Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
-Nieuwe headphone plug eraanzetten ? kun je wel bij een electrowinkel halen.Op zaterdag 19 januari 2002 16:51 schreef IbBeLz het volgende:
Het stekkertje wat in de headphone ingang gaat was dus afgebroken en dat kreeg ik er met geen mogenlijkheid meer uit .. NU is mijn pa ermee aan de slag geweest ( Ja mij Pa ) en nu heeft ie dus dat hele headphone ding van de printplaat afgesloopt ( lekker handig ja inderdaad ) dus volgens mij denkt die TV nu dattie geluid moet geven via de headphone maar dr zit helemaal geen headphone en aansluiting meer op .. Heeft iemand een ID hoe ik toch weer geluid uit de TV kan krijgen want ik heb er ook wienig trek in om een nieuwe te kopen
-Misschien wel terugbrengen naar de winkel voor reparatie/garantie ?
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Hmm heb het al gefixt heb een scart met audio out er op gepleurd en die op speakers aangesloten en nu doettie ut weer .. Wel klote dat ik nu het geluid niet meer met een afstand bediening kan besturenOp zaterdag 19 januari 2002 17:00 schreef Nibble het volgende:
[..]
-Nieuwe headphone plug eraanzetten ? kun je wel bij een electrowinkel halen.
-Misschien wel terugbrengen naar de winkel voor reparatie/garantie ?
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Mmmmmm, je tv denkt nu dat er een koptelefoon is aangesloten, en schakelt dus je boxen uit.
Simpelste is gewoon d'r een nieuwe op te solderen.
Trouwens, ik regel het geluid ook via me reciever, toch wat beter geluid dan die k#t boxen van me TV.
Simpelste is gewoon d'r een nieuwe op te solderen.
Trouwens, ik regel het geluid ook via me reciever, toch wat beter geluid dan die k#t boxen van me TV.
And The Only One
Waarschijnlijk loopt het geluid voor de speakers eerst door de koptelefoon aansluiting, dan kan het worden onderbroken wanneer je daar een plugje insteekt. Het erafslopen van de koptelefoon aansluiting heeft dan tot gevolg dat het geluid naar de luidsprekers definitief onderbroken is.
De remedie: nieuwe koptelefoon aansluiting opsolderen of uitzoeken welke punten aan elkaar verbonden moeten worden en daar draadjes tussen solderen.
De remedie: nieuwe koptelefoon aansluiting opsolderen of uitzoeken welke punten aan elkaar verbonden moeten worden en daar draadjes tussen solderen.