Toon posts:

ADSL COMFORT weg ermee @HOME Hallo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic naam.....
Doe ik hier goed aan???
volgens mordax en speedtest wel.....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
pardon :?

noges en dan in een normale vraag-vorm graag...'k snap geen drol van je verhaal :D

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
hangt er vanaf in welke regio je woont, + adsl is veel constanter kwa snelheid in vergelijking met kabel, op het werk hebben we @home (in een bedrijfje ja) maar soms is het heel snel (450kb overdag is normaal) maar in de avonduren is het niet vooruit te branden (dan mag je blij zijn met 30/40kbps)

met adsl heb je hier geen last van (althans ik niet en prive heb ik adsl) de snelheid is ALTIJD constant, (zowel overdag als 's avonds)

bezint eer ge begint dus... anders kon je nog wel eens spijt krijgen van je move van adsl naar kabel

A wise man's life is based around fuck you

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
ik heb met @home continu snelheden boven de 100 kb ongeacht tijdstip van de dag, adsl-comfort komt niet boven de 50.
Alleen zijn ze bij adsl wel tolleranter dan @home, je mag b.v. bij @home geen ftp,mail, of webserver draaien bij adsl wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 19 januari 2002 18:10 schreef harryslinger het volgende:
ik heb met @home continu snelheden boven de 100 kb ongeacht tijdstip van de dag, adsl-comfort komt niet boven de 50.
Alleen zijn ze bij adsl wel tolleranter dan @home, je mag b.v. bij @home geen ftp,mail, of webserver draaien bij adsl wel.
ok deze informatie heb ik wat aan...
ps : wat die ftp en server betreft heb ik toch nix aan.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
bij mij gaat @home zwaar kut. Down is wel relaxt, rond de 250KB/sec gemiddeld. Maar als er ookmaar IETS geupload wordt, gaat de down naar 2-3KB/sec.

En aangezien de up zo beroerd is, dat ei niet sneller gaat dan 6-8KB/sec, heb je hem VAAK volzitten....

'kzelf zou lekker voor Cistron DLS ofzo gaan :)
Pagina: 1