Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Commodore64] Ben een beetje dom geweest. :)

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben dus eigenlijk Commodore64. Ik had mn account genuked door mn email adres naar iufyeiueihri@vuregufgureyu.com te veranderen omdat ik te weinig aan mn werk toe kwam.

Echter, nu kan ik in sommige fora ook niet meer lezen. Zou ik mn oude account weer terug kunnen krijgen of zo?

Weet het, was niet echt een strakke aktie, al kreeg ik wel meer werk gedaan. Tweakers is gewoon verslavend. :'(

Alvast bedankt iig.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Je had beter kunnen mailen aan gathering@tweakers.net dan een clone maken ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ik heb het email adres van het account van Commodore64 veranderd in datgene, waarmee je je dit account hebt geregd. Ik neem aan dat dit account (wuppie) nu geband kan worden. Het is namelijk niet de bedoeling kloontjes aan te maken.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 19 januari 2002 15:59 schreef morgoth het volgende:
Ik heb het email adres van het account van Commodore64 veranderd in datgene, waarmee je je dit account hebt geregd. Ik neem aan dat dit account (wuppie) nu geband kan worden. Het is namelijk niet de bedoeling kloontjes aan te maken.
'k vraag me iets af...wat in dit draadje er wel bij kan :P

worden er nou nog ipadressen vergeleken, of als ik een nieuwe account aanmaak en ik zeg dat ik (willekeurig iemand) ben, wordt me wachtwoord dan zo veranderd :?

• Morgoth
Ik heb het ip adres gecheckt deze keer, en dat was hetzelfde (een vast IP adres van @home). Je kan het ook verifieren door het emailadres die ze gebruikt hebben bij het registreren te checken, maar dat was in dit geval niet hetzelfde.

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 15:59 schreef morgoth het volgende:
Oh neej! :'( Wuppie is gebanned! ;) Hehehehe bedankt! :) Ik ben er weer.

• Morgoth
Okidoki. Wuppie is nu op slot gegooid :)

Veel plezier verder.

Denk dat deze nu wel weer dicht kan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.