Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Dus als mn MB het ondersteunt en mn CD-drive ook
http://www.aopen.com/products/optical/dvd/dvd1648.htm
dan werkt het
dan werkt het
FoutOp zaterdag 19 januari 2002 15:33 schreef MREn het volgende:
ja
alles tot ATA33 werkt met 40 aderige kabel
ATA66, ATA100 & ATA133 werken alleen met 80 aderige kabel
ff een aanvulling hierop, ATA66/100/133 werken ook wel met een 40 polige kabel, alleen dan komt de snelheid niet hoger als ATA33, het werkt wel alleen niet maximaal dus, wil je wel de volledige snelheid dan MOET je een 80aderige kabel hebben,Op zaterdag 19 januari 2002 15:38 schreef Francois het volgende:
[..]
Fout
alles tot ATA33 werkt met 40 aderige kabel
ATA66, ATA100 & ATA133 werken alleen met 80 aderige kabel
A wise man's life is based around fuck you
Dus als ik een 80 aderige kabel koop kan ik wel de snelheid meer hebben,want ik wil wel die DVD speler kopen,maar wil wel weten of het kan he
ja hoor die 40 aderige kabels leveren ze vaak mee voor cdrom drives (welke vaak niet hoger als ATA33 komen), zonde om daar zon dure kabel aan te spenderen
Ja kan, alle IDE devices werken met 80 aderige kabelOp zaterdag 19 januari 2002 15:42 schreef Erw het volgende:
Dus als ik een 80 aderige kabel koop kan ik wel de snelheid meer hebben,want ik wil wel die DVD speler kopen,maar wil wel weten of het kan he
Heej die DVD drive heb ik ookOp zaterdag 19 januari 2002 15:34 schreef Erw het volgende:
Dus als mn MB het ondersteunt en mn CD-drive ook
dan werkt het
Is idd een ATA66 drive. Maar eh, of je dat nou merkt met het afspelen van een film betwijfel ik
Als je 'm op een 40 aderige kabel aansluit is 'ie gewoon ATA33, werkt ook.
dat apparaat gaat van zijn leven lang geen 66mb over de lijn pompen!!, die snelheid is puur van buffer van de dvd speler > geheugen van de computer, (en dus niet de snelheid van het schijfje naar het geheugen van de computer)
maw: 80polige kabel is zonde van je centjes (mbt de dvd speler), (mocht er overigens op diezelfde kabel nog een hdd hangen welke ook ata66> kan dan heb ik niks gezegd
)
maw: 80polige kabel is zonde van je centjes (mbt de dvd speler), (mocht er overigens op diezelfde kabel nog een hdd hangen welke ook ata66> kan dan heb ik niks gezegd
Move HA->OM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Jawel- DVD doet meestal PIO4, en als je een ATA-100 HDD op dezelfde kabel hangt, ook een 80-aderige, draait die HDD op... PIO4Op zaterdag 19 januari 2002 15:51 schreef zwelgje2 het volgende:
maw: 80polige kabel is zonde van je centjes (mbt de dvd speler), (mocht er overigens op diezelfde kabel nog een hdd hangen welke ook ata66> kan dan heb ik niks gezegd)
Dus kun je alsnog net zo goed een 40-aderige hebben. Probeer dus altijd te verijden dat schijven met uiteenlopende transfer protocollen dezelfde kabel delen. Hier heb ik het verschil goed gemerkt toen ik voor backups een oude Maxtor ATA-33 schijf hing aan dezelfde controller waar m'n D740X-6L normaal in z'n eentje woont
Oslik blyat! Oslik!
NietusOp zaterdag 19 januari 2002 17:55 schreef dion_b het volgende:
Jawel- DVD doet meestal PIO4, en als je een ATA-100 HDD op dezelfde kabel hangt, ook een 80-aderige, draait die HDD op... PIO4
Ik heb een tijdlang m'n Philips CDD3610
Nu heb ik een Plex, en draaien ze beide altijd in Ultra-DMA-mode.
Siditamentis astuentis pactum.
Pagina: 1