XML schema voor uitzendbureau's

Pagina: 1
Acties:

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 06:41
Ik ben in het kader van een afstudeeropdracht bezig met onderzoek naar e-HRM ontwikkelingen (electronic Human Resource Management).

In een vrij oud artikel op www.hrm.net kwam ik dit artikel tegen waarin wordt omschreven dat een aantal grote uitzendbureau's bezig zijn geweest met het ontwikkelen van een XML schema voor de uitwisseling van informatie betreffende de uitzendkrachten tussen bedrijven en de uitzendbureau's. Na enkele dagen zoeken heb ik echter geen nadere info kunnen vinden (behalve het artikel zelf). Ook op www.hr-xml.org heb ik geen informatie gevonden over het bestaan van schema's voor uitzendkrachten.

Weet iemand hier meer van en waar (internet of instantie) ik verder kan informeren?

Alvast bedankt.

• gotcha
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 18:20
ik dacht aan www.biztalk.org; daar zijn allerlei xml schema's gepubliceerd van bedrijven en organisaties die gebruik maken van xml-bases communicatie tussen verschillende geautomatiseerde systemen van verschillende organisaties.
helaas blijkt het grootste deel van die site alleen toegankelijk voor leden van de biztalk-club ;(