Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

3330 of c45??? ben of telfort-Q?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik moet (doordat ik mijn oude toestel (siemens c35i) heb laten vallen (scherm kapot, meer mensen met zelfde probleem?) een nieuw toestel kopen, nou twijfel ik tussen de 3330 en de c45, allebei met ben, omdat ik dan mijn oude simkaart verder kan gebruiken. Of kan ik beter Telf.-Q nemen? iemand ervaring met de c45 bijvoorbeeld beltonen en logos enz, kan je die versturen met een prog via je pc, of heb je er een datakabel voor nodig...? ik bedoel dus kan je gemakkelijk via internet beltonen en logos downloaden/smsen naar je c45? of kan je daar beter een 3330 voor kopen? en dan nog wat, kheb nu siemens maar die spellen zijn dus echt NIX, wat zit er op de c45? misschien dat ik alleen daarom beter nokia kan nemen? dan niet zeggen mijn nokiatoestel deed het niet in 1x, als ik nu een 3330 koop is de softwarefout wel weer verholpen dacht ik zo......| :(

:Z wat een lang verhaal maar misschien kunnen mensen met ervaringen van de toestellen er ff iets over posten.

groeten

Verwijderd

Ben je een beltoon/logo freak moet je gewoon voor Nokia gaan. Wil je spellen spelen, moet je gewoon een Gameboy kopen. Het is een GSM, die wordt gemaakt om te bellen. :+

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

Entity

9000rpm

Het zijn allebei goede toestellen. Nokia is meer geschikt voor de beltonen/logo freak hoewel de Siemens C45 ook al die riching op gaat. Ik heb zelf liever een serieuzere telefoon die gewoon goed belt.

Qua netwerk vind ik nagenoeg alles beter dan Ben, zeker als je buiten de grote steden komt. Telfort heeft over het algemeen goed bereik.

Verwijderd

Wil je een meeloper zijn of popie jopie koop een( veel te dure 3330). Wil je eens origineel zijn koop een C45 of een ander leuk toestel.
(nieuwe motorola , sony j70 , alcatel 311).

just my 2$ en is niet als flame bedoeld alleen mijn mening.

Verwijderd

Topicstarter
oke khoor t'al beter de siemens nemen dus... bij Ben zijn ze allebei even duur, daarom wou ik weten wat jullie ervan vonden... :? zelf heb ik wel ns zin aan wat meer van dat beltonengedoe enz maar eigenlijk wil ik gewoon voor zo weinig mogelijk geld aan een goede telefoon komen. (ik zit namelijk ook niet al te ruim in me kassie) :( en oke, als je nokia koopt ben je wel een beetje een meeloper, maar een leuk toestel heb je wel :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:22
de 3310/30's zie je ZOOOOO vaak...
'k zou idd een Siemens nemen (hee, dat heb ik ook :+) alleen al om het feit dat je dan een telefoon hebt, die half NL niet heeft :)

Verwijderd

Ik heb een Alcatel One Touch 311 van Libertel! Klein mooi toesteletje, voor slechts 133 euro! Prepaid pakket met 33,06 euro beltegoed! Dit toestel bevalt mij echt zeer goed, helaas is hij zeer moeilijk verkrijgbaar...!

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmshop.nl/shop/shopimages/Alcatel_311_grijs.gif

Bijzonderheden
Dual Band
Groot grafisch display (96 x 65 pixels) tot 6 regels
Amberkleurig backlight
Drivekey navigatie toets
Grafische menusturing inclusief zoomfunctie
Ingebouwde antenne
Handsfree speaker
T9 Predictive Text Input
5 standaard SMS berichten
Downloaden en doorsturen van plaatjes, iconen en melodieën via EMS
Beltonen componeren
Belgroepen
Afspraken en verjaardagen met alarm
Vibra alarm

Formaat 10,3 x 4,4 x 2,4 cm
Gewicht 99 gram
Standbytijd tot 260 uur
Beltijd tot 5,3 uur
Data toepassingen WAP 1.1

Verwijderd

Volgens mij kun je beter voor de Nokia gaan. Die heeft namelijk de befaamde Nokia-menustructuur. :) Ik heb ervaring met de Siemens C25 en M35, rampen op dat gebied. (Weet niet of dat bij de C45 verbeterd is.)

De Nokia heeft daarnaast meer opties voor beltonen / spelletjes, zoals je aangeeft graag te willen in je tekstje...

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 19:34 schreef Maranello het volgende:
Qua netwerk vind ik nagenoeg alles beter dan Ben, zeker als je buiten de grote steden komt. Telfort heeft over het algemeen goed bereik.
Ik heb nu een paar maanden een BEN simkaart en het viel me niet tegen totdat mijn ouders in Vorden gingen wonen. Daar heb je zelfs geen netwerk. Dus als je in de achterhoek woont: neem dan iets anders.. De andere netwerken hebben daar ook niet veel bereik, maar BEN dus echt niks. Toen ik BEN erover belde, kreeg ik wel de helft van de eerste 3 maanden abonnementsgeld terug, dat is wel weer netjes dan.

Nu woon ik in Apeldoorn en heb ik vol bereik. Alleen reis ik veel met de trein en zijn er stukken weiland waar BEN weer geen bereik heeft, maar verder is het ok..

Hoop dat je de goede telefoon kiest, met het goede netwerk. Succes ermee!

x
Elis.

P.S. Ik zou voor de nokia gaan, dan maar niet origineel! :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 16:01

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb sinds donderdag een Siemens C45 echt een top dingetje! (libertel prepaid €181,06) hij is kleiner dan de 3310 :)

3310 = commercieel

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 01:36 schreef InterFreak het volgende:
Ik heb sinds donderdag een Siemens C45 echt een top dingetje! (libertel prepaid €181,06) hij is kleiner dan de 3310 :)

3310 = commercieel
idd commercieel, speelgoed, lopende gameboy, tmftelefoon :+
noem maar op

siemens rox :P :+

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 04:01 schreef mafiasven het volgende:

[..]

idd commercieel, speelgoed, lopende gameboy, tmftelefoon :+
noem maar op
Cool, ik moet ook maar zo'n Nokia gaan halen :+.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik heb nu c45 en telfort (abo, maar dat mag niets uitmaken qua bereik i.v.m. Q) en de telefoon is leuk en klein. Telfort, tjaa, wat ik daar nou voor POSITIEFS over zeggen :? Ik heb heel slecht bereik, vooral thuis (Hoofddorp, vlakbij Schiphol voor de mensen die slecht hebben opgelet bij Topografie, zoals ik).

De c45 is leuk, maar mist veel functie t.o.v. de c35. O.a. geen stopwatch/countdown. Ook de knopjes zitten erg dicht tegen elkaar aan. Niet makkelijk voor sms'en

Qua netwerk zou ik voor ben gaan (had ik eerst en geen problemen mee gehad) en als telefoon de 3330.

Succes is een keuze

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 20 januari 2002 13:34 schreef Maxster4th het volgende:
...

De c45 is leuk, maar mist veel functie t.o.v. de c35. O.a. geen stopwatch/countdown. Ook de knopjes zitten erg dicht tegen elkaar aan. Niet makkelijk voor sms'en

...
Kun je nog meer functies noemen die de C45 mist/lastigheden t.o.v. de C35? Ik was namelijk misschien van plan om op de C45 over te stappen...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 01:36 schreef InterFreak het volgende:

3310 = commercieel
Nee Siemens is een non profit instelling |:( :r
En de hype van het kleinste en lichste telefoontje ook wel overgewaaid.

En waarom zou je geen telefoon kopen die iedereen al heeft? Is volgens mij juist een goed teken voor de telefoon. Denk nou niet daar heb je die nokiafiel weer,want als ik een Sagem handige menu indeling en functies zou vinden hebben zou ik een sagem kopen, maar toevallig vind ik dat niet ;) Als iedereen siemens koopt zouden die mensen dus wel een nokia halen? Lijkt me dan meer een kwestie van identiteits crisis "kijk mij eens anders zijn"

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Er zijn mensen die bewust kiezen voor Nokia. Maar er zijn te veel mensen die voor Nokia kiezen omdat iedereen een Nokia heeft en omdat Nokia's 'hip' zijn. Die komen in een telefoonwinkel voor een nieuw toestel en als de verkoper vraagt wat voor toestel ze zoeken zeggen ze: "Als het maar een Nokia is." Vinden de nieuwe Alcatel OT 511, Motorola T191, Samsung R210, Siemens C45 en al die andere toestellen in de categorie '3310-achtigen' stiekem veel mooier, maar kopen toch de duurdere, grotere, zwaardere, minder uitgebreide Nokia.

Ik snap dat niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Ja dat is mischien wel zo ja. Maar ja ieder zijn smaak. En sommige mensen kopen ook alleen een telefoon om te kunnen bellen. Ik behoor dan wel tot de groep die ook voor de leuke hebbedingetjes gaat. Daarom heb ik naast mijn 6210 een 3330

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik moet wel toevoegen;
Naar mijn mening maakt Nokia de mooiste telefoons. Geen klap dingen, geen shuifjes of antennes. Errug klein en licht (kheb nu dan de 8310) Als ik ze vergelijk qua uiterlijk met concurenten (kheb ook ged8 aan T68) dan vind ik de Nokia toch mooier!

Verwijderd

Topicstarter
oke ik hoor het al, kmoet het zelf weten dus... kheb vandaag voor het eerst de c45 in handen gehad, mooi toestel, lekker klein en licht en vooral stevig!! zo he! veel; beter dan de nokia, die frontjes zijn niet echt stevig, maar die vd c45 lijken wel wat op de m35 vind ik, bijna tzelfde toestel alleen is de m35 sotf bestendig enz
wat ze voor mij nou nog wel eens uit mogen vinden is een toestel als de m35 met de functies van de 3330 en de kwaliteit vd c45!!8-) zo hele mond vol... maar wat denken jullie, alweer, wat kan ik beter doen, dit toestel uitzitten en straks een nieuwe kopen (met de kans dat de toestellen straks weer veel duurder zijn) of nu een nieuwe kopen? commentaar graag.......... ;)

groeten

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

Entity

9000rpm

Op maandag 21 januari 2002 20:38 schreef robertvdlinden het volgende:
wat ze voor mij nou nog wel eens uit mogen vinden is een toestel als de m35 met de functies van de 3330 en de kwaliteit vd c45!!8-)
Wat dacht je van de Siemens ME45? Is best cool lijkt me. Heeft er iemand trouwens al ervaring mee?
Pagina: 1