Toon posts:

Quake III V1.31 beeld vern**kt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dat ik de 1.31 versie heb geinstalled is mn beeld echt zwaar vernaaid, klopt niets meer van. Ik draai nu win2k SP2, deto. 23.11, SB Audigy niewste drivers...

Wat is hieraan te doen

ik zag ent trouwes dat q3 de melding gaf polyshader missing ofzow...

edit: search btw al gebruikt, nix gevonden

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

heb je een screenshot ervan?

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 16:39 schreef JohnnyBravo het volgende:
heb je een screenshot ervan?
zal ff kijken moment

great, chello ftp plat.... moet ff hosting zoeken

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 23:44
lijkt me dat het niet aan quake ligt, maar om het zeker te weten kan je ff je q3config.cfg verwijderen (daar staan dus al je key bindings in enzo). post idd ff een screenshot.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/aepede.jong/q3.jpg

ingame kan ik niet doen, heb geen server waarop ik in kan loggen, hij gaat alleen fout als ik online speel, nooit lokaal... maar dit screenie is altijd zow..

edit: verwijderen q3condig werkt niet..

Verwijderd

lol :) dat ziet er precies zo uit als mijn Quake 3 van een maand geleden :P Ik heb gewoon quake weggegooid en volledig van het begin af aan op nieuw geinstalleerd en toen de pointrelease 1.31 erover heen gegooid. Het kan ook volgens mij aan corrupte files in je baseq3 liggen....

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmz nog maar keer proberen dan....

Verwijderd

Dit had ik ook altijd op m'n voodoo en een savage4 kaart als ik de GLsetup niet had gedraaid.
Op m'n geforce hoefde dit geloof ik niet, maar heb je wel die glsetup op je comp gedraaid?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 20:00 schreef Tha_Freeser het volgende:
Dit had ik ook altijd op m'n voodoo en een savage4 kaart als ik de GLsetup niet had gedraaid.
Op m'n geforce hoefde dit geloof ik niet, maar heb je wel die glsetup op je comp gedraaid?
glsetup is toch gewoon voor de nieuwste drivers te downen? die heb ik nl. al...

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 17:37
Sander, niet de nieuwste drivers maar de nieuwste Glide (3Dfx enzow) drivers.

MacBook Pro 14" 2021

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 16:49 schreef neographikal het volgende:
[afbeelding]

ingame kan ik niet doen, heb geen server waarop ik in kan loggen, hij gaat alleen fout als ik online speel, nooit lokaal... maar dit screenie is altijd zow..

edit: verwijderen q3condig werkt niet..
Wow vage shit.
Ik zou zeggen installeer Q3 is opnieuw en gooi pointrelease 1.31 er nog een keertje overheen.
Als ie het dan nog niet doet, dan zou ik pas de videokaart drivers opnieuw installeren.
Pagina: 1