Verwijderd

Topicstarter
Een tweede topic over het onderwerp mp3-spelers van mijn hand.
Zoals bekend zijn de freecom beatmen en de napa/verbatim/waitic spelers goed verkrijgbaar in ons landje.
Ik zoek echter een speler ongeveergelijk aan de napa, maar dan het liefst met een betere afstandsbediening (backlight in het display van de ab bijvoorbeeld). Natuurlijk moet de kwaliteit van de speler ook in orde zijn. Iemand een goede tip welke dan te kopen (en vooral waar en hoe duur)?

Alvast bedankt!

ik bedoel dus 8cm cd's

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
Is het echt nodig om WEER een topic te openen ???. Gebruik de search(daar is ie voor) en zoek eens op "napa380" "mp3speler" "etc." .

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op zaterdag 19 januari 2002 15:56 schreef renzo4000 het volgende:
Is het echt nodig om WEER een topic te openen ???. Gebruik de search(daar is ie voor) en zoek eens op "napa380" "mp3speler" "etc." .
Hij vraagt het toch aardig :{

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

hij vraagt het idd aardig, niet gelijk afkraken..... :(

• Splatter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2021
wauw, cd'tjes van 8 millimeter. ;)

• renzo4000
  • Laatst online: 22:15
Op zaterdag 19 januari 2002 16:28 schreef Tommy4u het volgende:
hij vraagt het idd aardig, niet gelijk afkraken..... :(
Ik kraak hem niet af en ik bedoel het ook niet bot ofzo 0+ maar het is al zo vaak aan bod geweest :r

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Is een cd 8mm dik ofzo? Of is het gaatje zo groot?

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op zaterdag 19 januari 2002 18:12 schreef kreischer2000 het volgende:
Is een cd 8mm dik ofzo? Of is het gaatje zo groot?
Hij bedoelt natuurlijk 8 cm cd.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Topicstarter
[schaammodus]Ik bedoelde natuurlijk 8cm cd'tjes[/schaammodus]

En idd er is genoeg te vinden over die speler van Napa, maar wat ik dus vraag, is of er ook soortgelijke spelers zijn, met een betere afstandsbediening...

En daarover heb ik helaas niets kunnen vinden; Correct me if I'm wrong..

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 18:54 schreef resp het volgende:
[schaammodus]Ik bedoelde natuurlijk 8cm cd'tjes[/schaammodus]

En idd er is genoeg te vinden over die speler van Napa, maar wat ik dus vraag, is of er ook soortgelijke spelers zijn, met een betere afstandsbediening...

En daarover heb ik helaas niets kunnen vinden; Correct me if I'm wrong..
Misschien kun je de makers van de NAPA aanschrijven, met daarin de vraag of het mogelijk is een soort UPGRADE Remote Control voor de NAPA 380 uit te brengen met een Backlit Display :9

Je zou bijvoorbeeld een soort digitale handtekeningenactie cq enquete kunnen doen met daarin de Nederlandse (Tweakers) vraag er naar en wat ie mag kosten, de nieuwe Design RC voor de NAPA 380 (Met Achtergrondverlichting => Blauwe :P.....)

• SEFje
  • Laatst online: 09-03 11:51
Op zaterdag 19 januari 2002 20:56 schreef dizzystef het volgende:

[..]

Misschien kun je de makers van de NAPA aanschrijven, met daarin de vraag of het mogelijk is een soort UPGRADE Remote Control voor de NAPA 380 uit te brengen met een Backlit Display :9

Je zou bijvoorbeeld een soort digitale handtekeningenactie cq enquete kunnen doen met daarin de Nederlandse (Tweakers) vraag er naar en wat ie mag kosten, de nieuwe Design RC voor de NAPA 380 (Met Achtergrondverlichting => Blauwe :P.....)
Ik wens je veel succes...

of, dat is wel heel flauw, in ieder geval een goed idee, maar de vraag is natuurlijk hoever je ermee komt. Backlight is een idee, maar ik krijg het idee dat aziaten gewoon meer houden van dingen die eruit zien als speelgoed dan wij.
Pagina: 1