Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
** schop **
Weet iemand of deze carkit ondertussen al op de markt is?
Bluetooth carkit is natuurlijk errug leuk
Weet iemand of deze carkit ondertussen al op de markt is?
Bluetooth carkit is natuurlijk errug leuk
no animals were harmed during the production of this message
Maar laad je telefoon dan ook op? Lijkt me niet...
No production networks were harmed during this posting
je kan natuulijk ook voor de Parrot CK3000 Bluetooth Carkit gaan. Ik heb hem nou een week icm een nokia 6310i, en het werkt ideaal. Alles via voice-dialing, en alleen 1 klein knopje op je dashboard.
Het enige nadeel is, dat je gsm idd niet wordt opgeladen, maar dat is met de stand-by tijd van een 6310i geen probleem.
Hij is oa te verkrijgen op www.mobileplaze.nl voor 299 euro.
Altijd leuk om de gezichten van passagiers te zien, als de gsm overgaat via de radio,terwijl hij gewoon in mijn broekzak zit,
Het enige nadeel is, dat je gsm idd niet wordt opgeladen, maar dat is met de stand-by tijd van een 6310i geen probleem.
Hij is oa te verkrijgen op www.mobileplaze.nl voor 299 euro.
Altijd leuk om de gezichten van passagiers te zien, als de gsm overgaat via de radio,terwijl hij gewoon in mijn broekzak zit,
Verwijderd
Is het aan te raden om 'm zelf te installeren, of beter van niet?!Lars schreef op 11 juni 2002 @ 17:04:
je kan natuulijk ook voor de [url="http://www.say-parrot.com/download/notice_eng.pdf"]Parrot CK3000 Bluetooth Carkit[/url] gaan. Ik heb hem nou een week icm een nokia 6310i, en het werkt ideaal. Alles via voice-dialing, en alleen 1 klein knopje op je dashboard.
Verwijderd
ik heb 'm laatst ingebouwd en is echt heel simpel mits je genoeg ruimte achter je autoradio hebt...
kwestie van iso-stekkers inpluggen, 3 powerdraadjes aansluiten en dan de snoertjes van de microfoon en de 2 buttons netjes wegwerken.
tis veel beter te doen dan een gewone carkit, omdat je geen speaker hoeft vast te maken of een houder voor je gsm ofzo
kwestie van iso-stekkers inpluggen, 3 powerdraadjes aansluiten en dan de snoertjes van de microfoon en de 2 buttons netjes wegwerken.
tis veel beter te doen dan een gewone carkit, omdat je geen speaker hoeft vast te maken of een houder voor je gsm ofzo
Pagina: 1