roque Leader *D , en eventueel zelda.

Kenners weten waarom

Verwijderd

zelda word eg meesterlijk alleen die T*ring jappaners laten ons veel te lang w8ten

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 15:07 schreef mr.oncreatief het volgende:
zelda word eg meesterlijk alleen die T*ring jappaners laten ons veel te lang w8ten
Dus jij hebt liever zelda nu en dat hij geen reet aan is ??

Ik w8 liever nog 1 of 2 jaar en dan weer zo'n meesterlijk spel als Zelda OOT

maar om ff op het topic te blijven.
De GameCube lijkt me echt een geweldig systeem.
Zelda,Rogue squadron,Mario Sunshine en Resident Evil zijn een paar spellen waar ik nu al op zit te kwijlen.

De XboX is ook wel een leuk apparaatje maar ik vind persoonlijk de controler te groot en de knoppen te klein (ja ik heb er al op gespeeld :))

De PS2 is ook een geweldig apparaat een ik zit ook nog te twijfelen of ik hem koop want er is een geweldige line-up (eindelijk).

Maar hoe dan ook eerst de GameCube en als ik dan nog geld over heb kijk ik wel weer verder.

Verwijderd

Vind de Xbox controller juist helemaal niet groot.. ja ok vergeleken bij de PSX/2 controller wel, maar die is echt te klein..voor kleine japanse *********handjes

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:50
Op maandag 21 januari 2002 16:35 schreef WouteRF het volgende:
Vind de Xbox controller juist helemaal niet groot.. ja ok vergeleken bij de PSX/2 controller wel, maar die is echt te klein..voor kleine japanse *********handjes
Nou, ik heb geen kleine japanse handjes, maar de PS2 controller (en die van de PSX trouwens ook dan) is naar mijn mening de beste console controllers ooit gemaakt. Je kan overal prima bij, en ze liggen perfect in de hand.

edit:

Brak nederlands

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Je kan wel overal bij, maar ik vind hem niet prettig, heb een aantal uur krampachtig met de Xbox controller gespeeld en vind dat toch wel n relaxte controller, misschien komt da wel omdat ik pro-xbox ben :) Heb de NGC controller nog nie getest..

• Jaguar645
  • Laatst online: 31-01 19:35
ik vind die PSX controls ook veels te klein... sinds ik de Dreamcast heb met grote controls speelt het veel relaxter.
vooral met grote handen is het lekkerder... die PSX dingen kreeg ik gewoon pijn van in de vingers

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 17:00 schreef WouteRF het volgende:
Je kan wel overal bij, maar ik vind hem niet prettig, heb een aantal uur krampachtig met de Xbox controller gespeeld en vind dat toch wel n relaxte controller, misschien komt da wel omdat ik pro-xbox ben :) Heb de NGC controller nog nie getest..
Daar maak je een hele goede opmerking met omdat ik pro-Xbox ben.

Heel veel mensen hier hebben hun mening al vast staan over wat voor machine ze willen hebben (voor mij GC :)) daardoor ben ik bijna standaard kritischer op de rest.

Hoewel ik nu het gevoel heb nadat ik op de Xbox gespeeld heb ik het echt geen fijne controler vind :( maar misschien na een tijdje wel ga waarderen (als ik daar de tijd en moeite voor neem) maar dat zie ik later wel.

Ik geef toe ik heb de GC controler ook nog niet gebruikt dus hij kan best tegenvallen maar daar ga ik gezien de reputatie van Nintendo niet van uit (N64 controler was kool), maar misschien verander ik ook van mening maar pas nadat ik de GC uitgeprobeerd heb.

• Da_RoNiN

Da_RoNiN

Oclama?

Ik vind de controler van de supernintendo nog steeds het einde. :+

Kenners weten waarom

Verwijderd

kna iemand wat screens laten zien van GC spellen?

• Da_RoNiN

Da_RoNiN

Oclama?

Op maandag 21 januari 2002 17:30 schreef mr.oncreatief het volgende:
www.nintendo.com (vette flash site)

Kijk vooral naar de screens van Roque Leader

Kenners weten waarom

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:53
De gamecube heeft IMHO altijd al ges*cked,
heb de playstation 1 & 2 altijd al beter gevonden dan de N64 en Gamecube.
Maar sommige spellen van Nintendo zijn wel supercool,
maar dat zijn er te weinig om het een goede console te vinden
Mariokart is IMO echt super, en Zelda ook
Maar verder weinig goeds...

(NFI)

• Denman
Op maandag 21 januari 2002 17:54 schreef Crash-Override het volgende:
De gamecube heeft IMHO altijd al ges*cked,
heb de playstation 1 & 2 altijd al beter gevonden dan de N64 en Gamecube.
Maar sommige spellen van Nintendo zijn wel supercool,
maar dat zijn er te weinig om het een goede console te vinden
Mariokart is IMO echt super, en Zelda ook
Maar verder weinig goeds...

(NFI)
De GC heeft altijd al gesucked? Heb je er al spellen op gespeeld dan? Ik heb zelf een PS2 staan hier, echt een perfect apparaat. Maar ik ben ook altijd fan geweest van Nintendo (heb eigenlijk elke console van ze) maar Nintendo is eigenlijk iets aparts. Bij mij komt het uit mijn jeugd. Nintendo (en dan vooral de spellen van Nintendo zelf) heeft vaak spellen met een ongeevenaarde gameplay. Kijk naar Zelda en Mario Kart. Maar Blast Corps en Super Metroid waren ook supergoed. Tjah, het is gewoon iets anders dan de PS2 en XBox.

1 ding is zeker: ik ga geen XBox kopen. Ik ben dus ECHT niet van plan Microsoft nog verder te gaan spekken. Bovendien komen al die spellen vroeger of later op de PC uit, of anders op een andere console.

Join het GoT Pulse-Team!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 21 januari 2002 17:33 schreef Da_RoNiN het volgende:

[..]

www.nintendo.com (vette flash site)

Kijk vooral naar de screens van Roque Leader
Je bedoelt vast http://www.nintendogamecube.com ;).

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 17:30 schreef mr.oncreatief het volgende:
Games die ik sowieso ga kopen:

Super Smash bros.: Melee

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/vgnews/100801/smb_screen021.jpg

Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron II

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/vgnews/101901/rogueleader_screen011.jpg

Pikmin

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/gamecube/pikmin/pikmin_1113_screen004.jpg

Metroid

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/screenshots/gamecube/metroid/metroid_screen003.jpg

Resident Evil 1 Remake

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2002/gamecube/residentevil/re_0114_screen006.jpg

Mario Sunshine

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/previews/image/mariosunshine/mariosunshiney30.jpg

The legend of Zelda

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/previews/image/zelda/celdainstory3.jpg

Eternal Darkness: Sanity's Requiem

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/vgnews/070201/eternaldarkness/eternaldarkness_070201_screen005.jpg

StarFox adventures Dinosaur Planet

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/gamecube/starfox/starfox_0102_screen013.jpg

Verwijderd

ik denk ik zelda, star wars en star fox

• GZ

GZ

!!

Moet je dat Metroid beest zien!!! Is toch helemaal geweldig?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Denman
Op maandag 21 januari 2002 19:57 schreef ds het volgende:

[..]

Games die ik sowieso ga kopen:

...allemaal geile pics...
Damn! kwijl kwijl :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Wat een geile pics. Die games moet ik ook sowieso allemaal hebben!! WOW!! *D

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 17:17 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik ga er nog steeds voor. Ik kan gewoon nog steeds niet w8en. Metroid, Zelda... Hemels moet het worden.

Bij de launch koop ik Smash Bros en Rogue Leader 2, lijken mij echt de leukste spellen.

Ik denk dat het nog hoogstens 2 maanden w8en word, dan gaat het beginnen.
leuk dat je snesamp leuk vind.. ook een snes fan?
ik heb de nederlandse vertaling voor dat ding in elkaar gezet. Even nederlands naast alleen maar en overal engels

Verwijderd

gc controller is te klein en ziet er niet uit (paars :r )
xb controller te groot en ziet er ook niet uit (LOMP!!)
Ps controller is precies goed en ziet er aardig uit en vibt rulez!
dc controller is precies goed en ziet er wel aardig uit

NIN64 controller still rulez (behalve dat gare kut pookje :r )

• Da_RoNiN

Da_RoNiN

Oclama?

Ik vind de controller wel meevallen van de xbox en de gamecube. Khad vroeger precies dezelfde reactie op de sega 16bit, maar eenmaal ik daarmee ging spelen viel dat reuze mee. Het is gewoon een kwestie van wennen.

Kenners weten waarom

• GZ

GZ

!!

Op maandag 25 februari 2002 14:46 schreef Thanathos het volgende:

[..]

leuk dat je snesamp leuk vind.. ook een snes fan?
ik heb de nederlandse vertaling voor dat ding in elkaar gezet. Even nederlands naast alleen maar en overal engels
Mwoa, ik ben gewoon een Nintendo fan en de SNES vind ik de beste console tot nu toe. Ik heb nog geen GC, dus daar doe ik nog geen oordeel over.

Maar inderdaad, SNESamp is geweldig. Leker chillend surfen met SNES muziek, wat wil je nog meer?

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 19:11 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Mwoa, ik ben gewoon een Nintendo fan en de SNES vind ik de beste console tot nu toe. Ik heb nog geen GC, dus daar doe ik nog geen oordeel over.

Maar inderdaad, SNESamp is geweldig. Leker chillend surfen met SNES muziek, wat wil je nog meer?
SNES vin'k ook beste console
ff hoor... hoeveel *.spc's heb je ?
Pagina: 1