Vraag 1
U heeft een vraag over het euroteken, wat doet u?
a) direct vragen in HA, die lui die weten alles en willen mij natuurlijk graag helpen
b) in LA een klacht posting zetten dat topix brak is en dat de mods klootzakken zijn
c) een nette brief schrijven aan de ECB
d) de search gebruiken
vraag 2
U bent net begonnen met php, u snapt niet hoe u een gunctie maakt dan wel aan roept, wat doet u?
a) direct vragen in HA, die lui die weten alles en willen mij natuurlijk graag helpen
b) in P&W een topic openen en na 2 minuten het topic omhoogschoppen als het nog niet beantwoord is
c) een boterham met kaas maken
d) de search gebruiekn en even kijken op phpnet
vraag 3
u bent nu al echt 60 dagen geregistreerd en hebt ook al 150 berichten in LA gezet maar u heeft nog steeds geen HK toegang, wat doet u?
a) direct de faq lezen natuurlijk, daar zal het vast instaan
b) die klootzakken hebben lopen me natuurlijk weer te zieken zeker, de helft van me topics zetten die lui ook al de hele tijd op slot. Ik open natuurlijk direct een flame topic in LA.
c) ik ben een tweaker dus ik hack mezelf wel naar die toegang
d) HK toegang? ik ben een tweaker ik kom hier over hard- en software praten.
vraag 4
u ziet in HA het zoveelste topic voorbij komen met de topic 'wat is beter AMD of Intel?' wat doet u?
a) 'Amd' roepen
b) 'Intel sucks' roepen
c) 'slotje' roepen
4) posting in SU zetten
vraag 5
uiteraard wilt u moderator worden, hoe gaat u dit aanpakken?
a) De huidige mods proberen weg te pesten door ze de hele tijd te bekritiseren als ze iets doen wat me niet bevalt.
b) alles doorzoeken en wat in strijd met de regels is in SU gooien
c) slijmen slijmen slijmen
d) Me gewoon netjes gedragen tegen andere users/mods en me normaal aan de regels houden. Dan zie ik vanzelf wel of ze mij geschikt vinden.
Totslot vraag 6
u heeft een crack nodig voor een spel, wat doet u?
a) daar hebben we altavista.com.sk toch voor

b) die vraag is gewoon slecht, ik koop mijn software altijd gewoon legaal
c) maakt niet uit als het maar niet via T.net (of sites die daaraan verbonden zijn) gaat
d) een topic in LA met als titel 'ik weet dat het niet mag, maar hoe moet ik nou aan die crack komen?'
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.