Toon posts:

flamebaith en trol??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde hier ff behulpzaam zijn,
en nou krijg ik hier een trol en flamebaith,

is dat zo goed gemod??

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=444549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt van mij een +1 gemodereerd gekregen.

Veel hoger hoeft hij i.m.o. ook niet, misschien op 1.

Als iedereen al het nieuws naar T.net zou submitten wat ze tegenkwamen was de site snel lamgelegd. Verder zeg je tegen meneer dat hij er geen sig. aan toe moet voegen, maar zet je vervolgens wel "dank u!!" erbij :)

Dat klinkt 1: alsof je alles veel beter weet.
En 2: dat hoeft er ook niet persé bij en is dus ook verspilling van bandbreedte.

Maar goed, op -1 troll hoort je reactie in elk geval niet vindt ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Op zaterdag 19 januari 2002 17:48 schreef Mecallie het volgende:
Als iedereen al het nieuws naar T.net zou submitten wat ze tegenkwamen was de site snel lamgelegd. Verder zeg je tegen meneer dat hij er geen sig. aan toe moet voegen, maar zet je vervolgens wel "dank u!!" erbij :)

Dat klinkt 1: alsof je alles veel beter weet.
En 2: dat hoeft er ook niet persé bij en is dus ook verspilling van bandbreedte.
Precies, je had toch ook kunnen verwijzen naar de FAQ waarin een stukje staat over sigs en namen onderaan postings. In die FAQ staat dat tweakers elkaar continue de groeten doen waardoor je dat niet in elke post de groeten hoeft de toen.

Dat had een stuk vriendelijker gestaan en niet zo betweterig als wat er nu staat, daardoor vind een 0 meer dan genoeg.

En het is trouwens Flamebait, niet flamebaith...

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Dat had een stuk vriendelijker gestaan en niet zo betweterig als wat er nu staat, daardoor vind een 0 meer dan genoeg.
en
En het is trouwens Flamebait, niet flamebaith...
Of zeg ik nou precies wat je wou dat ik ging zeggen? :?
* Beaves heeft mensenkennis! :P

Ff kort OT: de reactie komt nog al 'ik ben goed en, oooh wat ben jij stom!' over. Wat snel lijdt tot een flame of troll.

edit:
Het is ook troll, met dubbel L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Ik zou niet willen zeggen dat ik mensenkennis heb, daarvoor vind ik de menselijke geest veel te moeilijk in elkaar zitten :P

Dan heb ik liever een computer, die zijn af en toe ook lastig, maar die zijn tenminste te begrijpen :)

edit:

En als we nou toch bezig zijn, in de sig van Hawks staat ook een klein foutje, everyone moet everything zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij staat nog steeds op -1 hoor (zal er geen flamebait of troll bij zetten :))

en ik vind dat ie iedereen voorbij rend, en niet ieder ding :)

verder hebben jullie wel gelijk, met 0 kan ik ook wel leven, maar -1 vind ik te laag.

dan maar niet meer behulpzaam zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=444558

Dit is een troll, het is iig niet de tag "grappig" waardig.

* bazs2000 ja , bazs2000 heeft ook een duit in het zakje gedaan.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 21:53

Jaymz

Keep on moving !

Doorgaand op de eerste 'melding'

Ik snap er echt daadwerkelijk helemaal niks van dat de 'positieve' tag's allemaal (of bijna iig) ondergewaardeerd zijn.

Vind je het gek dat mensen komen klagen dat ze een Troll krijgen (terwijl de score 1 of 2 is :{)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Op zondag 20 januari 2002 01:30 schreef Jaymz het volgende:
Doorgaand op de eerste 'melding'

Ik snap er echt daadwerkelijk helemaal niks van dat de 'positieve' tag's allemaal (of bijna iig) ondergewaardeerd zijn.

Vind je het gek dat mensen komen klagen dat ze een Troll krijgen (terwijl de score 1 of 2 is :{)
Vind ik ook, mensen vinden de tag vaak belangrijker dan de score, die hebben liever een +1 behulpzaam dan een +3 troll bijvoorbeeld.

Het zou beter zijn dat het script bij een +1 ondergewaardeerd de laatste positieve tag zou weergeven i.p.v. de laatste tag voor +1 ondergewaardeerd. Dan zouden veel meldingen hier niet meer voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Idee Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/ideetje.gif:
  • De tag pas laten zien als deze correspondeerd met het eindniveau wat bij deze tag kan horen.
    Reactie op 1 ingezet, vangt een troll, reactie naar 0 zonder tag, behoud van objectiviteit van next modder, toch troll?, vangt een troll, reactiewaarde -1 en tag troll
  • Vervolgens als een reactie dan op de desbetreffende eindscore staat (dus troll op -1, ot op 0, dubbelpost op 0) dan zouden in het pulldown menutje de tagloze scores niet meer voor mogen komen. Dan wordt je dus gedwongen als je een reactie van bijvoorbeeld troll af te halen om er ook een oordeel in de vorm van een tag over te geven. Hierbij moet je dan ook bijvoorbeeld van -1 troll, met +1: offtopic kunnen zetten. Het komt namenlijk regelmatig voor dat een reactie die slechts OT is, naar de kelder doorgemod wordt en dan wil je hem naar het goede niveau met de goede tag zetten. Dat kan dan bijvoorbeeld met een +1 OT, die alleen in je pulldowntje komt als de reactie op -1 staat.
  • Verder kan wat mij betreft dan de mogelijkheid 0:gemodereerd verdijnen en vervangen worden door 0: interessant, 0:informatief, enzovoorts. Zodat reacties ingezet op 1, die ook 1 eindscore zouden moeten hebben getagged kunnen worden. Misschien is het een idee om tag en score los te koppelen?
2€cts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga met beaves en KexDaFlex mee, zo zou het een betere oplossing zijn ja.

maar wat Jaymz zij, ik zeurde niet om de tag maar echt om de -1 hoor :)

KexDaFlex -> ik denk dat je dat laatste punt van jou niet zo snel moet doen. nu heb je nog een vrij kort overzichtelijk rijtje, dan wordt het te lang. ook krijg je dan dat de score wel goed gemod wordt, maar de tag 'per ongeluk' verkeerd wordt gezet, en dan krijg je weer gezeur over de verkeerde tags.
Pagina: 1