Gister via Gamespy arcade kon ik gewoon mohaa servers browsen, dit waren dus de servers voor full version dat weet ik 100% zeker maar vandaag lukte het niet meer, staat ook bij dat de game nog gereleased moet worden, iemand die hier oplossing voor heeft?
Verwijderd
Ik weet het al, toen de iso op het internet verscheen detecteerde gamespy het automatisch als je het spel had geinstalleerd waardoor het al volledig speelbaar was.
Als je nu onderaan bij de lijst "NOT ISTALLED" kijkt staat hij er wel tussen.
Dit komt denk ik omdat gamespy de boel heeft gesloten vanwege het fijt dat het spel nog niet uit is.
Aankomende dinsdag word het spel in de U.S ge-released dus dat zal het wel weer speelbaar zijn op gamespy.
Als je nu onderaan bij de lijst "NOT ISTALLED" kijkt staat hij er wel tussen.
Dit komt denk ik omdat gamespy de boel heeft gesloten vanwege het fijt dat het spel nog niet uit is.
Aankomende dinsdag word het spel in de U.S ge-released dus dat zal het wel weer speelbaar zijn op gamespy.
Ik had op mijn lokale fxp board gelezen dat je een registery key moest veranderen ik weet alleen niet meer welke 
WEet iemand ook of MoH compatible is met Gamespy 3d
WEet iemand ook of MoH compatible is met Gamespy 3d
zie topic gamespy vs mohaa oid.. daar staat wat je moet veranderen in je support.cfg.
/edit: [topic=380978/1/25]
ff opgezocht
/edit: [topic=380978/1/25]
ff opgezocht
dunno
Pagina: 1