Heb de laatste bios er op gezet en zo maar toch geeft hij na instalatie 2000 inaccessible boot device. Heb al gesearched wat het kan betekenen, maar je hoeft voor dit bord toch niet drivers te instaleren met f6, de enege die ik kan vinden voor de ide zijn .exe files. Win 98 heb ik ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet, ook foutmelding. Is het mobo nu kapot, of weet iemand nog een andere oplossing?
Heb win 2000 er opnieuw opgezet, not staads zelfde foutmelding, in het bios kan ik ook niks vinden dat voor de problemen zorgt.
Misshien iemand met een slot a proc, met zelfde chipset die een andwoord heeft.
bevat je moederbord misschien een Ultra ATA100 controller (van promise ofzo), want dan zou ik als ik jou was daar even de drivertjes voor installeren tijdens de win2K installatie.
Bij mij kwam ie ooit met hetzelfde bericht toen ik mijn RAIDcontrollers niet geinstalleerd had.
Ik zie trouwens net dat je een Fasttrack controller hebt (tis toch die compu he ?).
Zo ja, ff in het begin de driver diskette erin proppen en op F6 rammen
Bij mij kwam ie ooit met hetzelfde bericht toen ik mijn RAIDcontrollers niet geinstalleerd had.
Ik zie trouwens net dat je een Fasttrack controller hebt (tis toch die compu he ?).
Zo ja, ff in het begin de driver diskette erin proppen en op F6 rammen
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Ik heb net even je mobo opgezocht bij gigabyte, enige dat ik kon vinden is dat er een ATA66 controller op zit, maar die vind win2K vanzelf. Je kunt anders >>mocht je de drives op de fasttrack hebben hangen<< deze even moven naar de onboard controller, en dan nadat windows geboot is ff de drivers van de fasttrack installeren (mocht dit bij de win2K install niet gaan). En daarna gewoon de drives terug aan de fasttrack hangen.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Het is niet onderstaand systeem, dan was het idd makkelijk, gewoon de promise drivers instaleren, zelf al paar keer gedaan, denk dat ik hem maar gewoon terug moet sturen, weet het anders ook niet meer.
Verwijderd
Als ik vragen mag, waar had jij dit moederbord vandaan?
De GA-7IXE-4 is toch een Socket A mobo met 2x ISA en een AMD Irongate chipset?
Ik ben namelijk opzoek naar dit moederbord (vanwege de ISA sloten) en wil wel weten waar ik een (goed-werkende) kan krijgen. (en NEE hij staat niet meer in de pricewatch)
geeft jouw moederbord dit probleem alleen in Win2K, of ook als je Win98 probeert te installeren?
(tempest@xcl-clan.com)
De GA-7IXE-4 is toch een Socket A mobo met 2x ISA en een AMD Irongate chipset?
Ik ben namelijk opzoek naar dit moederbord (vanwege de ISA sloten) en wil wel weten waar ik een (goed-werkende) kan krijgen. (en NEE hij staat niet meer in de pricewatch)
geeft jouw moederbord dit probleem alleen in Win2K, of ook als je Win98 probeert te installeren?
(tempest@xcl-clan.com)
een abit kt7 heeft ook nog een isa slot.Ik ben namelijk opzoek naar dit moederbord (vanwege de ISA sloten) en wil wel weten war ik een (goed-werkende) kan krijgen. (en NEE hij staat niet meer in de pricewatch)
evenals de jetway 663 as pro.
de dfi ak 74 btw ook dacht ik.
Had hem van Gistron, maar daar verkopen ze hem niet meer, en win 98 leverd ook probleem op na instalatie.
Pagina: 1